![]() 01.12.2010 07:24:48 | |
---|---|
Suklaasydän: Näillä kahdella soinnulla pärjäät: Dm | A7 | sum ergo cogito | |
![]() 01.12.2010 09:24:11 | |
akuankkakomppi: Suklaasydän: Näillä kahdella soinnulla pärjäät: Dm | A7 | Ei toivelaulusovituksessakaan oo sen enempää sointuja. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) | |
![]() 01.12.2010 09:48:28 | |
baron: Ei toivelaulusovituksessakaan oo sen enempää sointuja. Onhan siinä Dm6... (Toivelaulukirja #7, ss. 226-227). sum ergo cogito | |
![]() 01.12.2010 09:54:40 (muokattu 01.12.2010 10:00:49) | |
akuankkakomppi: Onhan siinä Dm6... (Toivelaulukirja #7, ss. 226-227). No joo siinä bumtsibum kohdassa. Ensimmäisen asteen mollisointu voidaan laajentaa sekstillä tai septimillä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) | |
![]() 01.12.2010 12:49:33 | |
Mnetin sointukirjaa kaipailisin. Jos joku viitsisi lähettää. Kiitoksia! kyrsak@hotmail.com | |
![]() 01.12.2010 14:00:30 | |
Miten toi Maj Karman Sodankylä menee? Jokseenkin paska musiikkikorvani sanoisi että pyöritään D- ja C-mollien tietämillä, mutta ei se nyt kuulosta hyvältä | |
![]() 02.12.2010 17:21:28 | |
Wikekd: Miten toi Maj Karman Sodankylä menee? Jokseenkin paska musiikkikorvani sanoisi että pyöritään D- ja C-mollien tietämillä, mutta ei se nyt kuulosta hyvältä Itse laittaisin introon ja säkeistöihin Em ja D. )Sitä riffiä 7. nauhan Em luota pikkusormella) Se on surullista, niiin kovin surullista Bm ja C (ja ennen kertsiä Bm C ja F) Kertsiin E5 F5 G5 (ja D sinne "kierron loppuun") Niihin Sodankylä, sodankylä kohtiin Bm ja C. Liekö oikea sävellaji, kun en ole aikoihin biisiä soittanut/kuullut, mutta näin muistelisin biisin jotakuinkin menevän. Jos sävellaji heittää, niin äkkiäkös sen transponoi.. | |
![]() 02.12.2010 18:38:12 | |
Raaka-Aineen biiseihin sointuja kaipailisin, ensi sijassa Miehen Työ biisiin, mutta kaikki muutkin saa pistää :) | |
![]() 03.12.2010 15:31:34 | |
HEI! Olisko kellään sointuja YUP:n kappaleeseen Ei mikään vankileiri? En löydä internetin ihmeellisestä maailmasta enkä ole niin kehittynyt että osaoisin kuulostelemalla soittaa perästä.. :) Kiitos jos joku löytääpi! | |
![]() 09.12.2010 20:03:10 | |
Mahtava biisi ja täällä joku mun lisäksi kyseli aikasemmin. Tartuin härkää sarvista suru-uutisen johdosta, aloin ite hakemaan ja tässä tulos. Oliskohan tää vähän sinnepäin? Viittiskö joku tsekata ja korjata jos jotain on? Sointuvaihdot ei tietenkään oo kohdillaan, mut harvoinhan näissä on. Kari Tapio - Viimeiseen pisaraan Intro Am, G, F, C Am_Em Älä poika ihmettele silloin Am_Em Kun maailma on paha sinulle Am Kun toiset näyttää pärjäävän F__C_Am Ja sulle jää vaan rippeet unelmista, tiedäthän Am_G_F_C Ameriikan raitilla ne suuret autot ajaa Am_G_F_C Mutta sydän samanlailla etsii lohduttajaa Am_G Kaikki raataa siellä työtä G Niin kuin täällä pitkin yötä G____C Meidän täytyy aina vaan, puristaa viimeiseen pisaraan F_ C_ F_C Viimeiseen pisaraan, viimeiseen pisaraan Am_G F C Mun täytyy kaikkeni aina antaa F_C F_ C Jos satun kaatumaan, mä nousen uudestaan F_ C Viimeiseen pisaraan Kun kylmä routa syksyyn ajaa kesää Ja sydämeesi talvi tekee pesää Nouse vielä kuitenkin Jatka matkaa vaikket määränpäätä, tiedäkään Kovimmatkin jätkät joskus itkee kyyneleitä Rukoilee ja toivoo, Luoja auta meitä Anna meille voimaa tehdä niin kuin meidän täytyy tehdä Vaikkei olis mitään mieltä taistella viimeiseen pisaraan | |
![]() 10.12.2010 11:52:15 | |
Hei kamut, nyt tarttis sit pikkujoulujen pelastajaa oikeen kunnolla: Löytyykö keneltäkään Suurlähettiläiden "Elokuun 11.s" biisin sointuja, tai jotain omaa sovitusta kappaleesta?? Apu tulis tarpeeseen ja nostais tunnelman sille kuuluvalle tasolle- katton. kiitoksia musaveljet!!! | |
![]() 10.12.2010 12:35:19 | |
Tietääkö kukaan sointuja Ismo Alangon biisiin "Valheita ja Onnenpekkoja"? "Reality leaves a lot to the imagination." - John Lennon | |
![]() 10.12.2010 20:12:44 | |
Hectorock: Hei kamut, nyt tarttis sit pikkujoulujen pelastajaa oikeen kunnolla: Löytyykö keneltäkään Suurlähettiläiden "Elokuun 11.s" biisin sointuja, tai jotain omaa sovitusta kappaleesta?? Apu tulis tarpeeseen ja nostais tunnelman sille kuuluvalle tasolle- katton. kiitoksia musaveljet!!! ELOKUUN 11 SUURLÄHETTILÄÄT: C / G / Am / G F / Fm / C / G C _ G leikkipuisto hiljenee on lapset lähteneet Am _ G pieni puisto orpojen jo hiljaa pimenee F___ Fm syksyn ensilehti putoaa vieno tuuli puhaltaa C ___ G tyhjän penkin huomaan käyn siihen istumaan C __ G siinä katson maailmaa käy ilta tummumaan Am ___G poltan tupakan ja väsyttää pitäis mennä nukkumaan F___ Fm ei voi maailma tää mua hämmästyttää C __G aivan liian paljon on epäselvää Fm Am / G C Fm Am / G Fm Am / G C Fm Am / G Jossain joku sotii joku kamaa puhaltaa Joku ketjuin lukoin suojaa pientä kotiaan Ja joku rahat käärii toinen töitä tehdä saa Joku peloissansa häärii juoden rommitotiaan Huolissani huokaan hiljaa tummuu maa Tumpin heitän maahan joku korjata sen saa Ja mistä niin mistä mietin tuska johtuukaan Kun lentokoneen nään joku kauas matkustaa ja Fm Am G C Fm Am G katsoin kauan kauniisiin kasvoihin liian kauan katsoin sinuun ja Fm Am G C Fm Am G tunteen tuskaisen tartutin katseisiin kunpa olisit tarttunut minuun Solo: C / G / Am / G F / Fm / C / G C / G / Am / G F / Fm / C / G F Am G C neilikan poimin maasta se saasta F Am G kuka onkaan kun sinut vei kukalla F Am G C rinnuksen somistan sen sinulle omistan ja F Am G sulle rakkauslaulun tein F C sen levy-yhtiöön vein ne sanoi ei katsoin kauan kauniisiin kasvoihin.. | |
![]() 11.12.2010 15:42:26 | |
Mors. Hei tuota eihän kellään sattuis olemaan tietoo mitenkä menee soinnut/tabit biiseissä: Sara: Rauhan Aika ja Carmen Gray: Gates of Loneliness | |
![]() 12.12.2010 23:47:01 | |
imppa86: Kaverin synttäreillä pitäs vetää kitaralla tuo Arttu Wiskarin mökkitie joten olisko joku ystävällinen ja kertois sen soinnut :) ei oikein lähde itellä tuo korvakuulolta vetäminen... edit: säkeistö menee jotenki tällee: F, C . A# tuolta korkeammalta soitettuna (itse soitin niin että otin F:n 8 nauhalta jne.) ja Kertsi alempaa A#, F ja C. Joku voi sit kertoo jos tosta jotain puuttuu Mää lissään tuohon kertosäkeeseen vielä joka toisessa fraasissa F:n jälkeen Dm sit siinä on se väliosa (ukki kertoi) Dm C Gm C | |
![]() 13.12.2010 02:21:11 | |
teemunius: Joulu on taas tulossa ja niinpä pitäisi saada soinnut Leevi and the leavingsin kappaleeseen Oikein surullista joulua. Löysin googlen avulla, että soinnut löytyisivät ainakin nuottikirjasta "Leevi And The Leavings: Keskiviikosta torstaihin", mutta sitä ei ole lähikirjastossa saatavilla enkä sitä viitsisi ostaakaan tämän kappaleen vuoksi. Säk: C - G - Am -Em - F - F - G Silta kertsiin: F - G (Ja me toivotamme) Kertsi (Ikävää, synkkää...): C - G - Am - Em F - G - C - G Jotenkin näin. Aikalailla vois olla tommottiin. Put down your books and pick up a gun, we're gonna have a whole lotta fun! | |
![]() 13.12.2010 12:36:14 | |
Löytyiskö täältä Dave Lindholmin ystäviä? Nimittäin tuo Minun nimi on nimessun on "hieman" hakusessa. A-mollistahan se lähtee, alun kompissa vilahtaa sitten joku A-johdannainen jota en kuitenkaan osaa nimetä. Mutta miten siitä eteenpäin? Gm ja F#m ja E (eli kohta minun nimeni on nimes sun, no niino niino niin on)? Eli ei varmaan ihan perusmollitkaan tässä kohtaa ole. Ja "kertsiin" lähdetään E:stä? Eli E-FM-F#m-Gm? Mutta miten jatkuu? Ei oikein kuulosta luontevalta kun koitan kertsiä soitella joten kuten näin E-FM-F#m-Gm-A-D-G-A jne. | |
![]() 13.12.2010 19:40:31 | |
Don Huonot - Autiolla Saarella Itse olen tämän verran saanut etsittyä, mutten ole varma kaikista. Eli jos joku viitsisi tarkistaa nuo yritykseni. Ainakin joistain olen kuulevinani ettei sointu ole sama kuin äänitteellä, mutten keksi parempaakaan. Intro: Em - H/D# - G/D - H/D# Em Uidaan kauas Hm Sinne, missä aallot vaikenevat Em Uidaan kauas Hm A/C# Sinne, missä kaupungin äänet vaimenevat Em - H/D# - G/D - H/D# Em Uidaan kauan Hm Pyörteistä päihtyneinä Em Uidaan kauan Hm A/C# Kohti määränpäätä hitaasti A/C# C Kellutaan ja sukelletaan A/C# H/D# A/C# A Aaltojen sekaan piiloudutaan, piiloudutaan Em G/D A/C# H/D# On hyvä olla Em G/D kanssasi kahden A/C# C autiolla saarella Em G/D A/C# C A/C# On niin hyvä olla H/D# Em Autiolla saarella Maataan kauan Raukeina auringossa Maataan kauan Ajatukset turhat unohdetaan Nukahdetaan ja herätään Kysymättä lupaa keneltäkään, keneltäkään On hyvä olla kanssasi kahden Autiolla saarella On hyvä olla kanssasi kahden On niin hyvä olla Autiolla saarella | |
![]() 14.12.2010 21:56:04 | |
Heippa ! Olisko kellään tietoo Antti Tuiskun Tunturibiisin soinnuista tai jotai? Kiitos jo etukäteen. | |
![]() 15.12.2010 09:10:09 | |
Wikekd: Löytyiskö täältä Dave Lindholmin ystäviä? Nimittäin tuo Minun nimi on nimessun on "hieman" hakusessa. A-mollistahan se lähtee, alun kompissa vilahtaa sitten joku A-johdannainen jota en kuitenkaan osaa nimetä. Mutta miten siitä eteenpäin? Gm ja F#m ja E (eli kohta minun nimeni on nimes sun, no niino niino niin on)? Eli ei varmaan ihan perusmollitkaan tässä kohtaa ole. Ja "kertsiin" lähdetään E:stä? Eli E-FM-F#m-Gm? Mutta miten jatkuu? Ei oikein kuulosta luontevalta kun koitan kertsiä soitella joten kuten näin E-FM-F#m-Gm-A-D-G-A jne. Miten olis jotain tällaista: A D A G D E Minun nimi on nimessun... E F#m G (Vielä koittaa) A (aika) F#m (jolloin hän) G (palaa ja) A (jää) A G# G (Vielä koittaa) A (aika) F#m (jolloin hän) G (palaa ja) E (jää) Siihen no niino -kohtaan soittaisin ihan yksittäiset G ja E alimmalta E-kieleltä (g-e-g-e-g E) - jos ei kuulosta tarpeeksi tukevalta, niin väännä futsia isommalle :) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)