Teris 14.01.2011 15:29:21 (muokattu 14.01.2011 15:29:46) | |
---|
Kummiseta: Sattuuko jollain olemaan tai viitsisikö plokata soinnut Viikatteen kappaleeseen "routaisten peltojen pehtoorit" Aluksi E Sitten kiertona E G A Toinen osio D E C E D E C Ja loppuun E:tä riittävästi. Lähetä leadit niin panen soinnut kohdalleen tai pistä itse leadosioon ja laita tänne tai v-tabiin niin saa muutkin soitella :) |
Kummiseta 14.01.2011 16:33:59 (muokattu 14.01.2011 16:52:55) | |
---|
Teris: Aluksi E Sitten kiertona E G A Toinen osio D E C E D E C Ja loppuun E:tä riittävästi. Lähetä leadit niin panen soinnut kohdalleen tai pistä itse leadosioon ja laita tänne tai v-tabiin niin saa muutkin soitella :) Tattis! Millä tommoset tabit tehdään? Tai onko jossain pohja missä olis ne kieliä kuvaavat viivat valmiina? Voisin yrittää viikonloppuna askarrella. |
Teris 14.01.2011 18:11:11 (muokattu 14.01.2011 18:11:33) | |
---|
Kummiseta: Tattis! Millä tommoset tabit tehdään? Tai onko jossain pohja missä olis ne kieliä kuvaavat viivat valmiina? Voisin yrittää viikonloppuna askarrella. Jos haluat valmista pohjaa käyttää, niin lataa vaikka Mnetin toivelaulukirja ja ota sieltä joku kappale mistä tabuviivasto löytyy ja pistä uudet tabut viivoille korvaten vanhat ja tallennat uudella nimellä. Tai sitten teet ne viivat alusta asti itse. Tietysti netistäkin löytyy tabupaperia, mutta sen liittäminen esim. tälle forumille saattaa olla hankalampaa (ehkä, en ole varma, mutta näin oletan). Esim. v-tabiin on helpointa liittää ekana mainittuja tabulatuureja. |
Kummiseta 15.01.2011 09:34:17 (muokattu 15.01.2011 10:11:43) | |
---|
Teris: Jos haluat valmista pohjaa käyttää, niin lataa vaikka Mnetin toivelaulukirja ja ota sieltä joku kappale mistä tabuviivasto löytyy ja pistä uudet tabut viivoille korvaten vanhat ja tallennat uudella nimellä. Tai sitten teet ne viivat alusta asti itse. Tietysti netistäkin löytyy tabupaperia, mutta sen liittäminen esim. tälle forumille saattaa olla hankalampaa (ehkä, en ole varma, mutta näin oletan). Esim. v-tabiin on helpointa liittää ekana mainittuja tabulatuureja. Sain ton tehtyä notepadilla enkä tehnyt edes pitkiä rivejä mutta menee ihan päin persettä kun yritin laittaa v-tabiin. Ehkä vaa printtaan ja skannaan ton töissä maanantaina ja postaan sitten kuvana. Ellei sulla ole parempia neuvoja? Vituttaa. |
raunio1 15.01.2011 11:44:14 | |
---|
Moi. Nyt olis sanoja vaille Harri Marstion piisiin Villi Maailma, löytyskö joltain? Netistä eikä kirjastosta apua. Täänk juu... |
jarsk1 16.01.2011 10:33:39 (muokattu 16.01.2011 13:11:00) | |
---|
Olavi Uusivirta: Nukketalo palaa Säkeistössä ehkä jotain tällaista G D F Cmaj7 Eb G D7sus2 F C Kertsi Em C D Hm G C A D Em C D Hm G C A D Välisoitto E H A Am C# C G D7sus2 F C korjatkaa, jos meni pieleen, kiitos! |
viltsu77 17.01.2011 09:29:37 (muokattu 17.01.2011 09:34:24) | |
---|
Kellää sointuja tohon Klamydia - kellokorttielämää? Jos jollain viel olis tabloina se alku liruttelu niin ois hyvä tai sit joku vois kertoo mistä sävellajista toi intro/biisi menee? Itte olin vähän C5, G5, A5, F5 jäljillä. Onko sinne päinkään? |
HexTheRex 17.01.2011 14:42:42 | |
---|
Moikka taas pitkästä aikaa! Oisko kellään sointuja Jamppa Tuomisen aamu toi, ilta vei-biisiin? :) |
orfus 17.01.2011 15:54:38 | |
---|
Loirin 4 + 20 -platalla on loistoversio Itkevästä huilusta. Jaksaisko joku osaava plokkailla? Itte oon jumissa, alku on korvani mukaan jotain tällaista: Dm - F - C - A tms... onko ihan metässä? Spotifystähän tuo löytyypi: http://open.spotify.com/track/6xkYSqxtX1q2D2TOHNqhP8Put down your books and pick up a gun, we're gonna have a whole lotta fun! |
akuankkakomppi 17.01.2011 16:06:12 | |
---|
HexTheRex: Moikka taas pitkästä aikaa! Oisko kellään sointuja Jamppa Tuomisen aamu toi, ilta vei-biisiin? :) Nopeiten vastauksen saat tuolta Tanssimusiikki -osiosta, kysäses sieltä. sum ergo cogito |
AlaE 18.01.2011 15:52:22 (muokattu 19.01.2011 08:33:34) | |
---|
orfus: Loirin 4 + 20 -platalla on loistoversio Itkevästä huilusta. Jaksaisko joku osaava plokkailla? Itte oon jumissa, alku on korvani mukaan jotain tällaista: Dm - F - C - A tms... onko ihan metässä? Spotifystähän tuo löytyypi: http://open.spotify.com/track/6xkYSqxtX1q2D2TOHNqhP8 Loirista ei mitään havaintoa. Nämä soinnut on napattu partiolaisten Laululupa-kirjasta, toivottavasti on jotain apua: |am|G7 C/E7| |am/F|G| |C|am Fdim| |G7 A7 |dm C/E| |F C|dm6 G7| |am E7|am| E: yritin viilata paremmin kohdalleen. Pystyviivat siis erottavat tahdit, kauttaviiva sointujen välissä merkkaa neljäsosia. Salvo honore |
defic 21.01.2011 09:20:26 | |
---|
Sillä ei ole väliä mitä soitat, vaan sillä MITEN soitat. |
jamppo 21.01.2011 09:50:53 | |
---|
Jamppa Tuominen - Aamu toi, ilta vei_____ Dm Gm C Dm_____ Sua muistan vielä useinkin yksin, kun mä oon_____ Gm C7 F_____ Kuin kynttilä on elämämme tää_____ Gm C Dm Bb Gm_____ Vain pieni tuuli joskus voi liekin sammuttaa_____ Dm A7 Dm_____ taas toisinaan se myrskyn kestää voi_____ _____ Dm Gm C Dm_____ Sä olit yksi kukka vain minun tarhassain_____ Gm C7 F_____ Oli terälehdet juuri auenneet_____ Gm C Dm Bb Gm_____ Niin kaunista en kukkaa voi koskaan unhoittaa_____ Dm A7 Dm_____ Sen kesän olit minun kokonaan_____ _____ _A7 Dm____ _Minkä aamu toi, sen ilta aina vei____ _C C7 F____ _Näin elin nuoruuteni parhaimman____ _ Bb C7 Fmaj7 Bbmaj7____ _Niin jäi mun ystävät, mut jäin myös itsekkin____ _ Dm Em7 A7 Dm____ _Oli syksy tullut myös mun elämään |
Teris 21.01.2011 15:30:40 | |
---|
Kummiseta: Sain ton tehtyä notepadilla enkä tehnyt edes pitkiä rivejä mutta menee ihan päin persettä kun yritin laittaa v-tabiin. Ehkä vaa printtaan ja skannaan ton töissä maanantaina ja postaan sitten kuvana. Ellei sulla ole parempia neuvoja? Vituttaa. Pistä vaikka pikaviestillä se notepad-tiedosto mulle niin voin niitä muokkailla viikonloppuna. |
Kummiseta 22.01.2011 01:06:32 | |
---|
Teris: Aluksi E Sitten kiertona E G A Toinen osio D E C E D E C Ja loppuun E:tä riittävästi. Lähetä leadit niin panen soinnut kohdalleen tai pistä itse leadosioon ja laita tänne tai v-tabiin niin saa muutkin soitella :) Laitoin lead-osan tänne jos jotain muutakin kiinnostaa rämpytellä. Teris askartelee sitten V-tabiin viestimuotoisen :) Lead-osa: http://www.mediafire.com/?actzavgy6v5t64i |
Teris 23.01.2011 12:53:54 | |
---|
Kummiseta: Laitoin lead-osan tänne jos jotain muutakin kiinnostaa rämpytellä. Teris askartelee sitten V-tabiin viestimuotoisen :) Lead-osa: http://www.mediafire.com/?actzavgy6v5t64i Ei sinne v-tabiin mitään pysty lisäämään kun pääpomo ei ole forumilla käyny parii kuukauteen. Laitan sen jonnekkin muualle kun ehdin. |
Jucciz 23.01.2011 13:31:46 (muokattu 23.01.2011 13:32:32) | |
---|
Voin lyödä melkein vetoa, että tuo Em7 on oikeasti Em7b5, eli H-sävel alennettu Bb:ksi. jamppo: Jamppa Tuominen - Aamu toi, ilta vei_____ ... _ Dm Em7 A7 Dm____ _Oli syksy tullut myös mun elämään Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Stabbilainen 23.01.2011 14:12:04 | |
---|
Onko jollakin tinakenkätytön bassokuvioita? |
AlaE 23.01.2011 14:15:16 | |
---|
Stabbilainen: Onko jollakin tinakenkätytön bassokuvioita? Kysymys kannattaa laittaa bassopuolelle. Salvo honore |
IceT80 24.01.2011 19:50:27 (muokattu 24.01.2011 19:51:38) | |
---|
Vesa-Matti Loiri - Aavaa Preeriaa soita G(barrena) Intro A A Vilu työntää viltin alle G A Laihaa polveaan A Työmiehet makaa hiljaa G A Kuuden hengen kopeissaan A bm Taivaasta laaksoon lapsiansa G A Katsoo kylmä pölykuu A bm Jossain kaukana takertuu G A Toisiinsa kuumat suut A bm Täällä savuun nukahtaa G A Nukkuu ja herää taas A_ Fm Vain öisin intiaanit ratsastaa A Aavaa preeriaa Mestari tuo perjantaina Kottisalkun parakkiin Hän tuoksuu kuten tuntematon Kukka tropiikin Viimeisen tilin jotkut saa Tukat kammataan Pirssillä pakoon pääsee Grilli Mustaan Mölyapinaan Tulilientä tappavaa Kuivat kurkut lutkuttaa Vain öisin intiaanit ratsastaa Aavaa preeriaa A, Fm x2 Veli joko uuvuit joko heitit toivosi Väsynyttä kättä leikkaa Julma sirkkeli Ajatuksen säteellä Ei yhtään ystävää Hiki haisi uneen upposi Viimein pieni pää Silloin villi huuto kaikuu Kirveet verta janoaa Vain öisin intiaanit ratsastaa Aavaa preeriaa A, Fm x 4 |