Humu 02.07.2006 13:31:26 | |
---|
Huvikseen? Niin...no jos ei itse esittäjä tai yleisö ota hommaa liian tosissaan, niin miksipä ei |
Disposable 02.07.2006 14:11:34 | |
---|
Näinhän se on Metallican tapauksessakin, mutta ehkä osana sitä kypsymistä on se, että ymmärtää jättää tällaisen biisit "rauhaan". Miksi soittaa biisejä, joihin ei ole enää mitään lisättävää? Se on kuule yllättävän palkitseva tunne kun huomaa osaavansa soittaa kappaleen X edes sinneppäin kuin alkuperäinen artisti. Sitten kun kuulet vielä jonkun toisen kehut niin alkaa olla orgasmi tuloillaan. Thrash on rässiä. |
Humu 02.07.2006 14:31:27 | |
---|
Se on kuule yllättävän palkitseva tunne kun huomaa osaavansa soittaa kappaleen X edes sinneppäin kuin alkuperäinen artisti. No kaikkihan alottaa enemmän tai vähemmän kopioimalla, mutta jossain kohtaan vaan sitt tulee se vaihe, kun alkaa kiinnostaa enempi se oman henkilökohtaisen näkemyksen esille tuonti. |
cadabra 05.07.2006 12:59:51 | |
---|
Näinhän se on Metallican tapauksessakin, mutta ehkä osana sitä kypsymistä on se, että ymmärtää jättää tällaisen biisit "rauhaan". Miksi soittaa biisejä, joihin ei ole enää mitään lisättävää? Voi, voi. Jos niitä tykkää soitella, niin mikä siinä sitten on että ne pittää jättää rauhaan? Enkä tajua sitä jauhamista, että Metallica on kulunu. Jos se joillekki on kulunu niin se ei tosiaan tarkota sitä että se on muille kulunu. Mulle ne biisit kolahtaa vaikka niitä oon jo monta vuotta kuunellu/soitellu. Mutta joo, eipä jaksa tässä itekkää posmittaa enempää. Meehän kämpille. |
Humu 05.07.2006 13:38:51 | |
---|
Voi, voi. Jos niitä tykkää soitella, niin mikä siinä sitten on että ne pittää jättää rauhaan? En minä ole Metallican soittamista kieltämässä...kysymys vaan oli siitä, miksi Metallican biisien soittaminen mielletään "teinimeiningiksi"?! Metallican vikahan se ei missään nimessä ole! |
Lord of the strings 05.07.2006 13:42:52 | |
---|
Nothing Else Mattersia tulee soitettua jos on hyvännäköistä naisseuraa lähettyvillä. Takki -> "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" |
Krice 05.07.2006 15:23:51 | |
---|
miksi Metallican biisien soittaminen mielletään "teinimeiningiksi"?! Silloin kun Metallica oli uusi ilmiö niin se oli teinimusiikkia. Vanhemmat tyypit kuunteli enintään ZZ Toppia tai Kissiä. Metallica oli ihan outer spacesta niille. Vähän sama juttu COBin kanssa, en minä siitä näin vanhana setänä oikein ymmärrä, se on selvästi nuorten musiikkia. |
yngwie malmsteen 06.07.2006 17:36:50 | |
---|
Ihan ensiksi sanon että saat aivan varmasti kuulla tuosta nimimerkistäsi vielä... Totta. Katso vaikka mun omaa :) Kaikki luulee että oot hirvee ammattilainen :D Mä ainaskin soitan Metallicaa ja kuuntelenkin(löytyy melkeen kaikki levyt hyllystä) mä oon opetellut kitaralla Metallicalta Enter Sandmanin, For Whom The Bell Tollsin sekä Seek And Destroyn mutta soolot ei mene vielä syy siinä että omistan vasta akustisen :/ jos haastetta kaipaat niin opettele call of ktulu tai nothing else matters. Metallican biisit ovat todella mukavia soitettavia. Kaikki vaan soittamaan! |
Wahi 06.07.2006 18:06:00 | |
---|
Totta. Katso vaikka mun omaa :) Kaikki luulee että oot hirvee ammattilainen :D HOHOH! Repesin :D Joo, sitähän porukka luulee... Taitaapi olla vähän toisin päin... "en oo sit trolli" - YnGä6669 |
Jackson Dinky 06.07.2006 18:12:44 (muokattu 06.07.2006 18:15:36) | |
---|
Kokarek: Ei kai siitä kannata välittää, jos joku sanoo jonkin olevan teiniä, tekee niin kuin itselle parhaaksi tuntuu. Jos haluaa soittaa Metallicaa tai Bodomia niin soittaa niitä. Jokainen tässä johonkin ryhmään kuulutaan, enkä menisi sanomaan että on näiltä niin sanotuilta nuorilta aikuisilta, tai vanhemmiltakaan kovin kypsää yrittää tehdä niin kiivaasti eroa johonkin ryhmään, että pahoittaa jonkun mielen - ja luulee vielä olevansa oikeutettu tai olevansa parempi ihminen. Mutta se on siinä että ei ne teinit osaa Bodomia soittaa. Mutta se on ihan ok. Soittakoon jokainen mitä haluaa. Lord_of_the_strings: Nothing Else Mattersia tulee soitettua jos on hyvännäköistä naisseuraa lähettyvillä. Kyllä toi on jo vähän kulunut. Panteran Crawlilla mieluummin. "Mää en tee millenkkään pämppääjä teineille piisejä!" -SomethingWild |
ogre 06.07.2006 22:35:46 | |
---|
Metallica on jostain syystä sellainen vedenjakaja. Itse sitä myös tavaili kitaralla silloin joskus kauan sitten, ja AJFA on kyllä vieläkin yhtä hyvä kuin silloin joskus 90-luvun alussa. Sellaista olen itse huomannut että Metallicalla on jostain syystä todella paljon vesikauhuisia faneja jotka eivät kestä lempiorkesteriinsa suunnattua kritiikkiä.... kaipa se sitten on sitä "teinixiä" tai jotain. Musiikkia se on siinä missä muukin, vieläpä ajoittain hyvää musiikkia. |
Muuki 06.07.2006 23:40:58 | |
---|
Jep, tunnustanpa itsekin sen verran että tuota on joskus tullut soitettua. Fade to blackia tulee joskus ihan itsekseen soiteltua, ihan reeninkin vuoksi. Muutenkin alkaa nuo joskus opetellut biisit unohtua, pitää soittaa aina joskus ettei kokonaan unohdu. Mittään en oo kirjottanu alle |
Backlet 07.07.2006 15:07:13 | |
---|
Kyllähän tota tulee soitettua oikeastaan aika paljonkin, kun hyviä komppitreenejä on siellä täällä, mutta ei sitä kyllä juurikaan enää jaksa kuunnella. Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa. |
Bald Anus 07.07.2006 23:10:27 | |
---|
Paljon on mies paskaa kitarastaan suoltanut Minun mielestäni Hammett on ollut paskassa soittojamassa vain ja ainoastaan Helsingissä 2004. Saatan olla väärässä, enhän minä nyt kaikkia Metallican livetaltiointeja ole kuullut. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
-Aleksi- 07.07.2006 23:21:54 | |
---|
Kertokaa mulle mikä helvetti siinä on että metallica on niin suosittu. Tasapaksu aneeminen löllö kuvastaa aika hyvin sitä. Joo oon väsynyt, meen nuq--> |
Bald Anus 07.07.2006 23:47:32 | |
---|
Kertokaa mulle mikä helvetti siinä on että metallica on niin suosittu. Tasapaksu aneeminen löllö kuvastaa aika hyvin sitä. Joo oon väsynyt, meen nuq--> Niillä on hyvää musaa ja ne oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Disposable 08.07.2006 09:47:03 | |
---|
...mutta ei sitä kyllä juurikaan enää jaksa kuunnella. Nimimerkistä huolimatta. Thrash on rässiä. |
Backlet 08.07.2006 12:32:44 | |
---|
Nimimerkistä huolimatta. Lue allekirjoitukseni... Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa. |
Disposable 08.07.2006 14:30:48 | |
---|
Lue allekirjoitukseni... Tiedätkös, nimimerkin vaihtaminen on mahdollista. Thrash on rässiä. |
Teemu K. 08.07.2006 15:20:46 (muokattu 08.07.2006 15:21:27) | |
---|
Kertokaa mulle mikä helvetti siinä on että metallica on niin suosittu. Tasapaksu aneeminen löllö kuvastaa aika hyvin sitä. En ehkä sanoisi noinkaan. Jos verrattaisiin muihin bändeihin, Metallica olisi ihan kohtuullisen monipuolista. Kuten jo sanottua; Metallican biisejä on erilaisia. Löytyy rässiä (Hit the Lights), kantria (Mama saind) ja rokkibiisejä (Fuel). jne. Mun mielestä ei monipuolisuudessa ole mitään moittimista verraten vaikka johonkin bodomiin, HIM:iin ja näihin muihin tunnettuihin. Kun tehdään kompromissi, kukaan ei ole tyytyväinen. |