WanhaWetäjä 15.11.2009 21:45:39 | |
---|
Jaaha, tasuri tuli Sumun kaa, ois varmaan pitänyt taktikoida ja antaa sille vaan 1 pojo kolmen sijasta ;-) Ei vaan...jos Sumuesalla on taustaa tarjota niin sopii hyvin, mutta jos ei ole niin voisin huomenna keritä illaksi jotain rakentaan. |
Tonski 15.11.2009 21:48:08 (muokattu 15.11.2009 21:49:25) | |
---|
Norppa78: Sulla kyllä selkeästi on hyvää melodisuutta soitossa, mutta toi youtube syö osansa siitä ja itse huomaan välillä vaan kiinnittävän huomioita siihen mitä ne sormet siellä otelaudalla touhuaa :). Audiovisuaalinen soolo! Joo mutta ite ainakin katson näin että jos pisteet annetaan pelkästä tekniikasta, niin musiikillinen ulosanti kusee enemmän tai vähemmän, mikä ei ehkä oo hyvä juttu. WanhaWetäjä: Jaaha, tasuri tuli Sumun kaa, ois varmaan pitänyt taktikoida ja antaa sille vaan 1 pojo kolmen sijasta ;-) Ei vaan...jos Sumuesalla on taustaa tarjota niin sopii hyvin, mutta jos ei ole niin voisin huomenna keritä illaksi jotain rakentaan. Sumuhenkilön veto oli kyllä huippu. ihku |
Norppa78 15.11.2009 21:51:16 | |
---|
Tonski: Joo mutta ite ainakin katson näin että jos pisteet annetaan pelkästä tekniikasta, niin musiikillinen ulosanti kusee enemmän tai vähemmän, mikä ei ehkä oo hyvä juttu. Seuraavan kerran ku nauhoitat sooloa ni mee kameran taakse jemmaan. |
Krice 15.11.2009 22:12:10 | |
---|
Tonski: Joo mutta ite ainakin katson näin että jos pisteet annetaan pelkästä tekniikasta No se nyt oli sellainen huumorikommentti vähän. Kyllähän se oli muutenkin hyvä. |
sumuhenkilö 15.11.2009 22:45:46 | |
---|
No mutta, kiitokset kannatuksesta ja auliista pisteiden antamisesta! :) Hauskaa oli jälleen soitella ja jakaa kommentteja. Tästä kohti uusia polkuja ja sivupolkuja etiäppäin. Ei vaan...jos Sumuesalla on taustaa tarjota niin sopii hyvin, mutta jos ei ole niin voisin huomenna keritä illaksi jotain rakentaan. Kyllä voisin tässä mukavana iltapuhteena taustan loihtia, jos hetki maltetaan odottaa. Eli sikäli kun se WW:llekin passaa. Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
WanhaWetäjä 16.11.2009 00:51:20 | |
---|
sumuhenkilö: Kyllä voisin tässä mukavana iltapuhteena taustan loihtia, jos hetki maltetaan odottaa. Eli sikäli kun se WW:llekin passaa. Juu, hyvin passaa, pikaisesti vaan uutta taustaa/skabaa kehiin! |
sumuhenkilö 16.11.2009 05:14:35 (muokattu 16.11.2009 17:20:57) | |
---|
No niin. Skaba nro 186 on nyt pistetty käyntiin. Toivottavasti hieman kasarimausteinen keitos maistuu sooloilijoille :) Mikseriä piti käyttää edelleen, Maihinnousu ei pelitä vieläkään. Laitoin eräpäivän lauantaille 21.11., kun vaikutti aiemmissakin skaboissa kutakuinkin sen verran olleen osallistumisaikaa. Siitä vaan sooloja pajattelemaan, olkaapa hyvä! Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
Juzpe 16.11.2009 13:00:56 | |
---|
Pitänee zoomailla pari kolmekymmentä jaksoo vanhoja miami vicejä, että pääsee fiilikseen.... mahollisesti purkkarit jalkaan.... ilman sukkia. "Why don't you just fuck off?" - Michael "Duff" McKagan |
Jaz 16.11.2009 16:14:32 (muokattu 16.11.2009 16:15:18) | |
---|
Toivomus: Voisiko sooloskabojen osallistumisaikaa koettaa saada jotenkin niin, että siinä olisi ainakin koko viikonloppu mukana. Mulla menee monet kisat ainakin keturalleen kun en ehdi viikolla osallistumaan, tosin eipä tuossa suurta menetystä taida tulla. |
sumuhenkilö 16.11.2009 17:34:02 | |
---|
Jaz: Toivomus: Voisiko sooloskabojen osallistumisaikaa koettaa saada jotenkin niin, että siinä olisi ainakin koko viikonloppu mukana. Mulla menee monet kisat ainakin keturalleen kun en ehdi viikolla osallistumaan, tosin eipä tuossa suurta menetystä taida tulla. Mikäs täällä noin yleensä on ollut skaba-aikapolitiikka? Itselleni sopii skaban päättymisen siirto esim. sunnuntai-iltaan. Vastalauseita siirtoon liittyen? Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
Norppa78 16.11.2009 17:46:08 | |
---|
sumuhenkilö: Mikäs täällä noin yleensä on ollut skaba-aikapolitiikka? Itselleni sopii skaban päättymisen siirto esim. sunnuntai-iltaan. Vastalauseita siirtoon liittyen? Juu ei kai siinä mitään, päivä sinne tai tänne. Eiköös ne parhaat soolot lähde kuitenkin viikonloppuisin pienessä maistissa. |
sumuhenkilö 16.11.2009 17:53:39 | |
---|
Huom! Skaban voimassaoloaikaa on jatkettu sunnuntai-iltaan 22.11. asti. Jaz esitti tuossa edellä järkevän toivomuksen. Tämä skaba menköön ainakin sen ehdotelman mukaan, ja se sopii omaan aikatauluuni myös. Se mitä tuleman pitää, pitää tuleman... |
Jaz 16.11.2009 19:49:37 | |
---|
sumuhenkilö: Huom! Skaban voimassaoloaikaa on jatkettu sunnuntai-iltaan 22.11. asti. Jaz esitti tuossa edellä järkevän toivomuksen. Tämä skaba menköön ainakin sen ehdotelman mukaan, ja se sopii omaan aikatauluuni myös. Kiitokset. Nyt kai mun on pakko sitten osallistua tähän skabaan ;) |
Tonski 17.11.2009 22:51:01 | |
---|
Jess, oli niin hyvä tausta että piti rähmiä jotain. ihku |
MaQ 17.11.2009 23:01:44 | |
---|
Tonski: Jess, oli niin hyvä tausta että piti rähmiä jotain. Tonskin voimisteluharjotukset jatkuu... mainiota soitantaa joka tapauksessa mutta.. koitappa jatkossa saada sitä taustaa hieman isommalle niin kuulee paremmin minkä päälle vedät noita slutseja ja jabeja :) |
Tonski 17.11.2009 23:08:02 | |
---|
MaQ: Tonskin voimisteluharjotukset jatkuu... Mitkä harjotukset? En mä tossa mielestäni mitään tiluttelua vetäny. Mut sinänsä vähän typerää että koetin noudattaa tossa soolossa tähänastisista taustan ehtoja ja soundeja eniten ja nyt sitä ei sit kuulukaan tarpeeks. Noh, menkööt. ihku |
MaQ 17.11.2009 23:13:14 | |
---|
ironiaa, kipeää huumoria. Älä hermostu Oikeasti sun soittoa on kiva kuunnella mutta mua häiritsee että taustat meinaa hukkua jonnekkin. |
Tonski 17.11.2009 23:20:26 | |
---|
MaQ: ironiaa, kipeää huumoria. Älä hermostu Oikeasti sun soittoa on kiva kuunnella mutta mua häiritsee että taustat meinaa hukkua jonnekkin. Oon alkanu vähän säästelee että sais jonkun nauhotussydeemin ehkä Toneport UX2 kun toi aalataur on ainakin sitä suositellu ja sillä ainakin on hyvät soundit. Toinen ois ehkä joku multiefekti, niillä saa kans. ihku |
Norppa78 18.11.2009 08:21:32 | |
---|
Tonski: Oon alkanu vähän säästelee että sais jonkun nauhotussydeemin ehkä Toneport UX2 kun toi aalataur on ainakin sitä suositellu ja sillä ainakin on hyvät soundit. Toinen ois ehkä joku multiefekti, niillä saa kans. Tuli hommattua tuo UX2 pari viikkoa sitten. Saa luotua aika laajan skaalan erilaisia soundeja. Valmiista preseteistä löytyi kans oikein hyviä juttuja. |
Lennu 18.11.2009 13:07:09 | |
---|
Tuleeko Pod Farm nykyään UX2:n mukana automatiskt? Jos nimittäin ei, niin kandee hakee Line6:n sivuilta se oitis, kun laitteen hankkii. Saa ilmaiseksi ja paljo kivampi ku Gearbox. Sanotaan nyt että mun mielestä siis. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |