J.Hollström 02.07.2007 15:34:46 | |
---|
Joka tapauksessa se laittaisi sen verran kuuntelemaan, että sen tatsin tunnistaa sieltä. Saattaisi joskus lipsahtaa vahingossa piste jollekin toiselle, jos jotain henkilöpisteitä harrastetaan..... Toi käytännön järkkääminen on kyllä vaikeampi ongelma. Tai mä voisin tehdä sen muuten, mutta a) mä en tiedä, miten iso kotisivutila mulla on ja b) mulla ei ole hajuakaan, miten koko hässäkkä toimii. Mulla ois tilaa ja taitoakin, mutta en ala enää mihinkään talkoisiin näiden skabojen kanssa, hermot meni jo ton all time taulukonkin kanssa, niiden vitn pisteiden kanssa nypläämisessä, joilla ei näytä olevan sitten kuitenkaan toisille mitään merkitystä. Kallista vapaa- ja työaikaa meni hukkaan viikkotolkulla. |
oiva tumpeloinen 02.07.2007 15:35:22 | |
---|
Joka tapauksessa nää tulee aina muutenkin kuunneltua ennenkuin pisteet menee jakoon. Sen viestin ei ollut tarkoitus olla mitenkään henkilökohtaista. |
BigPapa 02.07.2007 15:37:27 | |
---|
Sen viestin ei ollut tarkoitus olla mitenkään henkilökohtaista. Samoin. Vihree! Tyhmä tai liian blyys kirjoitus! The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
tommijk 02.07.2007 15:42:39 | |
---|
Oisko mitä jos kehitettäisiin jonkunlainen tyylilajien kierto, esim. 1. Blues 2. Hard Rock 3. Fuusio 4. Funk 5. Moderni Metalli 6. Jazz Ja tätä kiertoa noudatettaisiin blues taustan jälkeen tulisi aina hard rock tausta jne. Tällöin ei näitä spekulaatioita tulisi. Taustan väsäisi vaikka nopeimmin sen valmiiksi saava. Mitäs mieltä? Beware of the fish people, they are the true enemy. - Frank Zappa |
Manetti 02.07.2007 15:42:55 | |
---|
Mulla ois tilaa ja taitoakin, mutta en ala enää mihinkään talkoisiin näiden skabojen kanssa, hermot meni jo ton all time taulukonkin kanssa, niiden vitn pisteiden kanssa nypläämisessä, joilla ei näytä olevan sitten kuitenkaan toisille mitään merkitystä. Kallista vapaa- ja työaikaa meni hukkaan viikkotolkulla. No voi voi..... onhan ne hyödyllisiä varmasti ne taulukot, eikä sun duunis mitenkään turhaa ole ollut..mä sanoin että mulle niillä ei ole merkitystä...mut tää alkaa olee nyt sellasta itsesääliosastoa et hoh hoijaa. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
Urmas Potkuri 02.07.2007 15:44:59 | |
---|
No nythän tämäkin osasto heräsi henkiin. Hienoa! Ei ole mulla mustaa listaa eikä valkoistakaan listaa. Useimmiten masentaa koko piteiden antaminen, koska lähes jokaiselle pitäisi riittää ja kun ei riitä. Täytyy ottaa taas käytöön tuo kaikkien kommentointi, mutta silläkin saralla täällä on paljon minua pätevämpiä komentoijia ja sikäli kuin se on tuntunut sen vuoksi tarpeettomalta. Etten sanoisi turhalta. Mutta jos ajattelen ihan musiikin kuluttajana, niin silloin sitä voisi kommentoida kyllä. Minusta nämä skabat toimii hyvin ja ovat hemmetin mukavaa ajankulua. Sillä kuka sen voittaa, ei minullekaan ole mitään merkitystä. Pääasia että saa netistä laillista, ilmaista ja mieleistä kuunneltavaa. Itse osallistun kieroutuneen huumorintajuni vuoksi ja koska on hän mainiota ajankulua siinäkin mielessä. Nää taustathan ovat olleet aivan loistavia kautta linjan, eikä minulle ole väliä onko se humppaa, luusia, rautalankaa tai heviä. Minä kun en oikeasti osaa mitään noista(kaan). Myhiö. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
J.Hollström 02.07.2007 15:46:22 | |
---|
No voi voi..... onhan ne hyödyllisiä varmasti ne taulukot, eikä sun duunis mitenkään turhaa ole ollut..mä sanoin että mulle niillä ei ole merkitystä...mut tää alkaa olee nyt sellasta itsesääliosastoa et hoh hoijaa. Hohhoijjaa itelles. Ja pisteitä ei jatkossa heru! |
Manetti 02.07.2007 15:47:36 (muokattu 02.07.2007 15:49:24) | |
---|
Hohhoijjaa itelles. Ja pisteitä ei jatkossa heru! Voi kauhia. :) ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
kattilakettu 02.07.2007 15:49:05 | |
---|
Kettu:Joo..osallistua voi koska vaan ja jos siltä tuntuu niin soolonkin voi vaihtaa millon huvittaa..kun näistä tausta säännöistäkin pietään löysästi kiinni..) Mitähän tää nyt sit tarkottaa?BigPapa Jos kerta osallistumisen takaraja on laitettu torstaiksi klo 21.00 Ja sitten onpi laitettu takaraja mihin saakka saapi äänestää. Niin pidetään niistä kiinni samaten kun siitäkin että skaban voittaja tekee taustan tai valitsee tai jos on voittanut 2 kertaa perätysten niin sit seuraavaksi tullut tai jos käy niin kun nyt että kaks seuraavaksi tullutta sai samat pisteet niin nopeempi valkkaa taustan. Meinaan vaan tossa joku pähkäili josko ehtis perjantaiksi saaha soolon aikaiseksi. Kun mulla oli vastaava tilanne niin eipäs käyny enää pukata sooloa mukaan kun oli tulluna DEAD LINE. ELI SÄÄNNÖT SITTEN SAMAT KAIKILLE. Ja sitä mää viälä ihmettelen että jotku näistä jotka tosissaan osaa soittaa alkaa viälä loppumetreillä vaihteleen soolojaan...ehkä huomattuaan että joku muu amaattimies veti paremman ja tulee hätä ettei saakkaan pojoja riittävästi.. Ja se miks tää viimeks mainittu vituttaa eniten johtuu mun hitaasta netti yhteydestä..kun mää ihan oikeesti myös kuuntelen kaikkien soolot.... joskus on vaan sit käynyt niin ettei oo voinu äänestää kun kaikkia ei ole ehtiny kuuntelemaan. Mutta saattahan olla että kun on nimimiehiä niin ei tarvi kakkia ees kuunnellakaan vaan arpoo sieltä sopivan järjestyksen..8D..mitä nyt en tosissaan usko ja epäile @}-,--´-- |
J.Hollström 02.07.2007 15:49:12 | |
---|
Oisko mitä jos kehitettäisiin jonkunlainen tyylilajien kierto, esim. 1. Blues 2. Hard Rock 3. Fuusio 4. Funk 5. Moderni Metalli 6. Jazz Ja tätä kiertoa noudatettaisiin blues taustan jälkeen tulisi aina hard rock tausta jne. Tällöin ei näitä spekulaatioita tulisi. Taustan väsäisi vaikka nopeimmin sen valmiiksi saava. Mitäs mieltä? Musta toi on ihan hyvä idea. Pitäsi olla joku taustapooli josta voittaja voisi valkata valmiin taustan, tai väsätä oman jos sattuu taittumaan. |
J.Hollström 02.07.2007 15:50:18 | |
---|
Voi kauhia. :) Eikä myöskään hymiöitä. Meikä on huumorintajuton kaveri. |
Manetti 02.07.2007 15:53:15 | |
---|
Eikä myöskään hymiöitä. Meikä on huumorintajuton kaveri. No... mä voin antaa pikaviestillä osoitteen niin hyppää tatamille :) Multa tuut saamaan pojoja ihan niinkuin tähänkin asti. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
J.Hollström 02.07.2007 16:02:33 | |
---|
No... mä voin antaa pikaviestillä osoitteen niin hyppää tatamille :) Multa tuut saamaan pojoja ihan niinkuin tähänkin asti. Jees jees. Vähän tahallaan laittelin löylyä kiukaalle. Ja hymiöt ja kolmetkin pisteet taittuu, kato vaikka.... ;o).... 8).... :-P |
kattilakettu 02.07.2007 16:08:43 | |
---|
Tommonen tausta kiertohan kuulostaa ihan hyvältä idealta. Ite aikasemmin ehottelin tausta skabaa mutta se taitais mennä turhan vaikeeksi. Onhan noita tyylejä paljon. Sekaan vois mahtua joskus vaikka joku Akustinen Balladin omainenkin tunnelmointi tausta. Tai jotain J.J Cale tyylistä.....muistaakseni jossain skaba 15:ta tais olla jotain sen tyylistä ..Mahto olla Kuhan tekele?? Ja jos tuntuu ja taidot ei riitä eikä riitäkään meikulla mihinkään speed metalliin niin jäähään kuuntelu linjalle...ja jatketaan seuraavalla kerralla.. @}-,--´-- |
Manetti 02.07.2007 16:11:27 (muokattu 02.07.2007 16:16:04) | |
---|
Jees jees. Vähän tahallaan laittelin löylyä kiukaalle. Ja hymiöt ja kolmetkin pisteet taittuu, kato vaikka.... ;o).... 8).... :-P Juu...niihä miekii... mutta mutta, toi ehdotus tosta kiertäväsä taustasta vois olla ihan toimiva...teettää vaan aika paljo duunia ja sitten se tosiasia et mä en ainakaan mitään "hardrock" tai "moderni metalli" taustaa pystys tekemäänkään. ku en osaa, muista en tiedä. Mutta saattahan olla että kun on nimimiehiä niin ei tarvi kakkia ees kuunnellakaan Tossa on kyllä syvällinen totuus kiteytetty lyhyesti ja ytimekkäästi! ...ja toivottavasti siellä toisessa päässä nyt riittää huumorintajua... ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
cbs 02.07.2007 16:27:20 | |
---|
Pitäsi olla joku taustapooli josta voittaja voisi valkata valmiin taustan, tai väsätä oman jos sattuu taittumaan. En tiedä toimisko, mutta vaikka sinne suntuubiin vois tehdä sivun ja salasanan laittais jakoon, että kuka vaan vois käydä lisäämässä omansa...hmm, mietintämyssyyn... Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
Manetti 02.07.2007 16:40:21 | |
---|
En tiedä toimisko, mutta vaikka sinne suntuubiin vois tehdä sivun ja salasanan laittais jakoon, että kuka vaan vois käydä lisäämässä omansa...hmm, mietintämyssyyn... Multa kanssa järjestyy kotisivutilaa vaikka kuinka paljon, jos tälle idealle löytyy kannatusta ja tekijöitä. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
Urmas Potkuri 02.07.2007 17:12:35 | |
---|
En tiedä toimisko, mutta vaikka sinne suntuubiin vois tehdä sivun ja salasanan laittais jakoon, että kuka vaan vois käydä lisäämässä omansa...hmm, mietintämyssyyn... Multa kanssa järjestyy kotisivutilaa vaikka kuinka paljon, jos tälle idealle löytyy kannatusta ja tekijöitä. Tämä on ihan mukava idea. Tuolta rihvi- ja sävellys porukoista löytyisi lisää osaavia tekijöitä, jos vain motivoituvat tekemään. Kaikenlaista tyyliä olisi tarjolla, luulen ma. Ei ole murhetta, jota viini ja
BigPapa 02.07.2007 17:18:18 | |
---|
Tämä on ihan mukava idea. Tuolta rihvi- ja sävellys porukoista löytyisi lisää osaavia tekijöitä, jos vain motivoituvat tekemään. Kaikenlaista tyyliä olisi tarjolla, luulen ma. Ihan periaatteesta en kannata. Voi tulla melkonen shöw. Ja voittajalta vietäis se vähäinenkin palkinto, että saa laittaa mieleisensä taustan. Muutenhan siitä voitosta onkin vaan duunia....8)...8DD....:-/ The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Urmas Potkuri 02.07.2007 17:24:59 | |
---|
Ihan periaatteesta en kannata. Voi tulla melkonen shöw. Ja voittajalta vietäis se vähäinenkin palkinto, että saa laittaa mieleisensä taustan. Muutenhan siitä voitosta onkin vaan duunia....8)...8DD....:-/ Ihan periaatteessa en ymmärtänyt, että voittajalta vietäisiin oikeus taustan tekemiseen mielensä mukaan. Eihän sellanen käy laatuun. Lähinnä kannatin tuota "taustavarastoa" enemmänkin yhtenä lisävaihtoehtona. Kuten jo aiemmin mainitsin, niin minusta tää toimii ihan ok näin. Ei ole murhetta, jota viini ja