agaman 30.11.2005 18:10:55 | |
---|
joskus 95 menin työväenopistolle kitaratunneille. Tässäkin oli alunperin taka-ajatuksena että pääsin painamaan koulun jälkeen silloista "muijaa", joka siis asui harjoitustilan lähellä ja itse noin 12km päässä. Noh, aika kului, muija vaihtui mutta keppi jäi käteen :D |
-HeavyMetal- 30.11.2005 18:46:08 | |
---|
koska pidän musiikista todella, ja siitä olisi tarkoitus tulla joskus ammatti, niin JOSKUS sitte kun olen treenannut helvetisti että edes osaisin jotakin... mutta jos kitara ei luonnistu voihan sitä musiikkiuraa luoda bassolla ja synalla.... vai? |
Jebe- 01.12.2005 09:27:38 | |
---|
Hävettää myöntää kyllä, mutta silloin tuli semmonen 'mäkin haluun!' -fiilis kun kuulin ensimmäistä kertaa Yngwietä. Levy oli vissiin Fire & Ice. Seuraavana jouluna oli sitten kitara ja vahvari pukinkontissa. |
Palikkatilu92 01.12.2005 17:51:31 | |
---|
Oon rytmikitaristi kaverien hevibändis, aiemmin olin soittanu vaa ajantappamiseks huonolla menestyksellä. Nykyään soittelen jo jonkulaasta tilua ja Bodomin ja In Flamesin kappaleetki menöö helposti |
nooramone 16.12.2005 20:29:25 | |
---|
Oli vaan pakko saada kitara kun olin 12 v. Se vaan oli ihan pakko kun tuntu että se oli mitä multa puuttu..ja se oli. Se oli ihan mun omasta toimesta siis, ja ite vaan sitten opettelin soittaa kaikkee mitä halusin! Ja tietty halusin olla isona "rokkari"! älä kysy vaan pogoo. |
Iscariah 16.12.2005 22:51:08 | |
---|
Oon rytmikitaristi kaverien hevibändis, aiemmin olin soittanu vaa ajantappamiseks huonolla menestyksellä. Nykyään soittelen jo jonkulaasta tilua ja Bodomin ja In Flamesin kappaleetki menöö helposti kauan olet soittanu? |
Stratocaster_90 17.12.2005 21:43:27 | |
---|
Kun soitin Guitar Proon avulla kosketinsoittimella Bodomin ja Sonata Arctican biisejä, huomasin että se ei kuullosta miltään ilman kitaraa. Ja kun koulussa soitettiin vähän akustista. Ja satuin saamaan akustisen Landolan mutsin siskolta. Ja 1,5 vuoden päästä sähkis. Ehkä nostaisin Bodomin pääsyyksi miksi aloitin. |
jyri.salonen 17.12.2005 21:51:17 | |
---|
Pakotettiin |
vmak 17.12.2005 23:05:18 | |
---|
en muista, kaipa sain vaan päähäni jostain idean ryhtyä soittamaan kitaraa. ööh.. ..joo |
mugena 17.12.2005 23:11:53 | |
---|
Joskus, olisko ollut 7. luokan musiikintunnilla opettaja asteli akustisella luokan eteen ja päräytti smoke on the waterin riffin menemään, niin kaikkien leuat loksahtivat varpaisiin. "Miten se osaa soittaa noin hyvin?":D Siinä sitten pari kuukautta kaverin skeballa häröilin kunnes ostin oman sähkökitaran. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
–"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
–"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
maleksi 18.12.2005 21:38:26 | |
---|
7 vuoden viulun vinguttelu alkoi kyllästyttää, olin saanut kitaran jo paria vuotta aiemmin joten vaihto viulusta kitaraan kävi luontevasti. Soitan siis musiikkiopistossa. Dzumm... |
Destructor 22.12.2005 11:03:13 | |
---|
Faija pakotti veljen joskus kitaratunnille ja siitähän ei veli tykännyt ja myöhemmin myös lopetti sen. Ala-asteen maikkana toimi ex-Egotripin basisti ja musatunnilla innostuin soittamaan vaaleanpunaista Stratocasteria vaikka en siitä mitään tajunnut. Kai sitä levyjä kuunnellessa alkoi miettimään että ois siisti soittaa yhtä hyvin. Myöhemmin on alkanut rummut kiinnostaa ihan helvetisti mutta ei ole rahaa eikä paikkaa. I KNOW I'M GOOD BUT HEAVY METAL IS EVEN BETTER!!! |
darknet777 22.12.2005 12:13:50 | |
---|
Oon rytmikitaristi kaverien hevibändis, aiemmin olin soittanu vaa ajantappamiseks huonolla menestyksellä. Nykyään soittelen jo jonkulaasta tilua ja Bodomin ja In Flamesin kappaleetki menöö helposti Jahah.. no annapas tulla ääninäytteitä jos ihan tosissas tuon viestin kirjotit :) nimimerkin perusteella 13- vuotias ja Bodomit menee helposti.. rohkenen epäillä ! -I like to eat food- |
Iscariah 22.12.2005 13:45:37 | |
---|
Jahah.. no annapas tulla ääninäytteitä jos ihan tosissas tuon viestin kirjotit :) nimimerkin perusteella 13- vuotias ja Bodomit menee helposti.. rohkenen epäillä ! jep. taitaa oma paska haista taas kaikkein parhaalle :) |
iiwöl 22.01.2006 14:25:59 | |
---|
Tykkään niin helkkaristi sähkökitaran äänestä. Tietenkin tytöt tykkää kun niille vähän soittelee. Toinen vaihtoehto olis ollu rummut. Kitara on kuitenkin enemmän esillä biiseissä ja sillä soitetaan niitä hienoja sooloja sun muuta. Eturivissä on pparas paikka. oon ihan samaa mieltä sun kans itseasias rupesin soittaan ihan samasta syystä :D |
Henkka370 22.01.2006 15:24:43 | |
---|
Äiti pakotti. :D no vitsi vitsi. |
Teemu K. 22.01.2006 16:01:32 (muokattu 22.01.2006 16:02:09) | |
---|
Innostuin kun kuulin Metallicaa... Toi on sitte klisee... mun mielestä :) Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson |
Väinämöinen 22.01.2006 16:14:10 | |
---|
Aloitin kitaransoiton, koska yläasteen musiikin tunneilla sitä ei kukaan muukaan tehnyt ja osasin kolme sointua entuudestaan. Mutta jatkoin soittamista, koska sittemmin minulle selvisi, että kitaran kanssa saa valita taitotasonsa toisin kuin aiemmin soittamillani klassisilla soittimilla. Tarkoitan tällä sitä, että esimerkiksi Jouni Hynynen soittaa kitaraa, keikkailee pitkin vuotta eikä suosiokaan taida olla siitä pienimmästä päästä, mutta hänen kappaleensa eivät ole soittoteknisesti kovin ihmeellisiä. Jotta epäselvyyksiä ei tulisi, täsmennettäköön vielä, että Kotiteollisuus on mielestäni erittäin hyvää musiikkia. Haluan toki omista lähtökohdistani katsottuna mahdollisimman hyväksi kitaristiksi, mutta Dream Theateria en opi koskaan soittamaan, mikä ei minua sanottavammin haittaa. Haluan oppia myös laulamaan siedettävästi ja muokkaamaan lauluääneni soundia haluamakseni ja erityisesti soittamaan ja laulamaan biisejä samanaikaisesti. En pidä siis itseäni kitaristina, laulajana enkä laulaja-kitaristina vaan biisien tulkitsijana noiden instrumenttien osalta. Mykkä kissa on mauton. |
wallo 22.01.2006 17:36:21 | |
---|
en edes muista. Varmaan siksi koska se kuulosti kivalta tai sitten se meni vaan päähän että soita kitaraa |
askomiko 22.01.2006 18:43:54 | |
---|
Ensin paukutin rumpuja, sitten pianoa, sitten halusin ala-asteen bändikerhossa alottaa basson. Mutta kaveri sanoi että teillähän on seinällä semmoinen landola, anna hän soittaa bassoa ku sulla kerran on kitara kotona. Ihan huono lopputulos. >:þ |