Lennu 07.02.2007 00:38:11 | |
---|
Joo, 200 metrin sähköaidat. Dopingia oman maun mukaan. Pakkotilu oli huono idea. En tykänt, löytyhän sekin kerta. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
Jucciz 07.02.2007 00:48:18 | |
---|
Pakkotilu oli huono idea. En tykänt, löytyhän sekin kerta. Syteen tai saveen, mut täysillä mennään ja aitaa kaatuu! En sit tiiä, onko se aitajuoksun perusideaa vastaan. |
Ambitus 07.02.2007 04:23:43 (muokattu 07.02.2007 04:30:31) | |
---|
Missäs muuten kaikki tilutintit luuraa,söikö ambitus ne kaikki? Kyllä söin! En tiedä olenko tilutintti (hauska ilmaisu muuten!), mutta mä joudun skippaamaan tämän skaban, tausta ei nyt kolahda. Ja joku vitun räkätautikin painaa päälle, seiskakielinenkin ihan limassa muutaman minuutin jamittelun jälkeen... Aika huono selitys! ps. Jucciz! Sä onnistuit yllättää! Sairaan hyvä soolo! Mä annan tukeni tälle taideteokselle! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Jucciz 07.02.2007 08:36:30 | |
---|
ps. Jucciz! Sä onnistuit yllättää! Sairaan hyvä soolo! Mä annan tukeni tälle taideteokselle! Jos Ambitus on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan? |
stratomaster 07.02.2007 08:47:24 (muokattu 07.02.2007 09:29:16) | |
---|
Syteen tai saveen, mut täysillä mennään ja aitaa kaatuu! En sit tiiä, onko se aitajuoksun perusideaa vastaan. Ei kait varsinaisesti ole. Luulisin, että aika ratkaisee, vaikka olis kerännyt kaulaansa kaikki aidat... Viikon palindromi: "Alle satasella." |
BigPapa 07.02.2007 09:54:15 | |
---|
Onks tääl joku puoliaika ja puoltenvaihto menossa ja untuvatakkien kääntöviikko....8) The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
tinde 07.02.2007 10:18:13 | |
---|
Tuota noin... mua välillä kyrsii toi mun kotona olevan "vahvistimen" nuhapumppusoundi aivan poskettomasti, siitä ei saa hyvää eikä selkeetä soundia sitten millään. Kertokaas minkälaisilla setupeilla te äänittelette noita sooloja, aika monella toi soundi on selkeä ja erottuva. Tinde |
Urmas Potkuri 07.02.2007 10:28:58 | |
---|
Kertokaas minkälaisilla setupeilla te äänittelette noita sooloja, aika monella toi soundi on selkeä ja erottuva. Tinde Ihan on vaan mallintava näissä kotinauhoituksissa (Pod XT). Syystä että pilkku muuten naapuri varmaan lopettaisi harrastuksen ja kenties lopullisesti. Ei niinstä tiijä. Naapureista. Musikki siinä voittais, mutta meikäläinen tykkää katkomattomista sormista. Pod on tyrkätty suoraan M-Audion tekemmään äänikorttiin, joka on taas ihan ihte viritetyssä tietokoneessa. Helpoa on ainakin, kun on PODIa ja ei niin paljon sporttia........ Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on
vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;) |
Hank Hill 07.02.2007 11:29:31 | |
---|
Kertokaas minkälaisilla setupeilla te äänittelette noita sooloja, aika monella toi soundi on selkeä ja erottuva. Käytän tuota syvimpään helvetin koloon haukutun Behringerin V-amppia,kun tuo Marshallin 12w pikkustäkki on mykkänä.Intiimimpään ja kolisevampaan clean-soundiin käytän Presonuksen tubepre etusta,vst-efekteistä ripaus kompuraa ja equa.Aito olis aito ja taito olis taito,mutta näillä mennään. Soittovirheet luovat mukavaa vaihtelua muuten niin tylsään soittooni |
Lennu 07.02.2007 13:05:36 | |
---|
Tuota noin... mua välillä kyrsii toi mun kotona olevan "vahvistimen" nuhapumppusoundi aivan poskettomasti, siitä ei saa hyvää eikä selkeetä soundia sitten millään. Kertokaas minkälaisilla setupeilla te äänittelette noita sooloja, aika monella toi soundi on selkeä ja erottuva. Tinde En tiedä onko mulla selkeä ja erottuva, puukorva kun olen, mutta Line6 Toneport UX2 on kitarahärvelinä ja äänikorttina penetroituna USB-teitse iMac:iin ja sen GarageBandiin. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
Jucciz 07.02.2007 14:15:42 | |
---|
Kertokaas minkälaisilla setupeilla te äänittelette noita sooloja, aika monella toi soundi on selkeä ja erottuva. En tiedä, oliko mulla selkeä tai erottuva, mutta Line6 POD 2.0:lla mennään kerrostalo-olosuhteissa, vaikka huomattavasti kivempaakin kalustoa olisi... :( |
Karipiirto 07.02.2007 14:32:12 | |
---|
Olenko ainoa, joka ei omista tätä maagista PODia? Itelläni äänitys tapahtuu AKG:n C 1000S kondensaattorimikillä ja mallintavalla Line6 SpiderII vaffarilla. Äänityksen huono laatu ei siis ole kamoista kiinni vaan siitä että en osaa vielä niitä kunnolla käyttää. Toinen syy taas on se että huoneeni, jossa siis äänitän, on vain 9 neliometrin kokoinen koppi. NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!! |
Jucciz 07.02.2007 14:40:59 | |
---|
Olenko ainoa, joka ei omista tätä maagista PODia? Itelläni äänitys tapahtuu AKG:n C 1000S kondensaattorimikillä ja mallintavalla Line6 SpiderII vaffarilla. Äänityksen huono laatu ei siis ole kamoista kiinni vaan siitä että en osaa vielä niitä kunnolla käyttää. No tuota, mikistä se ei ole kiinni, mutta vahvistimesta on. Spider-sarjaa hirveämpään kuraan en ole vahvistinmarkkinoilla vielä ikinä törmännyt. Ei oikea mikittäminen auta mitään, jos äänilähde ei yksinkertaisesti tuota käyttökelposta ääntä. |
Karipiirto 07.02.2007 14:50:00 | |
---|
No tuota, mikistä se ei ole kiinni, mutta vahvistimesta on. Spider-sarjaa hirveämpään kuraan en ole vahvistinmarkkinoilla vielä ikinä törmännyt. Ei oikea mikittäminen auta mitään, jos äänilähde ei yksinkertaisesti tuota käyttökelposta ääntä. Olen kyllä huomannut ja haaveissa on siintänyt jo pitkään vaihtaa se kapine johonkin hitusen pienempään ja taatusti parempaan härdelliin mutta kun on rahatilanne mitä on niin tällä nyt mennään. Se tuntui hienolta kapineelta silloin kun sen joskus aikanani hommasin mutta harvassa ovat ne vahvistimet joista saa potikoita väännellä tunteja saamatta siltikään aikaan mitään sen suuntaistakaan mitä saundilta hakee. Ja tottakai sellainen kahdeksas ihme päätyi juuri minulle:-( NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!! |
Jucciz 07.02.2007 14:52:59 | |
---|
Hughes & Kettner Edition Tube on pikkucomboista täysin Spider-sarjalaisten vastakohta: koitin väännellä nuppeja vaikka mihin asentoon, enkä silti onnistunut saamaan käyttökelvotonta soundia. Aina soundi toimi jollain tapaa järkevästi. |
JarnoH 07.02.2007 15:00:13 | |
---|
Mie oon vedelly ENGL Thunder -combosta halpismikin kautta koneelle CoolEdit Prohon. Välissä on Ibanezin DE 7 echo/delay, kun en ole viitsinyt käyttää ohjelman omia kaikuja yms... "On aika harhaa sillä ikuisuus on vain pysähtynyt nykyisyys" |
Mazah 07.02.2007 15:11:47 | |
---|
TSL audion putkietuseen kitara linjana, siitä behringerin ada8000 kautta Hammerfalliin, Cubase SX3:en, sieltä Nigel Guitar ampista vääntöä ja delaytä. Toimii ihan ok, vahvarilla saisi paljon selkeämpää tietysti, mutta en jaksa sooloskaboja varten mikittää kun toi on ihan tarpeeksi hyvä. www.farmakonband.com
www.myspace.com/avenie
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org
http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3 |
WanhaWetäjä 07.02.2007 18:23:56 | |
---|
PodXTLive täälläkin, Mac PowerPc 2.0,Logic Pro 7.1, RME HDSP9632-kortti, vasuri Ameriikan Strato.... Joskus tulee käytettyä pelkästään Logicin plugareita, joskus mennään suoraan Podin saundeilla/efekteillä.Joskus sitten näitä kaikkia sekasin...oishan tossa Logicissa joku mallinnussoftakin, enpä ole tarvinut, Pod toimii paremmin ja on monipuolisempi. Tässä nyt meneillään olevassa skabassa on joku ite muokattu mallinnus, Podin kaiut (joku plate ja vähän delayta) ja "vähän" Logicin kompuraa. Hitto kun on tuo Yamaha SG-2000 vieläkin kanissa, sais vähä vaihtelua eli lespaul-tyyppistä osastoa välillä kehiin ;-/ Ostan Casion kun täytän 50v... |
pes 07.02.2007 20:05:38 | |
---|
Mulla aikasemmat skabat ennen skabaa66 kitara suoraan äänikorttiin ja cubase ja guitarrig, eipä muuta paitsi ihan perus äänikortti. Nää pari skabaa oon soitellut toi micro cube tuossa välissä, siitä piuha äänikorttiin+guitarrig. En nyt sanois että tuokaan mitenkään erikoisen hyvä on, mutta kokeillaan nyt tätäkin... |
sus 07.02.2007 20:22:10 | |
---|
Tosta äänityksestä, ennen on toiminut hommat täysin moitteettomasti, mutta tossa vähän aikaa sitten kun kokeilin, kuulin kitarani kaiuttimista normaalisti, mutta mitään tietokoneen "tavanomaisia" ääniä kuten äänitiedostoja tahi äänitettyä kitaraa en kuullut. Vähän taustaa: mulla on siis Line6 Guitar Port, joka kytketään sillä tavalla, että kaiuttimien tommonen piuha, joka normaalisti on kiinni äänikortissa poistetaan, ja asetetaan Guitar Porttiin ja Guitar Portista menee piuha äänikorttiin. Tähän ei varmaan kovin moni osaa vastata.. The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |