Aihe: Kitaravideoni.
1 2 3
Räbbänä
17.12.2006 14:00:07
Tyyppihän soittaa melkosen hyvin.
"au...."
agsu-
19.12.2006 00:01:49
Ihan järkevää kitarointia, mutta soolojen yhtenäisyys oli hieman heikkoa. Kuulosti siltä, että olit opetellut eri lickejä ja kikkoja ja pistäny yhteen, mutta oli siellä hyviäkin juttuja
metalking
19.12.2006 18:32:40
Ihan järkevää kitarointia, mutta soolojen yhtenäisyys oli hieman heikkoa. Kuulosti siltä, että olit opetellut eri lickejä ja kikkoja ja pistäny yhteen, mutta oli siellä hyviäkin juttuja

vähän.. joo siinä a molli pätkässä, jazzit oli vaan jotain mitä tuli päästä.. :D kiitos kuitenkin!!
Sami Pilve
metalking
23.12.2006 16:07:23
http://www.youtube.com/watch?v=lSvXGGiKjfo siinä olisi uusi videoni ja tällä kertaa soitin ihan hatusta niinkun oli toivottu eli en tosiaan suunnitellut mitään etukäteen.!!:D

iloista ja rauhallista joulua.. :D
Sami Pilve
Twistyh
23.12.2006 16:14:12
http://www.youtube.com/watch?v=lSvXGGiKjfo siinä olisi uusi videoni ja tällä kertaa soitin ihan hatusta niinkun oli toivottu eli en tosiaan suunnitellut mitään etukäteen.!!:D

iloista ja rauhallista joulua.. :D

Sehän kuulosti siistiltä!
Mitkä kamat sulla on?
Ja sit viä ku luot eri vaiheita sooloon.. esim alku, keskiosa ja loppu, vähän vaihtelua. Lähinnä ettei sinulle tulisi Ynkkä-syndroomaa. :)
metalking
23.12.2006 16:24:37
Sehän kuulosti siistiltä!
Mitkä kamat sulla on?
Ja sit viä ku luot eri vaiheita sooloon.. esim alku, keskiosa ja loppu, vähän vaihtelua. Lähinnä ettei sinulle tulisi Ynkkä-syndroomaa. :)

Kiitos tosi paljon.. ja joo.. eiköhän yksi Ynkkä( Möykkä ) riitä!!! :D kamoista.. öö.. mulla on Laneyn 75w tfx 200 vahvari transistori ja pedaalit Dod deathmetal distortion, Digitech "digidelay", digitech "hot rod" rock distortion, boss "super chorus" ja sit bossin compressor sustainer.. eli ne on niinkun noi kotisoitto kamat ja treenikämppä soittokamoja toivottavasti saa joskus ostettua. Hahhah.. :D
Sami Pilve
diabami
23.12.2006 16:35:50
http://www.youtube.com/watch?v=lSvXGGiKjfo

Mitä toi punainen jutzka tossa oikein tekee? Nopeuttaako se soittoa?
Kitarmän
23.12.2006 16:43:25
Söpö kissa nuolee turkkiaan tossa tuolilla:D
Svensson
23.12.2006 17:54:43

Ihan mallikasta soitantaa. Sinuna kuitenkin panostaisin vibraaton ja bendien harjoitteluun.
Ota pihevi jos ahdistaa
metalking
23.12.2006 18:06:41
Mitä toi punainen jutzka tossa oikein tekee? Nopeuttaako se soittoa?

Käytän sitä kahdeksan sormen tappingeissa eli nostan sen kielilukkojen yli ja se demppaa kielet elikä plokkaa kaikki ylimääräiset häröäänet.. Idea eli punainen huivi joka on kiinnitetty pompulalla on oman kitaraopettajani Tom Gardiner:in ja samanlaisia ideoita käyttää mm. Tony Macalpine ja Michael Angelo. Eli ikävä kyllä se ei nopeuta soittoa mitenkään joten työtä tarvii tehdä.. :D
Sami Pilve
metalking
23.12.2006 18:07:06
Ihan mallikasta soitantaa. Sinuna kuitenkin panostaisin vibraaton ja bendien harjoitteluun.

huomioin.. kiitos!! :D
Sami Pilve
ballfish
23.12.2006 21:57:11
Vähän oli soitanta tuommoista yhden aseman/skaalan sahausta. Mutta niinhän se on minullakin.

