Novac 21.02.2007 20:18:09 | |
---|
Tää on kyllä hyvä biisi aloittaa sointujen plokkailu korvakuulolta. Ihan ystävällisessä hengessä siis vihjaan. Ei oo mitään pahoja jatsisävelpinoja. :) Tää on kyllä sellanen ketju että täällä nimenomaan kysytään niitä sointuja. Eli ei sitä plokkailua tarvitse joka paikassa ehdotella vaikka se kivaa onkin. Ainakaan täällä, mun mielestä. Ja hymiö:D mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Epämuusikko 26.02.2007 16:33:10 | |
---|
mamba - vielä on kesää jäljellä, jos soinnut saisi. Kiitoksia :) vihje: I will survive. It's sounds good!
Bustard #1 |
lilipäiväperho 28.02.2007 17:45:04 | |
---|
hei! onko kukaan soitellut jipun "kii" -biisiä? meillä on vähän vääntöä sen soinnuista, a-osaan varsinkin käy vähän vaikka mitkä... onko tietoa siis? |
Strutsi 06.03.2007 19:37:51 | |
---|
YUP - joutilas ja murhaaja soittaa pasuunaa Jälkimmäisen olen meeeelkein kokonaan selvitellyt itse mutta tuo joutilas ei oikein löytynyt korvakuulolta "If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python |
aziztcf 07.03.2007 01:29:22 (muokattu 07.03.2007 01:30:04) | |
---|
YUP - joutilas ja murhaaja soittaa pasuunaa Jälkimmäisen olen meeeelkein kokonaan selvitellyt itse mutta tuo joutilas ei oikein löytynyt korvakuulolta Tsekkaas lähikirjastos, jos vaikka löytyisi Helppoa Soiteltavaa I&II. Ykkösest löytyy Murhaaja, kakkoses Joutilas. Murhaajan kertsi on ainaski A5 H5 C5 D5| A5 H5 G5 D5. kuuklaa yup tabulatuureja, viiden linkki, sielt löytyy näköjää murhaaja Olis edes hauskaa elämästä puolet, mut eihän täällä viihdy ku kokoomusnuoret. |
arvid70 08.03.2007 14:24:26 | |
---|
?? ihmettelen taas kuukausien jälkeen, onko täälä koskaan annettu niitä "sointuja" tähän biisiin?? mikäli topiicin otsikko nyt on totta. Anteeksi Mvh: Arvid MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
RonRoco 09.03.2007 17:54:27 (muokattu 09.03.2007 17:55:31) | |
---|
J. Karjalainen - Maailman Matti - Sormus Se Kulki Itteksensä jos joku osaa kertoa näihin biiseihin osviittaa niin suuresti kiitollinen olen! EDIT: banjolle tai kitaralle... |
arvid70 10.03.2007 16:00:41 | |
---|
J. Karjalainen - Maailman Matti - Sormus Se Kulki Itteksensä jos joku osaa kertoa näihin biiseihin osviittaa niin suuresti kiitollinen olen! EDIT: banjolle tai kitaralle... Ikäväkyllä saat ehkä odottaa maailman tappiin saakka?? never knows MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
hmv 10.03.2007 19:22:44 | |
---|
Nyt ois tarvetta nopeesti kuningaskobran soinnuille. Korvallahan pitäs hoitaa vaan humalatila puskee päälle eikä pää toimi. Apuja kiitos HHHHWWWWAAAA, Miksi minä en muista?! |
gifue 11.03.2007 23:06:10 | |
---|
tietäisittekö ismo alangon pop-musiikkia kappaleeseen sointuja? kirjastosta kattelin,googletin mut ei löytynyt,pitäs soittaa koulus nii tarvis :D |
thekimble 12.03.2007 14:28:01 | |
---|
tietäisittekö ismo alangon pop-musiikkia kappaleeseen sointuja? kirjastosta kattelin,googletin mut ei löytynyt,pitäs soittaa koulus nii tarvis :D POP-MUSIIKKIA - 4 Baritonia |:F# A F# E | H A :| (x3) |:x x x x x | x x x x :| | F# A F# E | E | | x x x x x | x | F# Bb7 H Hm Sen tytön huulet oli mustat, ja pojan silmät kiiluivat F# C# D#m He rakastuivat kun kitarat surisivat F# Bb7 H Hm Heillä molemmilla oli univormu, heimovaateet ja -kampaukset F# C# D#m Bb H He ymmärsivät toisiaan ja tahtoivat yhdessä pelastaa maailman... Hm F# C# D#m kuunnellen pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. D#m F# C# D#m Yksinkertaisia sanoja rakkaudesta. D#m F# C# H Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. D#m F# C# (introriffi) Yksinkertaista, mutta totta. F# Bb7 H Hm Se tyttö meni naimisiin, sen pojan kanssa naimisiin F# C# D#m He rakastivat ja kitarat helisivät F# Bb7 H Hm He eivät ole löytäneet sitä jotain mitä ovat etsineet F# C# D#m Bb H Mutta ymmärtävät toisiaan ja tahtovat yhdessä jaksaa maailmaa... Hm F# C# D#m kuunnellen pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. D#m F# C# D#m Yksinkertaisia sanoja rakkaudesta. D#m F# C# H Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. D#m F# C# F# Yksinkertaista, mutta totta, D#m Bb H Hm D niin totta, kuin Paskajärven kaunis Charlotta G H7 C Cm Heidän poikansa nimi on Johnny, ja pojankin silmät kiiluvat G D Em Hän varttuu nyt kun kitarat surisevat G H7 C Cm Johnnyllakin on univormu, heimovaatteet ja -kampaus G D Em H C Hän tapasi eilen Marian, he tahtovat yhdessä pelastaa maailman... Cm G D Em kuunnellen pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. Em G D Em Yksinkertaisia sanoja rakkaudesta. Em G D C Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. Em G D (riffi#) Yksinkertaista, mutta totta. Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
