![]() 10.02.2010 18:01:05 | |
---|---|
tarttisin Se-yhtyeen zipaleen "Varjot" soinnut, onko havaintoa? | |
![]() 11.02.2010 08:37:37 | |
löytyiskö sointuja irwinin viimeinen laulu | |
![]() 11.02.2010 09:40:52 (muokattu 11.02.2010 09:56:27) | |
settimäki: Voisko joku auttaa ja laittaa soinnut Sami Saaren ainutkertaiseen. Ainutkertainen Sami Saari Alkusoitto: Em7 Am9 x4 Em7 Am9 Em7 Am9 Em7 Am9 Em7 Am9 Tuntisitko mun ääneni, muiden joukosta. Tuntisitko mun nimeni, sanomatta Hm7 Cmaj7 Am7 D Em7 Am7 Cmaj D G Olisinko sinulle, vain joku ihminen. Vain yksi ja ainoa, ainutkertainen Em7 Am9 Em7 Am9 Em7 Am9 Em7 Am9 Tuntisitko sä käteni, pimeässä. Tietäisitkö mun tarinani, kysymättä Hm7 Cmaj7 Am7 D Em7 Am7 Cmaj7 D Gmaj7 Olisinko sinulle, läpi aikojen. Se yksi ja ainoa, ainutkertainen Kerto: _D# F Bb D# F Bb D# F Bb D# F Bb _Juuri se oikea, alla tähtien. Se yksi ja ainoa, ainutkertainen _D# F Bb D# F Bb D# F Bb D# F Bb _Juuri se oikea, alla tähtien. Se yksi ja ainoa, ainutkertainen Em7 Am9 Mmmmmhhhh hhhhh mmmmhhh hh Em7 Am9 Em7 Am9 Em7 Am9 Mmmmhhh heehää haaaaaaa haa-a haa jee-eee Em7 Am9 Em7 Am9 Em7 Am9 Em7 Am9 Kävelisitkö vierelläni, kirkon ovesta. Kuulisitko sä musiikin, soivan holveissa Hm7 Cmaj7 Am7 D Em7 Am7 Cmaj7 D Gmaj7 Olisinko sinulle, läpi aikojen. Se yksi ja ainoa, ainutkertainen _D# F Bb D# F Bb D# F Bb D# F Bb _Juuri se oikea, alla tähtien. Se yksi ja ainoa, ainutkertainen _D# F Bb D# F Bb D# F Bb D# F Bb _Juuri se oikea, alla tähtien. Se yksi ja ainoa, ainutkertainen. Mmmmhhh _D# F Bb D# F Bb D# F Bb D# F Bb _Juuri se oikea, alla tähtien. (alla tähtien) Se yksi ja ainoa, ainutkertainen. Mm aa a-a-a-a _D# F Bb D# F Bb D# F Bb D# F Bb _Juuri se oikea, alla tähtien. (alla tähtien) Se yksi ja ainoa, ainutkertainen. Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix | |
![]() 11.02.2010 11:52:39 | |
Oisko kellään laittaa sointuja Yölinnun mies kylmän maan - kipaleeseen | |
![]() 11.02.2010 12:47:02 | |
VIIMEINEN LAULU (Irwin)_499. Intro:_| Ab | Bb7 | Cm | Cm | Cm C7 Fm_ G7_ Ab G7 Viimeisen laulun valmiiksi sain, tummimman soinnun kitaras-tain. Cm C7 Fm_ G7_ Ab_ Cm Viimeisen laulun valmiiksi sain, siihen mä syksyn sävelet hain. G7_ Cm__ Fm Bb7 Eb Siinä soi vuolaitten vuosien summa, ilo vain soitosta vähenee. G7_ Cm__ Ab_ G7_ Cm Jäljelle jää sävel kaunis ja tumma, laulajan lähtö kun lähe-nee. Fm_ Bb7 Eb__ G7_ Ab_ G7 Silti laulaen laulaja silmänsä sulkee. Sointujen siltaa uneensa kulkee. Cm C7 Fm_ G7_ Ab G7 Viimeisen laulun valmiiksi sain, tummimman soinnun kitaras-tain. G7_ Cm_ Fm Bb7 Eb Nuoruuden uhma ja riena on poissa, ilta jo ruskona raukeaa. G7_ Cm_ Ab_ G7 Cm Riehakkuus elää vain kuuntelijoissa, toivein kun elämä auke-aa. Fm_ Bb7 Eb__ G7_ Ab_ G7 Silti laulaen laulaja silmänsä sulkee. Sointujen siltaa uneensa kulkee. Cm C7 Fm_ G7_ Ab G7 Viimeisen laulun valmiiksi sain, tummimman soinnun kitaras-tain. G7_ Cm__Fm Bb7 Eb Kaukana laulujen syntymämailla, miete jo käy ala-kuloisin. G7_ Cm_ Ab_ G7 Cm Siellä vain soi sora sointuja vailla, lauluista kaunein ja suloi-sin. Fm_ Bb7 Eb__ G7_ Ab_ G7 Siksi laulaen laulaja silmänsä sulkee. Sointujen siltaa uneensa kulkee. Cm C7 Fm_ G7_ Ab G7 Viimeisen laulun valmiiksi sain, tummimman soinnun kitaras-tain. Cm C7 Fm_ G7_ Ab_ Cm Viimeisen laulun valmiiksi sain, siihen mä syksyn sä-ve-let hain. _____ (Hidastus) kamariorkesteri tulee taas | |
![]() 14.02.2010 16:01:16 | |
Oisko kellään Irwinin Vanha Juoppo biisiin sointuja tai tabloja? | |
![]() 14.02.2010 20:29:13 | |
Haloopäivää, onko vinkkiä/linkkiä tabloista Hully Gully - kappaleeseen, senhän on levyttänyt vaikka kuka. En vain löytänyt ... | |
![]() 15.02.2010 21:27:05 | |
annika eklun - sinussa on jotain soinnut jos sais | |
![]() 15.02.2010 21:28:31 | |
korjaus...+d | |
![]() 18.02.2010 15:10:01 | |
Moro! Ei kellään sattuis olemaan Popedan Tää on se yö soinnutuksia kun en löydä kun tekstit,olisin erittäin kiitollinen! | |
![]() 18.02.2010 20:54:25 | |
lisäys pyyntöön,jos jollain olis soinnut Popedan Tää on se yö kappaleeseen minulle voi myös laittaa tiedon meilillä...tom.peltonen@pp.inet.fi. | |
![]() 21.02.2010 14:45:31 | |
ThaSlayer: Bumppaan rumasti tuota pyytämääni Mamban - Joku toinen aika -biisiä. Nyt jos ei nappaa kenelläkään kulku korvaan, niin luovutan. :) kiitos Näillä tää menee ihan hyvin. Capo 1. D Joku toinen aika ja toinen paikka niin tää vois toimii Hm Em joku toinen aika G D ja toiset tilanteet Hm G D A Tää on sitä just, mä mitä pelkäsin Hm G D A et tulee joku toinen, saa pakan sekaisin G A D ja sydämen hämilleen ... G D Mä en tahtois tuottaa pettymystä G D enkä teeskennellä kiintymystä Hm G mut jos sydän nousee kapinaan D A ja syttyy liekkeihin Hm G D A mikä enää oikein on, mihin uskoisin G A D kun värit kaikki alkaa loistaa kirkkaammin ... Hm G D A Vaadinko liikaa, jos tahtoisin Hm G D A sen hyvän tunteen takaisin G D A kun eteen aukee tuntematon tie G A D kun eteen aukee tuntematon tie | |
![]() 22.02.2010 22:55:21 | |
Hei! Osaisko joku neuvoa helpot soinnut Mamban esittämään biisiin tuollainen tyttö? | |
![]() 22.02.2010 23:56:18 | |
sweethome: Hei! Osaisko joku neuvoa helpot soinnut Mamban esittämään biisiin tuollainen tyttö? Kurkkaapas netistä Cliff Richardin "A Girl Like You". Voi yllättyä ja ilahtua. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) | |
