Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 5112 113 114 115 116122 123 124 125 126
BigPapa
12.10.2009 19:56:27

Mjooh, näissä skaboissa on edelleenkin samanlainen ilmapiiri, mitä muistelinkin. Nyt on aika pitää täältä taukoa. Vedelkää te nuoremmat tänne kun kerran osaatte.
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
Krice
12.10.2009 20:54:43

täppitilut vähä mauttomia, mun mielestä. hyviä ideoitaki löyttyy

Ei ollut yhtään täppiä soolossa. Ihan vaan pulloff-hammereita. ps. Mynokin sooloa en voinut kuunnella, kun Mikseri ei vastannut.
-RaT-
13.10.2009 14:46:58
Moi. Mulla ei valitettavasti oo mahdollisuutta viedä seuraavaa skabaa läpi, oon yllättäen viikonloppuun asti ilman nettiyhteyttä. Haluaisko Fuzzy tai MoreK vetovastuun?
Nätin äänesi, sen äänitän.
MoreK
13.10.2009 19:01:20

-RaT-: Moi. Mulla ei valitettavasti oo mahdollisuutta viedä seuraavaa skabaa läpi, oon yllättäen viikonloppuun asti ilman nettiyhteyttä. Haluaisko Fuzzy tai MoreK vetovastuun?

...jees tulossa on ihan kohta...
Krice
14.10.2009 22:38:10

18v mod sai innostumaan, mutta tuloksena oli nopeaa tilutusta itämaisella skaalalla (ainoa joka sopii tähän taustaan). Ei vaan toiminut.
Korggari
14.10.2009 23:21:19

Krice: 18v mod sai innostumaan, mutta tuloksena oli nopeaa tilutusta itämaisella skaalalla (ainoa joka sopii tähän taustaan). Ei vaan toiminut.

Mie vejin k-mollista, se sopii hyvin tämmöiseen vähän itämaiseenkin musiikkiin
MoreK
16.10.2009 20:20:10

Joo nyt k-mollia nopeesti kehiin, tämä skaba päättyy tunnin päästä. Itse kattelen tällä kertaa päältä ;)
BigPapa
27.10.2009 14:25:47

hyvä alku volume swelleineen. Omaperäinen loppukin mut oliko luuttu ihan kaikilta kieliltä vireessä?

Olihan se mutta runsas kammenkäyttö vaikuttanee hieman.
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
jyrki_i
28.10.2009 00:17:21
BigPapa: Mjooh, näissä skaboissa on edelleenkin samanlainen ilmapiiri, mitä muistelinkin. Nyt on aika pitää täältä taukoa. Vedelkää te nuoremmat tänne kun kerran osaatte.

Älä ny viitti. Jos joku ilmapiiri on olemassa, niin se on teidän vanhojen (sisäpiirin) pierujen luoma :-P ja tuoksuu edelleen :-)

Sooloskaban 184 vetosi oli ihan OK. Ei sieltä mikään muukaan juuri erottunut.

Pitää itse tietää, mitä tekee.
Fuzzy Boner
28.10.2009 01:42:28 (muokattu 06.09.2010 15:21:58)
-----
Norppa78
28.10.2009 07:45:54
Fuzzy Boner: Mä tulisin pianoilee taas mukaan jos mahtuu. Katotaan jos tolla flyygeliillä tuol työpaikalla vois jotenkin mikkien kautta nauhottaa joku pnosoolo tohon Älkää panko pahaksenne. Rakkaudella pelkästään! Ei tarvi edes säällipistetyttää. Tää on vaan fiiliksen hakemista ja sopivaa ihmisisyntää, ja sit ehkä sittenkin palautetta. HIHII!! niinku kaikki vastaavat. Kyl te tajuutte. Peace. Fuz

Kyllähän noita teikäläisen tuotoksia on ollut aina kiva kuunnella, joten omasta puolesta voin sanoa että ilman muuta mukaan vaan :)
aalataur
28.10.2009 19:16:50 (muokattu 28.10.2009 19:17:59)

Lex.A: ...en tiedä oliko välillä tuplausta tai oktaveria mukana vai oliko vaan niin "fullmodella" vedetty..

Tuplattua sikäli että parissa kohtaa on terssiharmoniat toisella kitaralla, jota säädin huomattavasti hiljaisemmalle kuin varsinaista kitaraa.
BigPapa
30.10.2009 19:28:38 (muokattu 30.10.2009 19:45:51)

No niin nyt on taas kerran mahdollisuus saavuttaa täysi nolla....8DDDD

Yesss............
jyrki_i
30.10.2009 22:41:52
Fuzzy Boner: Mä tulisin pianoilee taas mukaan jos mahtuu.

Minun puolestani kaikki röyhtäilijät mahtuu mukaan, jos saavat yhtälaisen kohtelun kaikkien muitten kanssa . Minuahan ei korpea mikään muu kuin se, että täällä nussitaan vuosia pilkun tarkasti kaiken maailman äänestyssäännöistä ja sitten kun joku osallistuu kitarasooloskabaan vaikkapa röyhtäilemällä, niin ei välitetä asiasta hevonkukkua. Todistaa juurikin sen puolesta, että kuinka perseestä tämä touhu on. Mutta mikäpä minä olen aikuisten hiekkalaatikkoleikkejä arvostelmaan - turha ja tarpeeton ihminen, joka ei osaa arvostaa maan merkittävimpiä blues-kitaristeja :-)
jyrki_i
31.10.2009 00:47:26
Kaikki skabat täällä pitäisi lopettaa:
http://muusikoiden.net/keskustelu/rules.php#rules
"jokainen muusikko on yhtä arvokas" :-D
blaekie
31.10.2009 01:09:33

Haiseeko täällä joku provo, tai sellanen , hä ?
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Aakkimus
31.10.2009 11:28:51
Kiitos pisteistä! Nyt vasta pääsin vastaanottimelle, olen täällä Pohjosessa sukuloimassa, ja pääsisin omalle koneelle vasta maanantai-iltana. Koitin kovasti metsästää ilmaisia taustanauhoja netistä, mutta löysin vain hieman kynyjä midirenkutuksia. Jos joku osaisi neuvoa jotain hyvää sivustoa, josta näitä voisi vilkuilla? Tai sitten joudun toistamiseen delegoimaan vastuun jollekin, jolta löytyisi jo tausta. Saatte vapaat kädet aloittaa uuden skaban, jos sellainen löytyy. Viinin tuoksuista pyhäinpäivää minunkin puolestani.
jyrki_i
31.10.2009 13:18:05
blaekie: Haiseeko täällä joku provo, tai sellanen , hä ?
Tuoksuu hyvälle ja teidän parhaaksi. Älkää minusta välittäkö. Turpavärkin soittaminen on aina helpompaa kuin osalllistuminen. Virtuaalikielet siis laulamaan....
Ptlepha
31.10.2009 15:59:03
Aakkimus: Kiitos pisteistä! Nyt vasta pääsin vastaanottimelle, olen täällä Pohjosessa sukuloimassa, ja pääsisin omalle koneelle vasta maanantai-iltana. Koitin kovasti metsästää ilmaisia taustanauhoja netistä, mutta löysin vain hieman kynyjä midirenkutuksia. Jos joku osaisi neuvoa jotain hyvää sivustoa, josta näitä voisi vilkuilla? Tai sitten joudun toistamiseen delegoimaan vastuun jollekin, jolta löytyisi jo tausta. Saatte vapaat kädet aloittaa uuden skaban, jos sellainen löytyy. Viinin tuoksuista pyhäinpäivää minunkin puolestani.

Nämä taitaa olla jo käytetty kaikki!?
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=108737
Mutta vielä huvittavampaa on nähdä flanellipaitainen liimatukka, jolta flanellipaidan alta pilkottaa Iron Maiden -paita. - -Cale
Aakkimus
01.11.2009 14:00:38
kitaratyyppi96: Nämä taitaa olla jo käytetty kaikki!?
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=108737

Näyttäisi olevan suurin osa edellisistä skaboista. En tiedä mikä politiikka täällä on vanhojen kierrätyksestä, mutta olettaisin, että lähtökohtaisesti uudet taustat olisivat kaikkein paras vaihtoehto.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)