Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 511 12 13 14 15122 123 124 125 126
Mazah
28.03.2008 18:43:00

Vedin sitten kuitenkin... =) Ufoilu on ainoa asia mitä tuohon irtosi.
www.myspace.com/themetalmonk www.myspace.com/avenie www.crimsonlotus.org http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3
kimurantti1
28.03.2008 22:17:49 (muokattu 28.03.2008 22:29:59)
Jees! Tuohan on vallan erinomainen plyys tausta.

Kyllähän siellä jo parissa soolossa muutama pelottavasti bluesilta haiskahtava licki tuli. :-) Ei sillä että bluesissa mitään vikaa olisi, esim. Robben Ford on yks kovimmista ikinä, mutta ei nyt sekään kaikkeen sovi.

Nyt joku vaan vetää oikein koulukirjamallin mukainen blues/rock-soolon tohon päälle, katotaan mitä porukka tykkää. MadMatt, Kuha? :-)
Miikathebest
30.03.2008 02:53:10

Minua tuossa taustassa hämäsi se, että basso ja se toinen instrumentti tuntuvat menevän ihan omia polkujaan toisiinsa verrattuna. Jotenkin yhdistän ne äänet ja en tiedä yhtään missä ollaan menossa.

No sehän onnistui hienosti :)
Liikaa säröä!
Keppa
01.04.2008 00:22:39

Ihan hyvin osallistujia vaik tausta oli mitä oli ja siitä kiitos ennakkoluulottomille kanssamuusikoille. Ittellä oli semmonen takapiru tota nysvätessä, et teenpäs taustan, johon ei ainakaan ihan helpolla voi soittaa bluesia yhdestä sävellajista päälle, et tulee vähän vaihtelua sooloihin ja kiva nähdä, et tollanen itsetarkoituksellinen kikkailukaan ei tapa sooloskabojen henkeä, vaikkakaan kukaan tuskin riemusta kiljahteli tuohon soitellessaan :D En minä ainakaan.
Ristiriidat syntyvät vain loogisessa mielessä
Lärvätsalo
01.04.2008 09:39:40
Äänestetty on. Nyt kyllä huomasi kaikki soolot putkeen kuunnellessa miten alkeellinen tuo oma veto on. Ihme fakiireja täällä, ei pysty käsittämään. :D
Youtube your shred or it didn't happen!
Jucciz
01.04.2008 11:44:10
Olikohan kohdassa 0:20 liimattu ja leikattu.. vai äärimmäisen nopea vaihto.

Öö? Kyllä se ihan putkeen soitettu on... eli nopea vaihto sit kai.
SikaSilu
01.04.2008 13:53:16
Tässä skabassa on vähän samanlainen fiilis, kun tässä pätkässä :)
http://www.youtube.com/watch?v=6wICknxKE44
"Watch my back" sano kyttyräselkä...
velsa
02.04.2008 11:21:01

Ei mua ole tuo spedeily tappanut, 20 vuotta meni kyllä niin että en harrastanut musaa juuri missään muodossa työn ulkopuolella

Eiks täs nyt oo snadi ristiriita.........?
Kauas on pitkä matka........
WanhaWetäjä
02.04.2008 17:01:23 (muokattu 02.04.2008 17:01:51)

Eiks täs nyt oo snadi ristiriita.........?

Ei, tilanteet muuttuu, mä perustin perheen, olin yli 30v jo sillon, muut asiat alko
oleen tärkeämpiä, musiikki harrastuksena jäi sivuun ja muuttui vain työksi...en mä ole ainoa jolle on näin käynyt, mutta onneks en kuuluu siihen joukkoon joka on marinoinut aivonsa kossulla vaikkapa rokkenrollin kera...

Mutta eiks se oo parempi myöhään kuin ei milloinkaan eli nyt mä olen innostunut soittamisesta uudestaan, vaikka keikoilla käynkin.

Tuo wanhakantanen "hesalainen" asenne hutunvääntäjiä kohtaan ei ole näköjään miksikään muuttunut 30 vuodessa...miehet vaihtuu, asenne ei...

Ei voi käsittää...

No, mitäs näistä, jostain se on leipä revittävä, vaikka sitten "huoraamalla"humppasuossa...HOHO!

Joo, sori off topic...
yy kaa...mikä laatikko?
Lennu
02.04.2008 17:42:10 (muokattu 03.04.2008 20:58:48)

Heh. Milläs sitä muka perheen elättää jollain kerran viikossa saatavalla pitsalla ja kokiksella. Joutuu vielä muistaa varmaan jonkun 15 biisii putkeen. Eli mitä sä teit niinku oikeesti töikses sitten?

edit: mitähän mä oon täällä taas pienissä päiväkaljoissa leukaillu? Noh, en editoi noloilujani.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
BigPapa
03.04.2008 19:34:31 (muokattu 03.04.2008 20:36:44)

Emmää nyt mitenkään kommentoi, mutta kyllä noi teidän vedot on just noiden pisteiden arvoisia, kiitos. Tai jotenki tolleen...hoho...
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
Lärvätsalo
03.04.2008 21:18:29
Minulta löytyis muuten käypä tausta seuraavaan sooloskabaan, jos tuleva voittaja tarvitsee.
WanhaWetäjä
03.04.2008 22:51:41

Minulta löytyis muuten käypä tausta seuraavaan sooloskabaan, jos tuleva voittaja tarvitsee.

Joo, mulle passaa...mutta kuka vetää skaban läpi, mä en pysty mitenkään...?
yy kaa...mikä laatikko?
Lärvätsalo
03.04.2008 23:38:49
Menikö oikein? :P
mos6581
03.04.2008 23:40:53
Tulee ihan Rush mieleen tosta uudesta taustasta. Geddy vaan joikaamaan päälle. Hyvä meininki.
Mazah
04.04.2008 21:47:47

Loistotausta, tuli venkoiltua oikein kunnolla!
www.myspace.com/themetalmonk www.myspace.com/avenie www.crimsonlotus.org http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3
Jucciz
05.04.2008 02:29:49
Pakko todeta, että tausta on aivan liian pitkä: puolivälistä poikki auttais tilannetta. Tulee nimittäin melkonen kuuntelu-urakka.
SikaSilu
05.04.2008 03:53:30
Nyt on niin kinkkinen tausta, että taitaa jäädä väliin. Ei saa mitään otetta.Luulin että tuo edellinen oli hankala, mut ei...
"Watch my back" sano kyttyräselkä...
Krice
05.04.2008 12:06:43

Minullakin vaikeuksia saada otetta tästä. Eilen vetäisin noin 50 ottoa ja sitten alkoi harmittamaan (mutta vain vähän, koska hyvää harjoitustahan tämä on). Lopussa varsinkin pitäisi varmaan käyttää kahta erilaista skaalaa ja harmi kun en osaa kuin yhden. Improvisoimalla varsinkin menee metsään että rytisee, pitäisi varmaan opetella ulkoa joku luritus.
Lennu
05.04.2008 12:29:21

Minullakin vaikeuksia saada otetta tästä. Eilen vetäisin noin 50 ottoa ja sitten alkoi harmittamaan (mutta vain vähän, koska hyvää harjoitustahan tämä on). Lopussa varsinkin pitäisi varmaan käyttää kahta erilaista skaalaa ja harmi kun en osaa kuin yhden. Improvisoimalla varsinkin menee metsään että rytisee, pitäisi varmaan opetella ulkoa joku luritus.

Alkuun vois sopia H:sta semmonen kiinalainen moodi, mikä lie mustalaismolli. Eli
h, cis, d, e, fis, g, ais, h. Tai oikeestaan se ais ja h on tärkeimmät. Väliin voi plurittaa jonkun f, fis, g -kökön. Ja blyyslurittaa vaikka E:stä.

Voiko tälleen korvakuulolta osallistua, kun ei oo duunissa kitaraa, hoho?
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)