frida 22.05.2012 16:20:12 | |
---|
Heli Kajo - Jos mä kuolen nuorena ? Korvakuulo auttoi jonkin matkaa, mutta sen verran alotteleva kitaristi olen että nyt ei oikeen etene. |
kartsan skitta 22.05.2012 21:14:11 | |
---|
heido! Nyt olis suuri apu ripeestä vastauksesta; olisiko jollain heittää pikku G:n me ollaan nuoriso -kimpaleeseen jonkun näköstä sointukiertoa? Kiittäen Karo |
Nuhis 23.05.2012 15:13:13 | |
---|
Edu Kettunen - Taivaansininen bmw Tähän biisiin on aiemminkin kyselty sointuja, mutta en millään löytänyt vastausta foorumilta, joten vaivaan yhteisöä kyseisellä rallilla vielä kertaalleen =) Eli olisi suuri apu, jos joku sävelkorvalla varustettu viitsisi biisin kulun selvittää. Kiitosta ja tattista. |
Toniwaan 24.05.2012 17:59:21 | |
---|
Onkohan jollain Junnu Vainion biiseihin tabsoi tai otteita yleensäkkään? Albatrossi ja vanhojapoikia viiksekkäitä ainakin löyty netistä. Jossain nuottikirjassa oli myös vanha salakuljettaja Laitinen ja joitain muita, mutta mutta jos joltain löytyy esim. Ei ole kööpenhamina kuin ennen tai muita vastaavia jossain koneella niin laittekaapa vaikka viestiä. Kiitos kaikille jotka viitsii nähdä vaivaa :) -Toniwaan |
Dkn_ 24.05.2012 20:41:33 (muokattu 24.05.2012 20:54:10) | |
---|
frida: Heli Kajo - Jos mä kuolen nuorena ? Korvakuulo auttoi jonkin matkaa, mutta sen verran alotteleva kitaristi olen että nyt ei oikeen etene. Vautsi! Kaunis biisi. Soinnut vaikuttaisi menevän ainakin säkeistöissä: | E | H | F#m | A H | 0:29 melodia | a gis fis cis | 0:36 kohdan melodia: | h a gis fis | fis e cis e h | 1:01 | e dis e dis ... | 3:13 ||: e dis e dis e fis gis :|| 1:09 melodia: | gis fis gis fis gis fis gis fis | gis fis gis fis gis fis gis e | fis e dis e fis e dis e | fis e dis e fis e dis e | (nojoo, noita ei kysytty...) 0:01 soinnut | E ||: E | H | F#m | A H :|| 0:36 soinnut (en oo varma!) | F#m | G#m (tai ehkä H?) | C#m | A H | 1:57 soinnut: | C#m | H | A | A H | 3:09 soinnut ||: F#m | G#m | A | A G#m :|| F#m | G#m | A | H | kartsan skitta: heido! Nyt olis suuri apu ripeestä vastauksesta; olisiko jollain heittää pikku G:n me ollaan nuoriso -kimpaleeseen jonkun näköstä sointukiertoa? Kiittäen Karo Oli oikeastaan eka kerta kun kuulen koko biisin. Itse asiassa aikas hyvä biisi. Tuo ensimmäinen melodia menee E E E D C H. Joka tahdin jälkeen ääni tuplataan oktaavia korkeammalta. Sointukierto lienee koko biisin ajan | Am | G | F | E |. Nuhis: Edu Kettunen - Taivaansininen bmw Tähän biisiin on aiemminkin kyselty sointuja, mutta en millään löytänyt vastausta foorumilta, joten vaivaan yhteisöä kyseisellä rallilla vielä kertaalleen =) Eli olisi suuri apu, jos joku sävelkorvalla varustettu viitsisi biisin kulun selvittää. Kiitosta ja tattista. Nopeasti katottuna vaikuttas menevän: | E | G#m | A | H (7) | Joku osaavampi voi täydentää! |
klage 25.05.2012 10:30:29 | |
---|
Tuli joku ihme fiksaatio Suomen euroviisubiisiin. Eli irtoaisko soinnut Pernilla Karlssonin När jag blundar kappaleeseen. Säe vielä onnistuu, mutta kun ei korva sano miten toi kertsi menee. |
Master-x 26.05.2012 12:56:50 | |
---|
Jaksaisko joku korvallinen kattoa Dannyn seitsemän kertaa seitsemän soinnut... http://www.youtube.com/watch?v=qhbsC7xhkco Ainakin korjailla nämä: Am E Vain nuo kaksi kättä vahvaa ja tahto armoton, Am E Muuta miehellä ei silloin ollutkaan Am E Kuokka suosta iski vähitellen viljavainion G7 Am Pian pelto kasvoi ensisatoaan Am E Tahto rautainen vie läpi harmaan kallion Am E Siinä katajaisen kansan malli on Am E Vaikka takatalven halla sen ensiviljan vei F G7 Am Alla pohjantähden lannistuttu ei Dm Am Seitsemän kertaa seitsemän E Am Koetellut on koura kohtalon Dm Am Seitsemän kertaa seitsemän E Am Siitä sisu aina suunnaton vain noussut on Ei se mitä, vaan miten... |
Jerry_Jones 26.05.2012 16:20:17 | |
---|
Master-x: Jaksaisko joku korvallinen kattoa Dannyn seitsemän kertaa seitsemän soinnut... http://www.youtube.com/watch?v=qhbsC7xhkco Kokeileppa näillä: Intro: D F G A Am (Am)Vain nuo kaksi kättä vahvaa ja (Em)tahto armoton, Muuta (Am)miehellä ei silloin ollut(E7)kaan Kuokka (Am)suosta iski vähitellen (Em)viljavainion Pian (H7)pelto kasvoi ensisato(E7)aan Tahto (A)rautainen (Am)vie läpi (Em)harmaan kallion Siinä (F)katajaisen kansan malli (E7)on Vaikka (Am)takatalven halla sen (Em)ensiviljan vei Alla (F)pohjantähden (E7)lannistuttu (Am)ei (D)Seitsemän kertaa (F)seitsemän (G)Koetellut on koura (Am)koh(G)ta(Am)lon (D)Seitsemän kertaa (F)seitsemän Siitä (G)sisu aina (F)suunna(E)ton vain noussut (F)on Dm7 A Am Kauas on pitkä matka |
Jerry_Jones 26.05.2012 16:26:03 | |
---|
commando: Em Am H *Suomessa olen minä *synty*nyt Em Am H tuolla *kauniissa Karja*las*sa, Am H7 Em :;*Laatokkajärven *rannal*la Am H7 Em Am Em siellä *majassa *mata*las*-*sa,;: Minä komppaan sen näin: (Em)Suomessa olen minä (F#)synty(H7)nyt tuolla (Em)kauniissa Karja(H7)lassa, :;(Am)Laatokkajärven (Em)rannalla siellä (H7)majassa mata(Em)lassa,;: Kauas on pitkä matka |
Master-x 26.05.2012 17:30:43 | |
---|
Jerry_Jones: Master-x: Jaksaisko joku korvallinen kattoa Dannyn seitsemän kertaa seitsemän soinnut... http://www.youtube.com/watch?v=qhbsC7xhkco Kokeileppa näillä: Intro: D F G A Am (Am)Vain nuo kaksi kättä vahvaa ja (Em)tahto armoton, Muuta (Am)miehellä ei silloin ollut(E7)kaan Kuokka (Am)suosta iski vähitellen (Em)viljavainion Pian (H7)pelto kasvoi ensisato(E7)aan Tahto (A)rautainen (Am)vie läpi (Em)harmaan kallion Siinä (F)katajaisen kansan malli (E7)on Vaikka (Am)takatalven halla sen (Em)ensiviljan vei Alla (F)pohjantähden (E7)lannistuttu (Am)ei (D)Seitsemän kertaa (F)seitsemän (G)Koetellut on koura (Am)koh(G)ta(Am)lon (D)Seitsemän kertaa (F)seitsemän Siitä (G)sisu aina (F)suunna(E)ton vain noussut (F)on Dm7 A Am Thank's dude! Ei se mitä, vaan miten... |
sesese 27.05.2012 18:55:38 | |
---|
Lasten lauluja soinnutettuina... Kaikki kelpaa mielellään word muodossa. Vanhoista klassikoista uusiinpiin Palikoihin. vaihturiksi lähetän 900 soinnutettua "iskelmää" word muodossa. joo netissä löytyy... linkit myös kelpaavat sese.seppala@gmail.com kamariorkesteri tulee taas |
Duffa78 28.05.2012 18:53:57 | |
---|
Onko kellään soinnut Turo's hevi geen "kuusamoon" biisiin? tai kai se Dannyn Amarillo biisikin käy... Kiitti etukäteen. |
baron 28.05.2012 23:21:51 (muokattu 28.05.2012 23:24:13) | |
---|
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
EmmaMartimo 29.05.2012 18:06:43 | |
---|
Oisko kellään sointuja ressu redfordin kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat kappaleeseen? |
kotoilija 29.05.2012 22:31:22 | |
---|
"It's good to dream." |
dts9624 31.05.2012 23:05:04 | |
---|
|
kaikue 01.06.2012 18:16:14 | |
---|
|
Ruosteessa 03.06.2012 18:31:52 | |
---|
oisko jollain juha metsäperän - äiti biisiin sointuja tai jtn. vastaavaa |