Minä en laita videoitani Youtubeen....
diabami
23.12.2006 22:06:48 (muokattu 23.12.2006 22:09:56)
Minä en laita videoitani Youtubeen....

Et kestä kritiikkiä? :)
ballfish
23.12.2006 22:10:44
Et kestä kritiikkiä? :)

En päde taidoilla joita minulla ei ole.
metalking
23.12.2006 22:22:20
En päde taidoilla joita minulla ei ole.

En itse ainakaan halua yrittää päteä sillä ei minun taidoilla ole varaa ja en voi sietää ihmisiä jotka pitävät musiikkia kilpailu muotona. Tavallaan videoista on monenlaista hyötyä sillä täällä kuulee paljon faktoja jotka aukaisevat omat silmät ja korvat jutuille joille itse voisi muuten olla sokea/kuuro ja ne asiat taas auttavat minua toivottavasti taas eteenpäin siinä kuinka voin kehittää itseäni. Pidän tätä lähinnä yhtenä opettelu vaiheen "terapia hoitona" ja tiedän on vähän samasta asemasta soitettua mutta otan huomioon.. kiitos!! hyvää joulua! :D
Sami Pilve
metalking
23.12.2006 22:24:25
Söpö kissa nuolee turkkiaan tossa tuolilla:D

se tuli sinne vahingossa mutta repeilin itsekin sille.. piristää mua ainakin!! :D
Sami Pilve
ballfish
23.12.2006 22:36:36 (muokattu 23.12.2006 22:37:01)
En itse ainakaan halua yrittää päteä sillä ei minun taidoilla ole varaa ja en voi sietää ihmisiä jotka pitävät musiikkia kilpailu muotona. Tavallaan videoista on monenlaista hyötyä sillä täällä kuulee paljon faktoja jotka aukaisevat omat silmät ja korvat jutuille joille itse voisi muuten olla sokea/kuuro ja ne asiat taas auttavat minua toivottavasti taas eteenpäin siinä kuinka voin kehittää itseäni. Pidän tätä lähinnä yhtenä opettelu vaiheen "terapia hoitona" ja tiedän on vähän samasta asemasta soitettua mutta otan huomioon.. kiitos!! hyvää joulua! :D

Ei ollut sinulle kohdistettu. Hyvin sä vedät.

E:siis tuo päteminen.
metalking
23.12.2006 22:55:38
Ei ollut sinulle kohdistettu. Hyvin sä vedät.

E:siis tuo päteminen.

Ja uskon myös että todella hyvin soitat itsekin.. rauhallista joulua!! :D
Sami Pilve
antti.merikapteeni
23.12.2006 23:26:06
Oletko soittanut vastapainoksi tuolle asemasoitolle, vain yhtä kieltä kerrallaan? Voisi avata aika paljonkin tota otelaudan tuntemista. Improvisoisit jotain asteikkoa yhdellä kielellä joku 5 min. ja siirtyisit sitten seuraavalle kielelle ja sama homma, kunnes olet käynyt kaikki 6-kieltä läpi. Esmes..

Hyvältähän tuo vaikuttaa.
"progress in process."
metalking
23.12.2006 23:58:36
Oletko soittanut vastapainoksi tuolle asemasoitolle, vain yhtä kieltä kerrallaan? Voisi avata aika paljonkin tota otelaudan tuntemista. Improvisoisit jotain asteikkoa yhdellä kielellä joku 5 min. ja siirtyisit sitten seuraavalle kielelle ja sama homma, kunnes olet käynyt kaikki 6-kieltä läpi. Esmes..

Hyvältähän tuo vaikuttaa.

Joo sillain kaikki moodit on käytössä ja hallussa ja jotenkin tulee luonnollisemmin esiin tuolla jazzi fraseerauksessa kaulaa kaluttua enemmän läpi. On jotenkin vaan jäänyt toi "perus" fraseeraaminen vähemmälle.. mutta otan tämänkin huomioon kiitos!! :D
Sami Pilve
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)