Ibana prestige 12.03.2007 14:53:15 | |
---|
Moi kaikki! en oikein tienny että mille palstalle tämän pistäisi joten päädyin tänne. Elikkä tämmönen video tarttu youtubesta matkaan ja olen siitä lähtien halunnut saada kyseiseesn kappaleeseen tabulatuureja ja ajattelin että jos joku ammattilainen valjastaisi lahjansa tähän tehtävään ja tekisi minulle tabulatuurit. http://www.youtube.com/watch?v=SmwVQuLEHXY (Tiedän tiedän saundi on huono mutta kappale on mielestäni hieno.) jos tabut syntyy niin ne voi lähettää sähköpostitse osoitteseen leki@netti.fi |
Kirk_Hammett 13.03.2007 16:16:44 | |
---|
tartteisin nopeasti Rauli Baddingin Paratiisi biisin nuotit tai soinnut. Tabeja EN tarvitse mutta nuotit tai soinnut kelpaavat. hieman olisi kiire tälle biisille. + auttajalle! You know it's sad but true... |
arvid70 13.03.2007 16:23:40 | |
---|
tartteisin nopeasti Rauli Baddingin Paratiisi biisin nuotit tai soinnut. Tabeja EN tarvitse mutta nuotit tai soinnut kelpaavat. hieman olisi kiire tälle biisille. + auttajalle! Paratiisi - Rauli Badding Somerjoki Alkusoitto: Am F7 E7 Am Am Am C E7 Kun mä sinut kohtasin oli ilta ihanin. Linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu Am C E7 F7 E7 Am Sinä sanoit menkäämme maalle meidän landelle. Mietin, nyt juttu tää onnistuu Am Am C E7 Perille kun saavuttiin kukat kukki tuoksui niin. Meri vaahtosi kuin olut kuohuaa Am C E7 F7 E7 Am Heti rantaan kuljettiin liiat kuteet riisuttiin. Oli tunnelma niin huumaavaa. Kerto: _ G7 C _Oi jos sulle voisin antaa kaikkein kauneimman _ H7 E7 _Tämän maailmani pallon valtavan _ Am C _Mutta enhän sitä tee pieni hetki riittänee _ E7 F7 E7 Am _Kun sun vierelläsi näin olla saan Am Am Varret yhteen kiedottiin, hiekka tarttui varpaisiin. C E7 Meren kiihkeään rytmiin kun vaivutiin Am C Pientä huulta heitit kai, suoraan suusta suuhun vain. E7 F7 E7 Am Näistä aikuiset puhuu kuiskuttain Kerto: x2 MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
Kirk_Hammett 13.03.2007 17:46:16 | |
---|
KIITOOS Arvid. yks kyssä vielä tosta biisistä. kun tuohon F7:aan on hidas vaihtaa, niin voiko sen korvata jollain vastaavalla soinnulla? You know it's sad but true... |
arvid70 13.03.2007 18:06:23 | |
---|
KIITOOS Arvid. yks kyssä vielä tosta biisistä. kun tuohon F7:aan on hidas vaihtaa, niin voiko sen korvata jollain vastaavalla soinnulla? Mä oon jättäny sen usein kokonaan poiski, ku en oo edes muistanu ei se nyt oo nii justiin ;) MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
rr- 14.03.2007 22:00:56 | |
---|
Hei,oisko kellään heittää miten menee Sammy Babitzinin Daa-daassa se kertsin jälkeen tuleva "riffi".Siis sen "Pojat,antaa mennä siitä vaan.." jälkeen tuleva? |
Terrorwrist300 15.03.2007 11:41:59 | |
---|
|
Roku 15.03.2007 15:12:38 | |
---|
Hei,oisko kellään heittää miten menee Sammy Babitzinin Daa-daassa se kertsin jälkeen tuleva "riffi".Siis sen "Pojat,antaa mennä siitä vaan.." jälkeen tuleva? Noi jotegi: e------------------------------ H------------------------------ G------------------------------ D------------------------------ A------------------------------- E-3--3--3-3-5-3-7--7--7-7-7-8-7-- e------------------------ H------------------------ G----------------------- D------------------5----- A-5--5--5-5-5-7-5-------- E------------------------ Joskus joutsenet näyttävät kurjilta |
AlCopone 16.03.2007 10:01:44 (muokattu 16.03.2007 10:02:46) | |
---|
mamba - vielä on kesää jäljellä, jos soinnut saisi. Kiitoksia :) vihje: I will survive. Vihje 2: Juice - Syksyn sävel Vihje 3: Pet Shop Boys - It's a sin :D Landen elämän perusgama on skeida ja se on tuhtia kamaa döllikseltään. Paraskaan parfyymi ei peippaa skarppia klyyvaria. Kun skeida alkaa döfää, ole tarkkana: lähistöllä smyygaa jyvä! |