![]() 23.02.2010 12:41:32 | |
Kellään minkään sortin sointuja Jipun ja Samuli Edelmannin kappaleeseen jos sä tahdot niin? | |
![]() 23.02.2010 18:30:02 (muokattu 23.02.2010 18:31:16) | |
Vesku_1: Kellään minkään sortin sointuja Jipun ja Samuli Edelmannin kappaleeseen jos sä tahdot niin? Piisi on hectorin ja löytyy artistin nuottikirjasta. Minultakin löytyy, mut en muista tarkkaan. Kokeile alkua jotenskin näin. G /C G/ C G Dm Am F G Am | |
![]() 23.02.2010 23:00:38 | |
osaako kukaan auttaa, täytyisi kitarakuvioita tai jotain saada Lapkon biisiin All the Best Girls. www.mikseri.net/refrainexitium | |
![]() 25.02.2010 10:03:18 | |
JOS SÄ TAHDOT NIIN (SEHV)_779. Intro:_| D | D A_ A_ D Jos sä tahdot niin - olen sulle joku aivan muu. D_ A_ Em_ Hm Jos sä tahdot niin - olen virhe, joita tapah-tuu. G__ A Jos sä tahdot niin - tulen jouluksi kotiin. Hm__ G Jos sä tahdot niin - en enää lähde uusiin sotiin. A__ Em_ Hm Jos sä tahdot niin - jään vahti-koiraksi ovel-les Em_ Hm_ | A | A | D tai painan pääni sun povel-les. A_ A__ D Jos sä tahdot niin - et enää koskaan ole levo-ton. D_ A_ Em__ Hm Jos sä tahdot niin - kaikki minun myöskin sinun on. G__ A Jos sä tahdot niin - otan sinun uskontosi. Hm__ G Jos tahdot niin - on mulle valheesikin tosi. A__ Em_ Hm Jos tahdot niin - muutan kirjoille Andor-raan. Em_ Hm jos siellä sut nähdä saan. G__ A Sillä ilman sinua hukun öihin sekaviin Hm G ja ilman sinua - no niin; A_ Em__ Hm ilman sinua olen puolitiessä helvet-tiin. Em_ Hm_ | A | A | D Jos sä tahdot niin. _ A_ A_ D Jos sä tahdot niin - nime-äsi enää toista en. D_ A_Em_ Hm Mutt vaikka tahdot niin - kuvaa mielestä poista en. G__ A Jos sä tahdot niin - tulen kallioiden läpi. Hm_ G Jos tahdot niin - what-ever makes you happy. A__ Em_ Hm Jos tahdot niin - tuon sulle Tiibetin vuotee-seen, Em_ Hm ja muutan pohjoisen luotee-seen. Em__ Hm Ja yhä uudelleen ja uudel-leen. Em_ Hm sun muistan joskus mua suudel-leen. G__ A Sillä ilman rakkautta hukun öihin sekaviin Hm_ G ja ilman rakkautta - no niin; A__ Em_ Hm ilman rakkautta o-lemme puolitiessä helvet-tiin. Em_ Hm Jos sä tahdot niin. Em_ Hm Jos sä tahdot niin. Em_ Hm Jos sä tahdot niin. kamariorkesteri tulee taas | |
![]() 27.02.2010 11:24:20 | |
Olisiko kellään sointuja/tabeja Raaka-Aineen "Miehen työ" biisiin? | |
![]() 02.03.2010 17:22:18 | |
Kahteen Sielun Veljien biisiin etsimässä sointuja: Ihminen (tiiän, että pitäs olla helppo, mutta en vaan saa blokkailtua) sekä Rock 'n Roll. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)