Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 5112 113 114 115 116122 123 124 125 126
J.Hollström
30.06.2007 16:10:58 (muokattu 30.06.2007 16:18:16)
Kissa pöydälle.

Niin, pitääkö sääntöihin lisätä pykälä, että jos saat toiselta pisteitä, niin et saa äänestää häntä? Lopetetaan se vihjailu ja sanotaan niinkuin asiat on. Mites nää sukulaispisteet?
BigPapa
30.06.2007 16:51:27 (muokattu 30.06.2007 17:14:08)

Niin, pitääkö sääntöihin lisätä pykälä, että jos saat toiselta pisteitä, niin et saa äänestää häntä? Lopetetaan se vihjailu ja sanotaan niinkuin asiat on. Mites nää sukulaispisteet?

Joskus tulee sukulaispisteitä joskus ei, joskus enemmän joskus vähemmän. Sääntöjen mukaan kai osallistuneet saa äänestää? Ja ihan selkeesti näissä skaboissa tuntuis olevan muutama sellainen, että oli veto millainen tahansa niin pisteitä ei tipu. Kyseiset varmaan itse tunnistavat itsensä. Tän kertasessa skabassa on musta hyvät eli huippuvedot selkeesti Velsalla, Kuhalla ja MadMattilla jotka ihan oikeesti osaa soittaa ja apen ja Socialitenkaan vedoissa ei oo valittamista. Lisäpisteiden ollessa tarjolla varman olis pudonnu myös Jucciczelle sekä juki68:lle Arkkikansleria unohtamatta. Kaikille en pysty noin vähistä jakamaan pojoja eikä se liene tarkoituskaan. Josko ihan turhaan oon näissä skaboissa mukana niin sanokaa sit v..ttu suoraan. Terveisin BigPapa.

BigPapa: Maukas veto...hyvillä saundeilla, tatsilla ja pitkän soittokokemuksen tuomalla varmuudella.

No se on kiva että joku lyhyemmän linjan mies diggailee...8)...

Edit:Kukahan tää Ris lienee?
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
Manetti
30.06.2007 17:20:44 (muokattu 30.06.2007 17:22:06)
Kukahan tää Ris lienee?

Oisko joku joka ei tykkää siitä et hyvät vedot voittaa ja pääsee tekee uuden taustan?
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
J.Hollström
30.06.2007 18:01:20 (muokattu 30.06.2007 18:02:29)
Ambitus soitti juuri soolona Tuskan lähetyksessä Ylen 24:lla. Kovaa kamaa.
BigPapa
30.06.2007 18:04:48 (muokattu 30.06.2007 19:53:34)

Ambitus soitti juuri soolona Tuskan lähetyksessä Ylen 24:lla. Kovaa kamaa.

Joo on se nopee....en kyllä nähny....vetikö nopeesti vai nopeesti?

Noni nyt on nähty....ei se niin nopeeta vetänykkän.....en tota soundii kommentoi sen kummemmin....mut kitaran pitäs soundaa kitaralta - mun mielestä....mut aikalailla oli prosessoitu...no vetihän se sit nopeempaakin....mä en oo vaan ton genren diggari, ei mul muuta...
BigPapa
30.06.2007 19:26:11 (muokattu 30.06.2007 19:31:03)

Tuossa pari päivää sitten motkotin Papalle, että kantria ei soiteta säröllä vaan näkkileipäsaundilla !!

No en kokenutkaan tätä ihan puhtaana kantrina kun siinä sattu oleen toi E7#9....harvemmin kantrissa käytetty.....vaikka olikin junakomppi....so what....8)...mulle tää oli enempi blyys kantri mausteilla....8DDDD!!!!!
velsa
30.06.2007 20:36:40

Hyvää soittoa ja tyylikäs saundi kitarassa, vaikka ei ihan kantrihengessä mennäkkään.

emmiekään tätä mitenkään kauheen kantrina kuullu....jotenki mun korvaan siinä E7+9 soinnussa kuulu vielä molli terssi.......mene ja tiedä.....go and know!!!!!
Kauas on pitkä matka........
J.Hollström
30.06.2007 20:45:22
emmiekään tätä mitenkään kauheen kantrina kuullu....jotenki mun korvaan siinä E7+9 soinnussa kuulu vielä molli terssi.......mene ja tiedä.....go and know!!!!!

