shovi 31.08.2006 21:27:59 | |
---|
Oijoi, pitäisköhän nauhottaa jotain. En oo kyllä soittanu kun puolitoista vuotta, mutta ehkä voisin yrittää jotain pientä sooloa. No, katsotaan ja palaillaan. "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
Karipiirto 31.08.2006 21:45:23 | |
---|
Täällä on kuullut jopa sellaisia sooloja että en tiedä enää että onko kyseessä aloittelija. Ei siinä, terve asenne ihmisillä:-) Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta. |
ruuvimeisseli 31.08.2006 22:11:11 | |
---|
Oon soittanut noin vuoden enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Tässä on sitten jotain mitä oon nauhoittanut viimeisen 3kk tjsp aikana. soolo1.mp3 ja soolo2.mp3 on jotain improvisaatioyrityksiä mitä oon joskus tehnyt. Virheitä ja semmosta "öö, mitähän nyt soittais"-kökköä niissä on aika paljon :E EDIT: Siis: http://www.megaupload.com/?d=9841C5K4 Laitan tän vielä kerran. |
shovi 31.08.2006 22:19:31 (muokattu 31.08.2006 22:23:16) | |
---|
Noniin, sainpas jotain sentään. Eli tässä improvisoimani soolo, jossa tilutan neo-Classista deathmetallia vähän CoB-tyylillä. Laiho vaikuttaa tässä aika paljon kyllä. Öbaut minuutin mittanen, sen ajan roikkuu vaikka löysässä hirressä. Taimin puutteesta syytän nopeaa aikataulua ja bändisoiton puuttumista. e. laiholäppä on sarkasmia, jos joku ei hiffannut e2. biisikin ois kiva eli http://kotisivut.sytes.net/~shovi/shovi_tiluttaa.mp3 e3. alun texasin-punaniska-kikkailu meni käsille, mutta en jaksanut poistaa joten ignoratkaa se. danke "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
shovi 31.08.2006 22:20:39 (muokattu 31.08.2006 22:22:35) | |
---|
säädän "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
aleksi336 02.09.2006 13:44:21 | |
---|
|
Antti1 02.09.2006 14:02:53 | |
---|
Shovin kannattaisi tosiaan paneutua siihen timeen, ainakin tuon alun perusteella. Muuten 1,5 vuotta soittaneeksi oikein hyvää meininkiä. En nyt keksi oikein mitään muuta sanottavaa, kuin ettei kannattane taitonäytteitä pistää kiireellä, jos menee ketuiksi. Tämä Enter Sandman on myös oikein hyvä ottaen huomioon soittajan soittouran pituuden. Ehkä kannattaisi kiinnittää huomiota soiton tiukkuuteen ja timeen. Leadit ei oikein menneet vielä, niistä en oikein edes tiedä mistä pitäis alottaa. Ihan hyvää menoa, joskin bendit oli vähän oudon kuuloisia. Lisää harjoittelua, eipä mulla muuta oikein. Kannattaa myös kokeilla improvisaatiota ihan rohkeasti tommoseen rock-henkiseen revittelyyn. Äh, ei mulla oo nyt näköjään oikein mitään sanottaa. Ei selvästikään mitenkään puhelias päivä tänään. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
shovi 02.09.2006 14:18:23 | |
---|
Shovin kannattaisi tosiaan paneutua siihen timeen, ainakin tuon alun perusteella. Muuten 1,5 vuotta soittaneeksi oikein hyvää meininkiä. En nyt keksi oikein mitään muuta sanottavaa, kuin ettei kannattane taitonäytteitä pistää kiireellä, jos menee ketuiksi. Niinpä. Kun pääsen himaan niin laitan selvänä tehdyn ja huolella väännetyn soittonäytteen, kaduttaa nyt. Mikäköhän olisi muuten paras tapa harjotella tuota taimia kun mitään valmiita biisejä en jaksa riffejä pitemmälle oikein opetella, tykkään soitella omiani, ja vaikka kuinka metronomi tikittäis niin kolmenkymmenen sekunnin soittamisen jälkeen olen niin fiboissa että unohtaa metronomin kokonaan. "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
Antti1 02.09.2006 14:21:24 | |
---|
Hommaa bändi ja treenaa sen metronomin kanssa. Ajan myötä se time tarkentuu, jos jaksaa panostaa. Mitä aiemmin alat treenaamaan edes vähän kerrallaan, niin sitä helpompaa se on myöhemmin. Kannattaa oikeasti totutella vähän siihen klikkiin, se on tärkeä kapistus myös studiossa. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Karipiirto 02.09.2006 15:34:26 | |
