Aihe: Akustiseen panostaminen
1 2 3
Kasperi Tervonen
27.02.2006 15:17:02
Niin, voihan sitä jatkaa ikuisesti, aina vaan ostaa paremman kitaran. Mutta kun homman nimi ei ole siinä, että ostetaan kamoja, vaan siinä että opetellaan soittamaan. Siksi kyseessä on asennevamma, joka on syytä korjata mikäli mielii oppia soittamaan.

Totta. Sain tässä muutama päivä sitten hankittua ihan kunnon kitaran, ja tajusin että olisin voinut kyllä opetella soittamaan jo vanhan kepukkani kanssa. Nooh, positiivista on ainakin se että nyt on sitä paljon korostettua motivaatiota yllin kyllin. :)
"What do you mean I ain't kind? Just not your kind." -Dave Mustaine
Khassera
11.03.2006 21:25:19
Jäpät jäpät soittakaa henkkaa akustisella. Se on aivan mageata. Jättää niin paljon tilaa fiilistelylle että voi tunti vierähtää voodoo childin parissa :D
"Minä en ole koskaan nähnyt tätä musajuttua sanojen 'scene' tai 'genre' kautta. Sellainen ajattelu on musiikillista rasismia." -Daron Malakian
Tasapaino
12.03.2006 03:34:33
Jäpät jäpät soittakaa henkkaa akustisella. Se on aivan mageata. Jättää niin paljon tilaa fiilistelylle että voi päivä vierähtää voodoo childin parissa :D
Ora et labora.
-Prokitaristi-
12.03.2006 15:38:18
Opettelin edellisellä viikolla Little Wingin. Se on aika hyvä biisi akustiselle.
samueld
22.03.2006 16:09:28

En mä sähkistä kokonaan pois jätä, tosin siihen asti että saan uuden. Mä en vaan tiedä miksi pitäisi soittaa väkisin sähkistä kun siihen koskiessa tulee sellainen olo että ei haluaa soittaa enää ollenkaan? Mä mieluummin vaikka istun koneella tai kattelen pöytää kun koskenkaan omaan kitaraani, ja tämä siksi koska kyseiseen soittimeen katsominenkin nostaa vanhat tuskastumisen ja ärtymyksen fiilikset pintaan. Ja näin vain oman kitarani kanssa.

Ehkä sitten kannattaa vähän aikaa olla soittamatta. Parempi olla treenaamatta kuin vetää paskoja treenejä.

Ei se uusi skebakaan tuo sitä motivaatiota kuin uutena. ALuksi kaikki sujuu yleensä uudella skebala kuin rasvattu, mutta viikon päästä huomaa olevansa ihan yhtä kakkosesta kuin aina ennenkin. Sitten lopulta se vanha ja tuttu työkalu kuitenkin tottelee parhaiten. Siis olettaen, että se vanhakaan nyt ollenkaan kunnollinen.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
winny
22.03.2006 17:15:18
Totta puhut.

Jos sulla ei oo kitarakirjaa,mee kirjastoon ja lainaa!Itse soitan molempia ja akustisella harjoittelen soittokulkuja.Lisäksi näppäilytekniikka on mun mielestä helpompi opetella akustisella,kuin sähkiksellä!Anna mennä vaan sointuja sointujen perään!Kyllä se siitä.:)
out of doors,in the open air...
Jake.e
22.03.2006 17:53:35
http://www.youtube.com/watch?v=U_pX2iwsYWw&search=doyle%20dykes

Tämä opettele. Vaikka nimi on vähän no joo mutta itse musiikki on parhautta. :)
http://www.youtube.com/watch?v=1R7k4c074UE&search=hauska
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)