Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 514 15 16 17 18122 123 124 125 126
Urmas Potkuri
09.02.2007 20:08:42

Arkkikansleri http://koti.mbnet.fi/katuru/Temp/SS67_arkkikansleri.mp3
- hyvä soundi kyllä.

Kiitoos. Siinnon soundissa PODia. Olen kyllä avoimen kateellinen kaikille putkivahvari miehille. Mutta kun pitäisi muuttaa jos meinais kotona moisella........

Arkkikansleri - asenne kohdillaan ja jalat maissipellossa (viskisammiossa?). Ääniä sopiva määrä mun makuun - tykkäsin. Et oo sitä uutta stratoa vielä saanut?

Maissiviskisammiossa. Toiveissa on alkuviikosta straton saaminen. Johan tuota olen odotellutkin. Olis tuo aikaisemmin ollut jo mahdollista, mutta kun sen piti olla Sunburst ja ruusupuulaudalla. Kiitti kommentista.

Huominen on suuri kuuntelupäivä. Varasin kuuteluolutta. Nyt on liian väsy olo, mutta on siellä paljon hienoja vetoja, että ei sen puoleen.....
Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;)
Jucciz
09.02.2007 20:35:20
Varasin kuunteluolutta.

Onks tää vaan vaihtoehtoinen tapa sanoa "ei noita kyllä selvin päin kuuntele"? ;)
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Urmas Potkuri
09.02.2007 20:43:57

Onks tää vaan vaihtoehtoinen tapa sanoa "ei noita kyllä selvin päin kuuntele"? ;)

Älä Jucciz yhtään venkoile. Eihän tähän ruhoon pari kaljaa muuta tee kuin saman minkä konsultti duunipaikalla. Eli kusettaa. :)

(Anteeksi kaikki kaikki konsultit. Oli vielä vanhakin.)
Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;)
WanhaWetäjä
09.02.2007 22:01:30

Mikäs toi WanhanWetäjän soundi on?Onkos siinä muu bändi ahdettu nuorisoseurantalon nurkkaan,jotta maestro itse voisi pistää duckwalkiksi :)

HOHO...joo, itekkin vähän harmittelin kun jäi nuo hienot taustaslidet ihan peittoon!

No ehkä soolo on vähän liikaa kompressoitu ja pinnassa, ja mähän en ole ollenkaan rokkenroll miäs, mulla tuli tosta taustasta ensin mieleen T.Rex, sitten Rolling Stones...no se on kyllä rock...
Ois vaan pitänyt viälä hieroo tota, kun ois ollut kerrankin aikaa, muta onhan tossa hetkensä, joten näillä mennään!

PS Jukin lauluveto oli kyllä ihan mahtava!Hieno laulusaundi jäbällä, täytyy sanoo!Pikaista paranemista, oliko se Rantaniityn mäki missä vedit lipat?
Ostan Casion kun täytän 50v...
WanhaWetäjä
09.02.2007 22:01:30 (muokattu 09.02.2007 22:02:00)

(Ups...tuli tuplat)
J.Hollström
09.02.2007 22:37:30
PS Jukin lauluveto oli kyllä ihan mahtava!Hieno laulusaundi jäbällä, täytyy sanoo!Pikaista paranemista, oliko se Rantaniityn mäki missä vedit lipat?

Eniten pelkäsin sun palautetta, kun oikeesti toi laulu on helvetin falskia. Sain inspiksen saunan lauteilla n. klo 20 ja äänitin saman tien ton jutun että ehti skabaan. Mut kiitos anyway palautteesta. Kaaduin luistimilla ihan siinä sun naapuissa Kurikan koulun kentällä.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 - - - - Jukin juutuubi
oiva tumpeloinen
09.02.2007 22:39:19
Eniten pelkäsin sun palautetta, kun oikeesti toi laulu on helvetin falskia. Sain inspiksen saunan lauteilla n. klo 20 ja äänitin saman tien ton jutun että ehti skabaan. Mut kiitos anyway palautteesta. Kaaduin luistimilla ihan siinä sun naapuissa Kurikan koulun kentällä.

Mut kaikkien ongelmien läpi toi idea on sen verran rautaa, ettei muulla ole paljoakaan väliä. Kova veto, ei voi muuta sanoa.
Karipiirto
09.02.2007 22:41:33

PS Jukin lauluveto oli kyllä ihan mahtava!Hieno laulusaundi jäbällä, täytyy sanoo!

Juup en hokannu laittaa tuolla äänestyksessä perään mutta oli kyllä loistava veto munki mielestä. Koitahan saada paikat kuntoon niin pääset taas skabailemaan:-)
NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!!
Lennu
09.02.2007 23:29:13

Mut kaikkien ongelmien läpi toi idea on sen verran rautaa, ettei muulla ole paljoakaan väliä. Kova veto, ei voi muuta sanoa.

Oli niin kunkku veto, että pakko oli antaa pojot.
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
Ossi
10.02.2007 00:25:56 (muokattu 10.02.2007 00:33:23)

*aivan turha kirjoitus, tälläkin kertaa*
WanhaWetäjä
10.02.2007 00:49:47

No ei tossa nyt mitään vireitä mittailla...jos joku uskaltaa heittää tollasen jutun
ja tekee sen vielä noin hyvin niin ei voi kun kumartaa!Sulla on witun hyvä laulusaundi, kuuntelin sitä jo noissa wanhoissa Steely Dan-versioinneissa mitä oli "juutuubissa"...
Hank Hill
10.02.2007 00:55:30 (muokattu 10.02.2007 01:09:06)

E:ei mitään sittenkään
Soittovirheet luovat mukavaa vaihtelua muuten niin tylsään soittooni
sähkö
10.02.2007 08:58:25

Olen kyllä avoimen kateellinen kaikille putkivahvari miehille. Mutta kun pitäisi muuttaa jos meinais kotona moisella........

No kyllä putkivahvistimissakin löytyy volume. Vai mitä sinä tarkoitat? Mulla on Peavey Classic30 ja kerrostalossa vetelen sillä. Toi Classic30 on muuten parempi vahvistin kuin mitä esim SpinalTapilta löytyy, kun tuossa volumet menee jopa 12 asti!
Sähkö tappaa vuosittain useita ihmisiä! Haluatko sinä olla seuraava?
Karipiirto
10.02.2007 10:49:30

No kyllä putkivahvistimissakin löytyy volume. Vai mitä sinä tarkoitat? Mulla on Peavey Classic30 ja kerrostalossa vetelen sillä. Toi Classic30 on muuten parempi vahvistin kuin mitä esim SpinalTapilta löytyy, kun tuossa volumet menee jopa 12 asti!

Ei herrajjesstas8D Äärimmäisyyksiin viety kitaravahvistin on ylitettyXD
NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!!
Urmas Potkuri
10.02.2007 11:39:12

Heh! Viimeksi kun moisten kanssa tekemisissä olin, niin volumea kun käytti 60% - 80% ja mieluummin se 80% niin sitten siinä alko olla semmonen mieleinen soundi.
Mutta kaikki kehittyy, paitsi minä......
BigPapa
10.02.2007 15:09:22 (muokattu 10.02.2007 15:10:45)

BigPapa - Tunteikasta vääntöä, vähän taitaa vire olla sinnepäin, mut kai se on vaan blues

8O..?????

Vire! Hämmästynyt tai liian tunteikas kirjoitus!
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
Johnnycaster
10.02.2007 15:21:04
8O..?????

Vire! Hämmästynyt tai liian tunteikas kirjoitus!

Kyl mun korva siinä vähän sellasta on kuulevinaan. Mut eipä tuo isommin häiritte tollasessa vedossa. Tai sit mulla on nuuskaa korvissa :)
Ossi
10.02.2007 16:21:42

Soundit / miksaus pielessä jostain syystä.

Köh... miksaus on vähän niin ja näin kun entinyt tekemään sitä :)
Soundi on pielessä siks, kun sille ei o tehty mitään :P - pelkkä Tele+piuha+Fenkun vaffistin. Niij ja pleku.
Jucciz
10.02.2007 18:59:48
Jucciz - Soundi aina hyvä vetelipä hän millähyväänsä. Justiinsa kun aloin järjästellä helmitaulussani pisteitä uuteen uskoon piti sitten aloittaa se tilutus? Mutta et sitten onnistunut hyvää kokonaisuutta ihan pilaamaan, vaikka ihan selvästi yritit..Kyllästynyt voittamaan?

Kyllästynyt tekemään taustoja. :D

Ei vaan, päätin kokeilla, oisko musta löytynyt sen verran Nintendoa, että olisin voinut kokea edes kerran olevani Ambituksen kanssa samalla leikkikentällä. Niin ja, sainpahan kolme selkeää osaa tuohon sooloon. Se keskikohta on sellainen mainostauko, jonka aikana voi käydä jääkaapilla ja tulla sitten jatkamaan kuuntelua - ei sitä niin vakavasti kannata ottaa. ;)
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
velsa
10.02.2007 20:23:11

velsa - En löydä tästä mitään, mikä olisi vialla. Jotenkin vain sellanen innoton 08-04:jään fiilis. En tiijä...

sä oot aivan oikeessa....."kunhan nyt jotain" oli päivän teema varmaankin......
Kauas on pitkä matka........
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)