---|
Itellä on taimi ollu aina kohdillaan ja tahdit sun muut löydän aina ilman metronomia, joten olenkin ruvennut miettimään että onko olemassa sellainen käsite kuin "absoluuttinen rytmikorva"? Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta. |
Antti1 02.09.2006 15:58:03 | |
---|
No en mä mistään absoluuttisista rytmikorvasta tiedä, lienee vain hyvä time käsitteenä. Vaan mä en ala tästä tällä kertaa enempää keskustelemaan, kun viimeksikin meni aika kyseenalaiseksi vääntämiseksi samojen termien eri käyttötarkoituksen takia. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Adrift 03.09.2006 21:33:30 (muokattu 03.09.2006 21:38:04) | |
---|
http://video.google.com/videoplay?docid=3932073326032265510&hl=en Minulta varsin säälittävä yritys.. Kun aloitin tuota tekemään niin luulin jo melkein että tätä arvostettaisiin ja että tämä eroaisi hiukan niistä useista youtubeen laitetuista soitto videoista, mutta kuitenkin kun kuuntelin tämän kerran niin tajusin etten olekkaan oikeastaan yhtään erikoisempi kitaristi :D joka tapauksessa. Kiitos ja anteeksi.. Ps. mun web camera räjähti väliaikaisesti noin 3.05-3.50 välillä eli kannattaa kelata tuo väli pois, en osannut millään ohjelmalla tuota leikata pois enkä vääntää uutta versiota. |
Carpenter 03.09.2006 22:25:23 (muokattu 03.09.2006 22:34:48) | |
---|
Time hieman heitteli ja soolojen nopeat kohdat taisivat mennä yli taitojen. Eli metronomin kanssa vaan treeniä. Muuten kulki ihan hyvin. Kauan olet soittanut? e. Oli muuten mun tuhannes kirjoitus! :D |
Adrift 04.09.2006 16:01:52 | |
---|
^ Olisinkohan jostain 2003 vuodesta asti vähän aktiivisemmin rimputelllut. Tuota kyseistä kappaletta soolojen kanssa ehkä noin kolme päivää :P |
jakasepp 05.09.2006 13:51:07 | |
---|
Syystä tai toisesta epäilen, että tiedän liikaa asioista, joista on aivan älytöntä tietää paljon mitään. -Erlend Loe |
sunder 05.09.2006 14:49:24 | |
---|
joka tapauksessa. Kiitos ja anteeksi.. En tunne kappaletta, enkä niin ajatuksella tuota kuunnellu, mutta ihan jämäkkää riffittelyä siinä oli :) |
Antti1 05.09.2006 15:47:55 | |
---|
Ei mulla nyt oo kommenttia kenenkään soittoon, mutta yksi asia ihmetyttää: miksi kaikilla teillä on niin anteeksipyytelevä asenne? Ihan kun häpeäisitte omaa soittoanne ja pahoittelette sitä muille. Jos tosiaan on näin, niin ehkä ei ole vielä edes aika arvioituttaa kenelläkään soittotaitoja tälleen julkisesti? Nyt ne munat pois suusta ja rokkaamaan vapaammin! The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Adrift 05.09.2006 16:46:07 | |
---|
^ Noh, mun kohalla ainakin kyse oli typerästä sarkasmista. Tykkään viljellä sitä jokapaikkaan ja melkein hauskinta siinä on se että jotkut eivät sitä sarkasmia tajua ja ottavat todesta. Mulla on vähän kieroutunut huumorintaju :D |
MindMatters 08.09.2006 19:15:54 (muokattu 08.09.2006 19:28:19) | |
---|
Oluen kanssa alashuuhdottua zoomin testailua :) Vähän surkea laatu, mutta en jaksanu tällaista ruveta masteroimaan. Ei ainakaan ollut yli omien taitojen soitettua, mikä on hyvä homma. Bendit olivat vähän epävireisiä ja soitto alkoi toistamaan itseään. Toisaalta ei minulla hirveästi ole varaa kommentoida, koska olen aika aloittelija vielä. |
MindMatters 08.09.2006 19:27:14 | |
---|
Eli olen noin vuoden soittanut kohtalaisen aktiivisesti. Tässä olisi minun ja Carpenterin tekemä progebiisi. Se on nauhoitettu kotona, joten äänenlaatu ei ole kummoinen. Olisi mukavaa, että jaksaisitte kuunnella kokonaan ja kommentoida. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=226409&type=hi Itse soitan akustiset kitarat ja oikealla olevan sähkökitaran. Carpenter soittaa vasemman puolen sähkökitaran, basson ja soolot. Rummut on tehty koneella. |