Räkkipeli 20.06.2010 12:37:53 | |
---|
January: Helvata tää on alkanu iskeen ja lujaa. http://www.youtube.com/watch?v=0LY8sok2RgE :) Swengi on ihan mieletön. Itsekin plokkailin tätä. Sitä psykopaattilikkiä en oo katellut :D mutta muuten tuossa on oikein soitettavia juttuja. Täytyy mainita suureksi suosikkibiisiksi levyltä noussut Ner Ner. Pitkä biisi sisältää monta elämystä. If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Ianuarius 20.06.2010 13:14:34 (muokattu 20.06.2010 14:12:23) | |
---|
Tohon löytyy yllättävän tarkat tabit kyl ultimate-guitarista. Mut joo, toi Ner Ner on kyl kanssa yks meikän suosikeista. Vaihtelee jatkuvasti, vähän niinku joku DT:n A Change of Seasons... jos kukaan ei pane pahakseen että vertailen. :) Uncle Skunk on kanssa mahtava! :D And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Kuljukka 22.06.2010 15:08:23 | |
---|
Rumour has it that Guthrie Govan can't play G3 because he'd be two of the G's. |
Ianuarius 22.06.2010 19:50:47 | |
---|
Noi ne varmaan on ug:ssäki. Tota komppauspuolta ei vaan oo käsitelty missään sen kummemmin ja se on mun mielestä ihan vitun hyvä tossa. :D And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Tonski 23.06.2010 13:01:19 | |
---|
ihku |
Tonski 26.09.2010 22:01:31 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=hZi0IHX1Wgg |
dyydfromhell 26.09.2010 22:19:03 | |
---|
Tonski: Lisäksi, mistä ihmeestä voi saada Erotic Cakes -albumin?? Tuntuu että joka paikasta lopussa eikä mistään voi saada. Cornford records on käytännössä ainoa paikka, jost levyä saa. Ja sieltä se on loppu -.- Aina jostain eBaysta löytyy, mutta erittäin köyhästi löytyy kyllä mistään... |
antnis 26.09.2010 23:49:28 | |
---|
Tonski: Hei muuten, et sattunu tallentamaan koneellesi sillon noita? Ner Nerin transkriptio olis aika jees saada, mutta noi linkit eivät oo vissiin vähään aikaan toimineet. Lisäksi, mistä ihmeestä voi saada Erotic Cakes -albumin?? Tuntuu että joka paikasta lopussa eikä mistään voi saada. Mikään mun vakkarimestoistani ei voinut auttaa, outoa. |
Ianuarius 27.09.2010 00:01:56 | |
---|
No huh, kesällä tilasin just tuolta omilta sivuiltaan ja onneksi sain vielä, jos se kerran on nyt sitten loppu. :/ And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Kiksaus 28.09.2010 10:38:27 | |
---|
"Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
jussi1976 28.09.2010 11:11:00 | |
---|
Tyylikäs! On ole Govania kuunnellutkaan juuri aiemmin, mutta toi on kyllä hieno tulkinta. Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt. |
Kiksaus 28.09.2010 13:18:11 | |
---|
"Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
Ianuarius 28.09.2010 13:37:30 | |
---|
And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
John Titor 28.09.2010 14:44:11 | |
---|
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Ianuarius 28.09.2010 14:52:05 | |
---|
John Titor: Onhan toi ny aika kuivakkaa. Vähän semmonen "Jimiä etydinä" -henki haisee. Hyvä se on. Se o vaan että minkä on aluksi kuullu, nii se kuulostaa muka aina paremmalta. And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
dyydfromhell 28.09.2010 15:26:06 | |
---|
Ianuarius: Jees, tolta kanavalta löytyy paljon muitaki hauskoja Govan-pätkiä. Varsinki toi 3 tips kannattaa kattoa. :) http://www.youtube.com/user/SpicerGovan#p/u Loistavia videoita, oon youtuben aika tarkkaan kolunnut mut noita en ollu nähny. Guthrie on kyllä kova! Ei vaan kova soittamaan mut hauska tyyppi sen lisäks. Älyttömän hauskoja videoita ja puhuu täydellistä englantia ja vaikuttaa muutenkin ei vain älykkäältä, vaan erittäin viisaalta tyypiltä. Oikee Guru! ja paljon mukavampi kattoo ja kuunnella ku tietää ettei oo mikään egomonsteri... (lue: ynkkä) |
antnis 28.09.2010 16:04:11 | |
---|
|
geeza 28.09.2010 16:09:09 | |
---|
antnis: Tarkasti vetää mutta mitä hienoa siinä on, ei minulle avaudu. olix sielutonta? Cream Thearetm |
Tonski 28.09.2010 16:09:46 (muokattu 28.09.2010 16:11:51) | |
---|
antnis: Tarkasti vetää mutta mitä hienoa siinä on, ei minulle avaudu. Joo, kyllä soitossa on tunnetta ja sielua kun soittaa vähän rähjäsemmin, mieluiten väärin. http://www.youtube.com/watch?v=hZi0IHX1Wgg |
John Titor 28.09.2010 16:26:11 (muokattu 28.09.2010 16:34:15) | |
---|
Ianuarius: Hyvä se on. Se o vaan että minkä on aluksi kuullu, nii se kuulostaa muka aina paremmalta. Eeei, mut kyllä se tatsi ja tietty rähjäisyys nivoutuu väistämättä siihen Jimin soittoon, eli myös niihin ääniin mitä se soittaa. Ei barokkimusaakaan pidä soittaa samalla tavalla kuin jotain romanttista skeidaa, se vaan kuulostaa ihan vitun tyhmältä, jos tarkoitus on viestiä niitä asioita, joihin barokkimusa tiukasti nivoutuu. Konnotaatiot kuitenkin ovat ehdottoman irrottamaton osa informaatiota, josta musiikillinen kokemus koostuu. Ei koko aikaa tartte kuulostaa paskalta, en mä Jiminkään soittoa kokonaan osta, mutta tietyissä kohdissa tuota Guthrien vetoa jää kaipaamaan kyllä vähän vähemmän akateemista otetta, tiettyihin kohtiin se on taas just oikein. Tiäks, vähän niinku ku jotkut Kuusiston veljekset veteli alkuaikoina jatsinkakkaa, eihän siinä mitään väärää varsinaisesti ollut, siitä vaan puuttui ihan helvetin paljon juttuja, kuulosti just siltä että klassinen soittaja vähän kokeilee siipiään kevyen musiikin parissa. Jos GG korvais osan tosta pätkästä omalla estetiikallaan, omilla likeillään, omilla äänillään jne., se ois kokonaisuutena paljon enemmän paikallaan. Nyt se kuulostaa just tasan siltä mitä se on, helvetin kova soittaja soittaa Jimiä "oikein". Eli joo, oli sielutonta :D Tarkoittaa tässä tapauksessa siis sitä, että imitoi toisen soittoa pintapuolisesti, ei sen metafyysisempää. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |