Aihe: Soittaminen päihteiden alaisena
1 2 3 4 517 18 19 20 21 22
Zed
30.12.2008 17:26:57

Mitenkäs muuten imppaaminen, opinko soittamaan ja tekemään hyviä biisejä jos kiskaisen alkupalaksi muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä?
Siittiökin on ihminen.
Epämuusikko
30.12.2008 18:40:58 (muokattu 30.12.2008 18:48:24)
nii mut sit et saa krapulaa ja krapula on biisien teon kulmakivi. olin itekki about 3kk juomatta enkä saanu sinä aikana kuin pari hassuu intro ideaa päähän, kun taas eilen olo oli kuin päähänpotkitulla etanalla ja sävelsin 10minuutin sinfonian.

voin joskus heittää noit sävellyksiä jonnekkin kuultavaks kunhan saan baksii ostaa jonkun härpäkän millä niitä nauhoittaa.

Harmi, kun olet trolli.
R.I.P Oksanen
Henko
30.12.2008 19:06:12

Mitenkäs muuten imppaaminen, opinko soittamaan ja tekemään hyviä biisejä jos kiskaisen alkupalaksi muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä?

Opit soittamaan Venomia.
"Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista".
-J.-
31.12.2008 02:43:27
Eihän tästä tuu vittuakaan... rupee vaan vituttamaan.
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
vili linnakoski
31.12.2008 11:51:57

ehkä kokeilet sitä itse tai kysyt kavereiltasi, koska imppaamisesta en mitään tiedä tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä
Kasperi Tervonen
01.01.2009 14:43:34
tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä

Tässä vois kyl jo melkein olla allekirjoitusainesta. :D
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Mr. Moonbeam
01.01.2009 20:24:40
Mites sit kun mun mummo väitti, että se kävi mustikassa? Ei varmaan mahtunu! Tais mummo juksata.

Niin, tai kun joskus on joku kysynyt notta''Ookkona käyny tyttölöissä?''. Missäs se sellanen tyttölä on? Sen ku tietäs.
Rauzku
02.01.2009 00:04:34 (muokattu 02.01.2009 00:04:48)

Sanokaapa mulle miten helvetissä Master Of Puppetsia pystyy soittamaan downpickingillä laskuhumalassa?
Spike
02.01.2009 07:57:00
Sanokaapa mulle miten helvetissä Master Of Puppetsia pystyy soittamaan downpickingillä laskuhumalassa?

Kokeile pöhinälaineja?
Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart!
hullu_ukko
02.01.2009 11:25:45 (muokattu 02.01.2009 11:26:01)

Ihan helppoa. Krapulassa lähti Megadethit eilen ihan vitun tiukasti muuten.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Keppis
02.01.2009 12:55:58
Krapulassa lähti Megadethit eilen ihan vitun tiukasti muuten.

Mulla lähti örinävokaalit uskottavasti vaahdon kera.
Sälski
02.01.2009 12:57:19

Mulla lähti örinävokaalit uskottavasti vaahdon kera.

Ei pelkästään kuulostanut oksentamiselta siis?
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
vili linnakoski
02.01.2009 18:45:41
onks kukaa kokeillu nami laskuis säveltämist. saattais tulla aika masentava molli biisi vissiin?
Sälski
03.01.2009 01:07:04

onks kukaa kokeillu nami laskuis säveltämist. saattais tulla aika masentava molli biisi vissiin?

Herkkulaskuissa on tullut juu. Aika kryptistä settiä.
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
PesLaul
17.03.2009 13:33:22 (muokattu 17.03.2009 13:40:27)
Mun mielestä päihteet tukevat parhaiten sävellystä ja uusien ideoiden syntyä.
Esiintymisessä havainto- ja koordinaatiokykyä alentavat päihteet eivät ainakaan teknisellä (soittaminen) tasolla tee hyvää, siis vaik esim. perus alkoholi tai pajarit. Ne toimii lähinnä esiintymisjännityksen poistajina ja lisäävät itsevarmuutta..
Ennemmin vetäisi sitten jotain stimulantteja esiintymistä varten (jos supervoimia tarvitsee ..... Tai jos speedmetal on sun juttus ;) Henkilökohtaisesti pitäydyn (valtion verotuloja tukevassa toiminnassa) alkoholissa, mutta mielipiteitä löytyy.
Eli.. Vetäkää niitä psykempiä ja viinaa kun tarvitte uusia biisejä tai muuta luovuutta (jos pää kestää) ;) ....Mut toisaalt saa olla aika vitun kova tai häiriintynyt persoona (tai sit vaan kokenut ammattilainen :) jos vetää keikkaa ilman minkäänlaista jännitystä! Yleisö haluaa kuitenkin viihdettä, eikä mitään jumitusta (yleensä), prkl!
Tosin persoonastahan se riippuu joo... Huumorilla ja itseironialla päsee yllättävän pitkälle myös :)
...allekirjoittanut kasvattaa pitkää fledaa, jonka alle voi sitten tarvittaessa verhoutua ja "synkistellä" kun alkaa jänskättää :P
PesLaul
17.03.2009 13:44:08
Rauzku: Sanokaapa mulle miten helvetissä Master Of Puppetsia pystyy soittamaan downpickingillä laskuhumalassa?

Ei vittu, repes! :D
aalataur
17.03.2009 15:43:44

MoP ei niitä helpoimpia, itelläni se on just siinä rajalla tällä hetkellä että meneekö se jatkuva downpikkaus selvänäkään.

Kännissä soittaminen on vähän sama kuin kännissä kerrotut kaskut. Ne vaikuttavat hyviltä omasta mielestä, mutta selväpäisten kuulijoiden korvaan välttämättä ei. Tämän voi todeta äänittämällä soittoaan kännissä ja kuuntelemalla seuraavana päivänä. Sittenhän tietysti jos koko yleisökin on humalassa, everybody wins.

Kuullut että kännissä soittamiseenkin voi harjaantua. Esim. Slash kuulemma veti Gunnareissa aika kovissa hönöissä / hapoissa / muissa kemikaaleissa.
Karipiirto
17.03.2009 17:18:02

Viimeaikoina ollut pakko aina kun oon baarista kotiin päässyt niin ennen nukkumaan menoa pitää vielä napata skeba kätöseen ja testata et lähteekö. On muuten helvetin ärsyttävää kun tietää tasan mitä tekee mutta kädet ei toimi. Ei sovi alkoholi ja soittohommat yhteen. :D
Opiskelu on vain peiteduuni ryyppäämiselle.
velsa
19.03.2009 02:45:46

ras ta far i: Äänitetty on bändillä, livenä, studiossa, kotona, valmiita biisejä ja vapaata improvisaatiota lähes joka keikalla. Toimii paremmin kuin hyvin ,kun soitto tulee selkärangasta. Liikahan on aina liikaa mitä vaan. Soittaako se Hendrixin Jimppa sillä Woodstockin jotenkin huterasti ja huonolla tatsilla? aika pitkä spliffi on nimittäin kaverilla huulessa. En kiellä enkä kehota, jokainen tyylillään.

joo....... reggae jampat on oma lukunsa....niitten mielestä kaikki toimii tötteröissä....mut mä tarkotin et kuunnelkaa SELVIN PÄIN NIITÄ VETOJANNE!!!!!!!!
Ja jos susta se Henkan puuha siin Woodstockilla on jees ni sillehän mä en voi mitään.......must se on öbaut hirveintä Henkkaa koskaan......hirvees epiksessä ihan niitä näitä...sori,ei toimi mulle!!!!!
Kauas on pitkä matka........
vili linnakoski
20.03.2009 14:44:55
psychedeelisissä mielestäni (HUOM.tämä on minun mielipiteni) jos vaikka säveltelee niin biisi saattaa kuulostaa oudolta selvinpäin (esim. infected mushroom - disco mushrooms) mutta sitten kun taas palaa siihen tilaan että on popsinut parit hatut tai polttanut muhkean jointin niin biisi kuulostaa helvetin hienolta. ei kannata aina miettiä sitä että miltä se kuulostaa selvinpäin, sillä se ei välttämättä hyvältä kuulosta, mutta jos olet säveltänyt biisin tarkoituksena eforisoida sieni/myssypäitä niin pidä se sellaisena äläkä vittuunnu jos se kuulostaa oudolta selvinpäin. olisihan death metal ynnä muut yrjö hevit kuulostanut oudolta 100vuotta sitten.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)