MadMatt 01.07.2007 17:23:38 | |
---|
MadMatt - Kymmensormijärjästelmä. Vähintään! Enhän mä käytä edes pikkurillia sooloiluissa (ainoastaan otteissa). alusta alkaen ovat sormitukset olleet otelaudalla päin peetä. On niin paljon juttuja jotka ovat mahdottomia soittaa tälläisellä vajavaisella tekniikalla...mutta oikaistaan aina välillä :-) Nothin' but the blues |
velsa 01.07.2007 20:05:21 | |
---|
Enhän mä käytä edes pikkurillia sooloiluissa (ainoastaan otteissa). alusta alkaen ovat sormitukset olleet otelaudalla päin peetä. On niin paljon juttuja jotka ovat mahdottomia soittaa tälläisellä vajavaisella tekniikalla...mutta oikaistaan aina välillä :-) joo,eiks se o viel vähän homahtavaa semmonen pikkurilli nypläys.....8) mä en myöskään käytä pikkurillii mut peukalo sen sijaan on pelissä paksulla e-kielellä koko ajan......joku klasari puolen heppu sano et tollatavalla ei voi soittaa.........se kun kuulemma näyttääkin aivan gauheelta......8) Kauas on pitkä matka........ |
MadMatt 01.07.2007 20:36:10 | |
---|
joo,eiks se o viel vähän homahtavaa semmonen pikkurilli nypläys.....8) mä en myöskään käytä pikkurillii mut peukalo sen sijaan on pelissä paksulla e-kielellä koko ajan......joku klasari puolen heppu sano et tollatavalla ei voi soittaa.........se kun kuulemma näyttääkin aivan gauheelta......8) Peukalo on kans käytössä tuohon malliin. Korvaan usein barree otteita peukalolla. joku on mullekkin maininnut asiasta ja sanonut ton tavan olevan ihan päin viddua.. Todella vanhanliiton kitaristi Jorma Ikävalko vainaa sanoi mulle aikoinaan että just noin se peukku pitää ollakkin. Nothin' but the blues |
BigPapa 01.07.2007 20:40:33 (muokattu 01.07.2007 20:41:55) | |
---|
Parissa pätkässä oli uniksia, joissa oli syna mukana, eli voipi olla että sekoitit sen kitaraan? Kyllä mä käsittääkseni kitaran ja synan erotan toisistaan vielä toistaseks, mikäli kitaran soundi ei oo niin prosessoitu ettei sitä tunnista kitaraks. Pari pätkää kuulin ja ei niissä mun mielestä mitään unisonoo ollu. Mut genressään ihan hyvää soittoa, sen mitä siitä hiffaan ja kyllä kai mä jotain toivottavasti kitaransoitosta yleisestikin tajuan....hymiö+alv.... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
kattilakettu 01.07.2007 20:50:00 | |
---|
Hendrixin Jimi näytti mallia miten peukkua käytetään..muistelisin @}-,--´-- |
BigPapa 01.07.2007 20:52:45 (muokattu 01.07.2007 20:53:05) | |
---|
Hendrixin Jimi näytti mallia miten peukkua käytetään..muistelisin Woodstockissa, muistelisin...ja kyllä sen peukun pitää tulla sieltä otelaudan puolelle hommiin mukaan....sanokoon klasarit mitähuvittaa...8)... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Manetti 01.07.2007 20:53:18 | |
---|
Kyllä mä käsittääkseni kitaran ja synan erotan toisistaan vielä toistaseks. Nii, eiks synas oo 4 kieltä ja skitarassa 6 8) ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
BigPapa 01.07.2007 20:54:06 | |
---|
Nii, eiks synas oo 4 kieltä ja skitarassa 6 8) Joo mut jos ne pitää erottaa toisistaan niinku rautakangella....8)... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
mos6581 01.07.2007 20:54:43 | |
---|
Onpas ollu hyviä taustoja ja sooloja, joskohan sitä pääsis itekkii taas osallistumaan lähitulevaisuudessa. Päätin etten osallistu ennenku uus lapio on hommattu ja nyt tässä on kuumeisesti muutama viikko jo odoteltu että posteljooni tois jotain kivaa.. Hulluks alkaa tulla, odottavan aika on pitkä heh. :) |
Manetti 01.07.2007 20:56:44 | |
---|
Onpas ollu hyviä taustoja ja sooloja, joskohan sitä pääsis itekkii taas osallistumaan lähitulevaisuudessa. Päätin etten osallistu ennenku uus lapio on hommattu ja nyt tässä on kuumeisesti muutama viikko jo odoteltu että posteljooni tois jotain kivaa.. Hulluks alkaa tulla, odottavan aika on pitkä heh. :) No mie oon ihan samaa mieltä, toudella hyviä taustoja....ja tsooloja, minkäslainen lapio on tulossa jos sopii udella? ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
Urmas Potkuri 01.07.2007 20:59:53 | |
---|
