Aihe: Oikeita nuotteja Kiitos.
1 2 3
moottorisaha
18.10.2005 19:34:19 (muokattu 18.10.2005 19:37:30)

onko se kehittymistä kun soittaa tabulatuureista jotain?

On, jos opettelee tabulatuureista sooloja, jotka tuntuvat aluksi vaikeilta, mutta rupeavat treenauksen myötä menemään. Ainakin olen itse kehittynyt tuolla menetelmällä ihan helvetisti. Kuulostaa mielestäni melkoiselta "kehityksentappomeiningiltä" tuo että "jos se soolo ei mene heti, niin älä edes yritä opetella sitä".

Ja itselläni on ainakin korva ja otelaudan tuntemus kehittynyt tabulatuureista soittamisen myötä. Sieltä näkee ne tietyt "perusjutut", ja ne löytää sitten myöhemmin kuin itsestään otelaudalta. Monesti pelkästään korvakuulolla soitettaessa jumittuu siihen yhen aseman vatkaukseen, mutta tabulatuureista luettaessa tulee aina välillä sellaisia ahaa-elämyksiä.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Jucciz
18.10.2005 19:58:53
Monesti pelkästään korvakuulolla soitettaessa jumittuu siihen yhen aseman vatkaukseen, mutta tabulatuureista luettaessa tulee aina välillä sellaisia ahaa-elämyksiä.

Minä näkisin asian juuri päinvastoin.

Korvakuuloltahan nimen omaan on mahdollista kokeilla, mistä MUUALTA kuin tabulatuurien osoittamasta paikasta eri asioita löytyyy.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Volcom
18.10.2005 22:56:51

Korvakuuloltahan nimen omaan on mahdollista kokeilla, mistä MUUALTA kuin tabulatuurien osoittamasta paikasta eri asioita löytyyy.

Tämän olen muuten huomannut sen jälkeen kun lopetin tabulatuureista soittelun...
soitetaanko paranoid?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)