Juzpe 09.08.2007 10:56:47 | |
---|
Hurja soundi. Ilmeisesti vahvistimen linjalähdöstä. Samoin soolo on liian pinnassa. Soittona ok, harmi että toi soundipolitiikka pilaa kokonaisuuden. Kyllä vaan kuten jo edellä sanoin... tiski lainassa, ei maha mittään. Mukava oli soitella tuohon taustaan. Jammailin sitä vielä tuossa eilenehtoolla himassa omaksi ilokseni useammankin kerran. "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
BigPapa 09.08.2007 10:59:10 (muokattu 12.08.2007 12:30:37) | |
---|
-------------------------------- The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Juzpe 09.08.2007 11:04:23 | |
---|
Ihanks totta? Kyllä. Tähän tulokseen tulin usean kuuntelukerran jälkeen. Aina ei vaan onnistu. "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
stratomaster 09.08.2007 11:06:17 (muokattu 09.08.2007 11:08:20) | |
---|
8. stratomaster Muutama hieno likki, mutta olen aisitivinani hieman olleen haasteita sooloideoiden kanssa. Vähän kahden vaihella mennään, improvisaation ja sävelletyn soolon rajoilla. Mutta hyvää soittoa kaikin puolin. Ei tuota oikeastaan muuten ole "sävelletty", mutta alkuun (jonka sitten kertasin myöhemmin) hiukan hahmottelin teemaa. Siitä ehkä vaikutelma. Mutta kiitokset kommentoinnista. Stratomaster: Jaahas... kilpailu pisteistä on kovaa... tässäkin on kunnon meininki ja soundit hankalaksi menee... hyvää soittoa Pistehet: Stratomaster 3p Oho, kiitokset vaan! |
BigPapa 09.08.2007 11:10:55 (muokattu 12.08.2007 12:30:49) | |
---|
---------------------------------- The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Juzpe 09.08.2007 11:22:08 (muokattu 09.08.2007 11:29:37) | |
---|
Jaa täs nyt sit jo näköjään on jotain henkilökohtaista, muuten en tätä tajuu. Kiitos kuitenkin kommentoinnista. Ei tässä mitään henkilökohtasta ole. Soolo ei mun mielestä toiminu taustan kans, juuri mainitsemistani ongelmista johtuen. Ei kaikkea kritiikkiä pidä ottaa henkilökohtasesti. Kyse ei käsittääkseni ollu taaskaan mistään muusta kuin yhden sooloskabasoolon arvioinnista, enkä minä anna pisteitä/ kehujakaan nimimerkin, vaan soiton perusteella. Olen myös edelleen sitä mieltä, että skaba tulisi toteuttaa anonyyminä, että näiltä "sä et tykkää musta, ku sanoit mun soolosta sitä&tätä"- spekuloinnilta vältyttäisiin. Äänestyksen jälkeen voitaisiin sitten paljastaa kuka oli kukin skabassa. Tosin tästä on keskusteltu ennenkin ja mulle sopii myös nykyinen meininki. Osallistuminen ja palaute kun ovat ainakin mulle pääasioita näissä skabailuissa, eikä pisteiden metsästys ja kavereiden selkään taputtelu. Edit: Oho, kiitokset vaan! Eipä mitn. Pisteenantoperusteeni näkyvätkin tuossa ylhäällä. Joskus vielä itekkin vetäsen niin kovan vedon, että saan oikeen pisteitäkin. Tähän mennessä saldo on yhteensä alle 10. "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
BigPapa 09.08.2007 11:33:22 (muokattu 12.08.2007 12:31:10) | |
---|
------------------------- The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Juzpe 09.08.2007 11:46:05 (muokattu 09.08.2007 11:56:04) | |
---|
Ainoo juttuhan tässä on sit se että siinä ei noita vire tai time ongelmia ole, touchin puutteesta puhumattakaan. Jos sä niin sanot, niin kai se on pakko uskoo. Sähän sen soitit. Mun mielestä se nyt ei vaan kuulostanu hyvältä ja bendien vire ja yleinen time ois voinu olla huomattavasti parempi. En tiedä onko mun korvissa jotain ennen havaitsematonta vikaa, mutten oikeen siihenkään usko, koska sorsastuskausikin alkaa vasta parin viikon päästä. Se, että jos ei jostain sun soittamista jutuista tykkää tai esittää niistä oman kuulemansa perusteella mielipiteensä (joka ei aina välttämättä ole positiivista) ei tarkoittane automaattisesti sitä, että mielipiteen esittäjä on tyhmä, kuuro tai että siinä ois jotain henkilökohtasta sua kohtaan. Sulla on ihan täysin yhtäläinen oikeus ja mahdollisuus arvioida muiden skabailijoiden soittamista ja se on ihan suotavaakin. Itse otan vastaan kritiikkiä mielelläni. En jaksa oikeen enempää tästä vääntää, koska mulle on jo käyny selväks, että sä oot tällästen pojankloppien esittämän kritiikin yläpuolella, enkä myöskään ilmeisesti ymmärrä soittamisesta hevon v..ua, koska en tuota nimenomaista sooloasi osannut oikealla tavalla arvostaa. E: Ainiin... ihan opetusmielessä jos viitsisit valaista minua mitä on 2-4 ajattelu? "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
BigPapa 09.08.2007 11:57:36 (muokattu 12.08.2007 12:31:21) | |
---|
---------------------------- The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
mammukka 09.08.2007 11:59:18 (muokattu 09.08.2007 12:00:28) | |
---|
En jaksa miekään tän enempiä. On vaan niin että voi olla kritiikkiä ja "kritiikkiä". Tässä tapauksessa kallistun jälkimmäisen puolelle. Muista BigPapa että sä oot kuitenkin se teistä kahdesta joka on saanut skaboissa enemmän kuin yhteensä 10p. Kuuntelin soolosi eikä siinä musta mitään naputtamista ole. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi |
Juzpe 09.08.2007 12:05:54 | |
---|
Muista BigPapa että sä oot kuitenkin se teistä kahdesta joka on saanut skaboissa enemmän kuin yhteensä 10p. Sehän se on kovan jätkän mittari, eikä itseään kovempia jätkiä saa arvostella, joten käyn heti poistamassa kaikki Kirk Hammettia, James Hetfieldiä ja muita stadionkitaristeja koskevat arvostelevat kirjoitukseni ja korvaan ne ylistyslauluilla joihin on lainattu sopivia kohtia Raamatun korkeasta veisusta. "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
mammukka 09.08.2007 12:08:50 | |
---|
Sehän se on kovan jätkän mittari, eikä itseään kovempia jätkiä saa arvostella, joten käyn heti poistamassa kaikki Kirk Hammettia, James Hetfieldiä ja muita stadionkitaristeja koskevat arvostelevat kirjoitukseni ja korvaan ne ylistyslauluilla joihin on lainattu sopivia kohtia Raamatun korkeasta veisusta. Mä oon aina tienny et sä oot uskovainen. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi |
J.Hollström 09.08.2007 12:14:56 | |
---|
Vittu jätkät. Mä lopetan nää arvostelut kokonaan kun alkaa tämmönen itkeminen. Jokaisella meistä on oma käsitys hyvästä soolosta. Annetaan se mahdollisuus myös muille. Jos ei pisteitä heru niin se on voi voi. That's it, but not shit. |
BigPapa 09.08.2007 12:16:19 (muokattu 12.08.2007 12:31:39) | |
---|
---------------------- The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Magic Bullet 09.08.2007 12:19:13 | |
---|
Ei hoho... |
kentsus 09.08.2007 12:36:09 (muokattu 09.08.2007 12:57:50) | |
---|
snl. 12.1: Joka rakastaa tietoa, rakastaa kuria, tyhmä se, joka nuhteita vihaa. Minusta palaute on aina hyväksi, myös negatiivinen. Eihän sitä koskaan kehity jos ei halua omia mokia tai virheitä nähdä, vaan ajattelee vain automaagisesti siten et "toi oli vittuilumielessä sanottu" tai "toi on vain soittanu jokunen vuosi kun moon soittanut kymmeniä vuosia, ei se tajua mistään". Sooloskabahan on juuri sitä varten että saa toteuttaa itseään, kommentoida muiden tuotoksia. Joskus antaa negatiivistakin palautetta. Samainen linja pitäisi pysyä jatkossakin, eikä kenenkään pitäisi ottaa itseensä siitä jos joku ei pidä jostain mitä sä teet. Kehittymisen varaa on jokaisella, ja on tärkeää kuunnella myös niitä jotka ei vain mielistele vaan sanoo rehellisesti mitä ajattelee. snl. 10:17: Joka taipuu kuriin, vaeltaa elämän tietä, nuhteista piittaamaton kulkee harhaan. Bigpapa ym. jotka näyttää aina ottavan itseensä kun joku ei tykkää soolosta, niin yrittäkää nyt olla meille nuoremmille malliksi. Ei tämä nyt niin vakavaa silti ole, vaikka teillä niitä Gibsoneita näyttää olevan ja on edetty pitkälle musiikki-harrastuksen parissa. Kehoitan myös näitä nuorempia et elkää liikaa aiheuttako konfilkteja haukkumalla jotain BigPapan maankuuluja bendejä tms. Rauha maahan:< kalamies#56 >-)))> |
sulevi 09.08.2007 13:00:33 | |
---|
Kannattaa kokeilla tuota soolojen kommentointia itsekin joskus jos saamanne palaute ei miellytä. Tietty subjektiivisuusaste täytyy pitää kommentoinnin mielekkyyden säilyttämiseksi, toisaalta kommenttien saajien täydellinen teilaaminenkaan ei tule kysymykseen. Kommentin saajan on myös hyvä pitää mielessä se, että kyseessä on yhden (1) ihmisen mielipide, ei koko seurakunnan. |
J.Hollström 09.08.2007 13:50:46 | |
---|
juki68 - Rouhea, joskin ehkä hieman tuhnuinen soundi tässä. Joo, niinkuin soitonkin puolella, mulla oli vaikeuksia löytää tähän semmosta soundia mitä olin ajatellu. Ei liian särökästä, mutta siltin hyvin soivaa juttua. Lisäksi piti tietenkin käyttää uusinta lelua välissä jolla yritin sitten saada toimivan soundin. Ei se musta ihan paska oo, mutta ei ehkä paraskaan. Kitarana oli Gibson molemmilla mikeillä, vahvistimena Fendän putkipeli ja välissä tämä purkki: http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=1077 Kiitos kommentista. That's it, but not shit. |
Juzpe 09.08.2007 14:04:17 (muokattu 09.08.2007 14:07:03) | |
---|
Kannattaa kokeilla tuota soolojen kommentointia itsekin joskus jos saamanne palaute ei miellytä. Tietty subjektiivisuusaste täytyy pitää kommentoinnin mielekkyyden säilyttämiseksi, toisaalta kommenttien saajien täydellinen teilaaminenkaan ei tule kysymykseen. Kommentin saajan on myös hyvä pitää mielessä se, että kyseessä on yhden (1) ihmisen mielipide, ei koko seurakunnan. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Eli toisin sanoen komppaan Malcom Youngilla. Voidaanhan tietysti tehdä niin, että osallistumisvaiheessa voi halutessaan kieltää kommenttien antamisen. Itse ainakin siinä tapauksessa kunnioitan kommentointitkieltoa. "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
mos6581 09.08.2007 14:09:13 | |
---|
Joo, niinkuin soitonkin puolella, mulla oli vaikeuksia löytää tähän semmosta soundia mitä olin ajatellu. Ei liian särökästä, mutta siltin hyvin soivaa juttua. Lisäksi piti tietenkin käyttää uusinta lelua välissä jolla yritin sitten saada toimivan soundin. Ei se musta ihan paska oo, mutta ei ehkä paraskaan. Kitarana oli Gibson molemmilla mikeillä, vahvistimena Fendän putkipeli ja välissä tämä purkki: http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=1077 Tjooh, ei se soundi huono tosiaan ollu ja nyt kun kuuntelen arvostelujen jälkeen isommalla volyymilla niin ei niinkään pahasti tuhnu. Taisin vähä liian hiljasella kuunnella arvostelujen aikana kaikki soolot heh. Tosin kyllä sieltä se terävin atakki jääpi vähä uupumaan. Olis kyllä kiva tommosia vylpyttimiä ja oikeita putkipelejä päästä soittelemaan ja roplaamaan sitä soundia oikeilla laitteilla. Kyllähän nuo mallinnukset ajaa asiansa, mutta.. Noh, jospa sitä oikeisiin töihin joskus suostus menemään ja tienaamaan rahat moisiin hehe. Mukava telecastermainen soundi. Soolo ehkä snadisti liian pinnassa, mutta tietty paljastaa kaiken soitetun. Hyvä soolo. Kiits! Huomasin itekkin ton volyymin exporttauksen jälkeen ja hetken kädenväännön itteni kanssa jälkeen aattelin että blaah, olkoon. |