arkkikansleri: hyvä, saundillisesti taustan kanssa tasapainossa oleva veto...vähän yllättäen lähteekin mollisointua pukkaamaan, mut ei haittaa tahtia. arkkikansleri Tässähän kansleri on lähes rautalankatunnelmassa ! Ei ehkä ihan taustaan istuva, mutta hemmetin hieno saundi kitarassa. Hyvää tyylittelyä runsaalla kaiulla ja selkeätä soittoa alusta loppuun. Plektrakäsi toimii tässä hemmetin hyvin ! Arkkikansleri Kuulas, kukkea, kunnan pellon laijalta. arkkikansleri: Soitosta kuului musikaalisuus. Kovasti kiitoksia palautteista. Ruuvailin kampea takaisin Stratoon ihan muista syistä ja pitihän sitä kokeilla. Oli tuo mainio tausta siinä "hollilla", niin rävelsin sitten soundi/kampi kokeen siihen. Pistin sitten tuon tänne, vaikka oli siinä justiinsa Telellä tehty "countrympikin" yritelmä. Tää oli minusta lystimpi. Tiijän kyllä. Mie oon outo. ;) Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
mos6581 01.07.2007 21:06:39 | |
---|
No mie oon ihan samaa mieltä, toudella hyviä taustoja....ja tsooloja, minkäslainen lapio on tulossa jos sopii udella? Mää rupesin näkemää unia telecastereista ja sen jälkeen menetin yöunet kun päässä pyöri vaan telecaster, joten ei se auttanu ku ruveta ettimään suht budjettiluokan teleä. Lite Ash teleen päädyin loppujenlopuks, joten lähetään nyt siitä liikkeelle ja katellaan jatkuuko unet ja joutuuko vaikka bajan hommaamaan sille kaveriks heh. Baja oli toisena vaihtoehtona, mut hinta pompsahti aavistuksen yläkanttiin ku pitää hommailla kuitenkin kovaa laukkua ja muuta sälää ja tuo bajan pesismailakaula oli ehkä aavistuksen liian tuhtia kamaa kun on vuodet soitellu hammastikuilla. :) Tottumiskysymys varmaan. |
Manetti 01.07.2007 21:25:56 | |
---|
Lite Ash teleen päädyin loppujenlopuks Varmasti hyvä valinta. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
BigPapa 01.07.2007 21:26:08 (muokattu 01.07.2007 21:27:29) | |
---|
Sydämelliset onnittelut Mad Mattille voitosta, ja koko kovalle kärkikolmikolle. Ja kiitos kannatuksesta ääniä antaneille. Tääkin on ihan hyvä laini: ettei sitä nyt tartte ihan silmille tulla hyppimään The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Manetti 01.07.2007 21:33:48 | |
---|
Onnittelut MadMatt:ille, koko kärkikolmikolle ja muillekin... ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
Illu 01.07.2007 22:00:39 (muokattu 01.07.2007 22:03:30) | |
---|
Onnittelut voittajalle ja kiitos kommenteista sekä pisteistä. Sen verran oli kiirutta, että omat kommentit jäivät tällä kertaa laittamatta. |
Kuha 01.07.2007 22:03:13 | |
---|
Masalle ja velsalle onnittelut. Velsalta varmaa löytyy taustaakin. |
Olanov 01.07.2007 22:04:06 | |
---|
Onnittelut MadMattille voiton johdosta ja kiitos äänestäneille pisteistä. Oli kiva skaba. |
thomasgynn 01.07.2007 22:18:16 | |
---|
Nopeampi laittaa? Eli jos taustaa on niin mahdollisimman nopeasti vaan uutta pystyyn? Vaiko eikö? Voisi olla aiheellista kehittää tuota taustapolitiikkaa. Luulen alkuperäisen idean olleen, että eri musiikkilajien osaajat vievät kisojen voitot ja näin saataisiin mukavaa vaihtelua kun toisinaan olisi vaikkapa rautalankaa ja joskus taas deathia. Kaunis ajatus, mutta olemme nähneet, että humppa tahi metallimiehet eivät hevin vie voittoa bluestaustassa. Onko siis välttämätöntä, että voittaja määrää tahdin? Emmekö saisi vaihtelevampia, haastavampia ja ennenkaikkea hauskempia kilpoja jos tiettyihin musiikkityyleihin erikoistuneet joutuisivat tallaamaan vierasta polkua? On toki yksinkertaista ja toimivaa, että säännöt valtuuttavat voittajan asettamaan seuraavan taustan. Täytyisi keksiä tapa, jolla seuraava tausta valitaan, ettei mene tappeluksi. Joku ehdotti taustakilpailua ja se voisi olla kokeilun arvoinen. Äänestysaika ei vaan kannattaisi olla kovin pitkä, koska monet varmasti haluavat päästä edellisen kisan päätyttyä nopeasti uuden soolon kimppuun. Toimisiko joku lista, jossa on halukkaita taustan tekijöitä ja sieltä ammennetaan järjestyksessä? Kun laulaa ei voi olla vihainen. |
BigPapa 01.07.2007 22:24:11 | |
---|
On toki yksinkertaista ja toimivaa, että säännöt valtuuttavat voittajan asettamaan seuraavan taustan. Juurikin näin.... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |