Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 513 14 15 16 17122 123 124 125 126
Ossi
08.02.2007 13:12:11 (muokattu 08.02.2007 14:00:57)

Kannattaa tutustua tähän. Heleppoo ku heinän teko.
http://www.suntuubi.com/

Kiitos ynnä kumarrus. Perehdyn asiaan :)

P.S. No, toihan kävi tosiaan kädenkäänteessä töiden lomassa.
JarnoH
08.02.2007 21:01:34

http://juki.1g.fi/mp3/Juki68_Sooloskaba_67.mp3

Ahaha! Tämä piristi tämän illan. Pikaisia paranemisia.
"On aika harhaa sillä ikuisuus on vain pysähtynyt nykyisyys"
blaekie
08.02.2007 21:14:46

http://juki.1g.fi/mp3/Juki68_Sooloskaba_67.mp3

Jukulauta, toss on tyyltä :-) eiku pikaiseen paranemiseen, toivottavasti ei menny liian pahasti ranne paskoiks :-) nää on tosi kivoja kelejä..
touhis
08.02.2007 22:09:17
Suntuubi? What's the catch eli ilmaista kotisivutilaa, mikä ketunhäntä tässä on kainalossa?
Oijoi, tätä kurjuutta.
blaekie
08.02.2007 22:14:42

EDIT!!!!!Hei mistä toi Ossi nyt yhtäkkiä ilmaantu......saatanen hyvä veto....pisteille ois menny ilmanmuuta mut ei kai se enään auta ku ehdin jo äänestää!?

Joo , oisit antanu Ossille ton hetken mielenhäiriössäs mulle annetun pisteen , ku mä en oo mikään kitaristi olleskan, ku mä vaan leikin semmosta .. HOHOhh .. Ossilla kova veto ..
velsa
08.02.2007 22:20:20

Joo , oisit antanu Ossille ton hetken mielenhäiriössäs mulle annetun pisteen , ku mä en oo mikään kitaristi olleskan, ku mä vaan leikin semmosta .. HOHOhh .. Ossilla kova veto ..

kaikkihan me leikitään........8-O
Kauas on pitkä matka........
blaekie
08.02.2007 22:21:05

Suntuubi? What's the catch eli ilmaista kotisivutilaa, mikä ketunhäntä tässä on kainalossa?

en tiiä mutt eiköhän siel pääse johonkin spammilistalle kivasti mukaan tms, mikään ei oo tässä mualimassa ilmasta ..
Illu
08.02.2007 22:26:50
Ainut miinuspuoli POD:issa äkkiseltään vaikuttaisi olevan se, että soundeista ei tahdo saada millään kovin kirkkaita vaikka mitä kaappi- ja vahvistinmallinnusta käyttäisi. Treble saa olla aina ihan täysillä, eikä siltikään kaikki mallinnukset kuulosta tarpeeksi kirkkailta. Onneksi soundi on jälkityöstettävissä, mutta olisihan se kiva, että säätövaraa olisi valmiiksi tarpeeksi. Nimen omaan yläpään heleys on se, mistä nämä mallinnusvehkeet yleensä jää kiinni heikomman dynamiikan lisäksi - putkivehkeisiin verrattuna siis. Kyllä taas iski karu todellisuus vasten kasvoja kun tänään hetken aikaa Marshallilla rimputtelin... :)

Hauska kuulla, että muillakin on paremmista kitaroista, mikeistä yms. huolimatta samaa vaivaa. Olen hiljaa mielessäni epäillyt ties mitä, mutta taitaa olla ko. värkkien ominaisuus, eikä vika soittimissani. Tosin näillä lahjoilla/taidoilla pieni "helinän" puute ei liene suurin ongelma...
Ossi
09.02.2007 01:29:31

Ainakaan mulla ei o koskaan ketunhäntä kainalossa. Missään jutuissa. Oli vaan kiva, että sain tietää tuosta ja osallistua. Eli, palveli tarkoitustaan.
touhis
09.02.2007 02:38:21
Ainakaan mulla ei o koskaan ketunhäntä kainalossa. Missään jutuissa. Oli vaan kiva, että sain tietää tuosta ja osallistua. Eli, palveli tarkoitustaan.

En minä sinua mistään epäillytkään. Yleensä vaan laittaa miettimään kun joku tarjoaa ilmaista kotisivutilaa.
Oijoi, tätä kurjuutta.
cbs
09.02.2007 10:19:43

En minä sinua mistään epäillytkään. Yleensä vaan laittaa miettimään kun joku tarjoaa ilmaista kotisivutilaa.

Niin, there´s no such thing as free lunch. Sivut on olleet nyt muutaman kuukauden ja spämmiä ei ole tullut tuohon hotmail-osoitteeseenkaan. Sivun reunoissa on mainoksia, joten niillä rahoilla se kai pyörii. Saa nähdä kuinka kauan, mutta hyvin on asiansa ajanut. 40 mb siellä on tilaa talletella, että ei hirviästi.
Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella.
touhis
09.02.2007 11:24:37
Selvä, taidan kokeilla. Nyt dada seis ja takaisin sooloskaba-aiheisiin!
Oijoi, tätä kurjuutta.
Pande
09.02.2007 15:50:46

Jos joku on jostain ihmeen syystä sattunu ihmettelemään missä meikäläinen on luurannu, niin poissaolon syitä on pari: A) ei o tullu oikein soitettua, B) muihin harrastuksiin on ollu enemmän mielenkiintoa viimeaikoina.

Eli ei ole mikään kannanotto ;)
"Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
-Cale
09.02.2007 16:01:46
Jos joku on jostain ihmeen syystä sattunu ihmettelemään missä meikäläinen on luurannu, niin poissaolon syitä on pari: A) ei o tullu oikein soitettua, B) muihin harrastuksiin on ollu enemmän mielenkiintoa viimeaikoina.

Mikäs sellanen harrastus on mikä saa soittoharrastuksen jäämään taka-alalle? :o
Pande
09.02.2007 16:33:22

Mikäs sellanen harrastus on mikä saa soittoharrastuksen jäämään taka-alalle? :o

Tämän hetken "innostus" on kirjoittaminen, hommasin kannettavan koneenkin lähinnä siksi että saa mobiilisti kirjotella usvaisia ajatuksiaan ylös... Ja tohon liittyy myös tietynlainen historiallinen tutkimustyö... En taida kertoa tässä sen tarkemmin, ei oikein mahdu tämän langan otsikon alle :)

Ja kyllä mä yritän välillä soittaakin, ei vaan oikein ole inspiraatio kohdallaan nyt (mutta kyllä se sieltä taas palaa niinkuin aina ennenkin), oon kuunnellu viimeaikoina ihme Zen-kamaa, eikä se oikein innosta kitaraan tarttumaan sekään, ainakaan sähköiseen.

Mä oon semmonen hyypiö, että innostun aina jostain yhdestä asiasta joksikin aikaa ihan käsittämättömästi, johon keskityn sitten aina kyllästymiseen asti... ja kun uus inspiraatio johonkin muuhun iskee niin kierto alkaa taas alusta... :)
"Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Kuha
09.02.2007 16:47:31

Hei, sulla on elämä. Hieno juttu!
Muistakaa venytellä.
Lennu
09.02.2007 16:49:52

Hyviä oli kyllä paljon. Ihan teki pisteenjakamisesta tuskaa.
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
Hank Hill
09.02.2007 17:28:35

Mikäs toi WanhanWetäjän soundi on?Onkos siinä muu bändi ahdettu nuorisoseurantalon nurkkaan,jotta maestro itse voisi pistää duckwalkiksi :)
Soittovirheet luovat mukavaa vaihtelua muuten niin tylsään soittooni
Lennu
09.02.2007 17:32:46

Mikäs toi WanhanWetäjän soundi on?Onkos siinä muu bändi ahdettu nuorisoseurantalon nurkkaan,jotta maestro itse voisi pistää duckwalkiksi :)

Jos ne ei muten sinne nurkkaan mene, niin kyllä nyrkkiä puimalla.
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
Hank Hill
09.02.2007 17:45:45

Jos ne ei muten sinne nurkkaan mene, niin kyllä nyrkkiä puimalla.

älä älä,Williellä voi olla basistin mielipide tohon asiaan,tehdään kohta stagedive tyhjään saliin :)
Soittovirheet luovat mukavaa vaihtelua muuten niin tylsään soittooni
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)