Mun mielestä se bassokuvio teki siitä lerssistä möllin.
velsa
30.06.2007 20:48:16

juuri näin!!
Kauas on pitkä matka........
BigPapa
30.06.2007 20:57:44

Must kun duurii ja möllii ko oikein naitetaan keskenään niin siit tulee blyys....8)..
kattilakettu
30.06.2007 21:24:09 (muokattu 01.07.2007 14:46:08)

kattilakettu
Runsaasti kaikua, mutta sopii taustaan.. Varsinaista countryä ei tämäkään ole (eikä siihen kai ole pyrittykkään), vaikka muutama kantrikuvio löytyykin. Selkeä taidokas soolo mukavalla kitarasaundilla !

15. kattilakettu: Hyvää perussoittoa, kelpo saundit.

15. kattilakettu: Hyvin soitettu ja soitossa oli hienoja sävyjä venytyksillä.

1 p. Kattilakettu Heinähattu ja vilttitossu.

Kiitos Pojoista muillekkin..

joo ei oo pyritty kantriin...ei oo mun lajia..enkä tiä onko oikeen mikään...
vetelen vaan tyhjästä hatusta mitä päähän juolahtaa näillä saatanan nakkisormilla..
ja eiks kantri musa yleensä selkeesti liiku tuolla hilpeemmällä duuripuolella...tähän pistelin ihan
C#m pentatonisesta tai mikä lie(korva kuulolta) hieman tuurin puolellakin(Veljekset Keskisellä) välillä poiketen...
@}-,--´--
Urmas Potkuri
30.06.2007 21:32:50

Terveisiä Järvenpäästä. Tulin just luuseista. On hiukan ristiriitaiset tunnelmat.
Winter on sairas mies. Huonosti käveli ja istualtaan soitti, mutta neljännestä biisistä alkaen kulki väliin (melkein) entiseen malliin. Mutta Lännen Jukka on rautaa!
Ei ole murhetta, jota viini ja värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi.
kattilakettu
30.06.2007 21:46:38 (muokattu 01.07.2007 05:39:44)

----------------------------------------------------------
@}-,--´--
stratomaster
30.06.2007 22:52:02

Terveisiä Järvenpäästä. Tulin just luuseista. On hiukan ristiriitaiset tunnelmat.
Winter on sairas mies. Huonosti käveli ja istualtaan soitti, mutta neljännestä biisistä alkaen kulki väliin (melkein) entiseen malliin. Mutta Lännen Jukka on rautaa!

Olinhan siellä miekin. Joo, kyllähän Jussin setti parani loppua kohden (eikös ne aina). Ilmeisesti soittokunto oli kuitenkin ihan toista luokkaa kuin aikoinaan Porissa. Mua puhutteli kuitenkin eniten ehkä encore, kun äijä nappasi vanhan kunnon Firebirdin ja alkoi slaidata sillä. Uskomatonta muuten, oli, että ton tason bändin rumpalilla lähti komppi käyntiin yhdessä biisissä väärinpäin, vaikka Winter ihan selkeesti laski alun. Aika noloa, kun äijä joutui muutaman tahdin jälkeen kääntämään komppinsa :DD!

Musta parhaiten toimi Keb' Mo':n setti, vaikkei ihan peruskauraa ollutkaan. Bändi toimi viimeisen päälle ja Keba itse sekä lauloi että soitti komeasti.
Urmas Potkuri
30.06.2007 23:01:10

Musta parhaiten toimi Keb' Mo':n setti, vaikkei ihan peruskauraa ollutkaan. Bändi toimi viimeisen päälle ja Keba itse sekä lauloi että soitti komeasti.
Näinpä se oli, mutta ei ollut yllätys. Häntäpä miekin eniten odotin ja en pettynyt. Oli varmaan jotain viiestoista kerta järvenpäässä ja kokonaisuus jäi hiukan keskitason alapuolelle. Vai ollinko minä liian selväpäinen.

Ja anteeksi nämä totaalioftopicit.
Ei ole murhetta, jota viini ja värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi.
BigPapa
30.06.2007 23:07:04 (muokattu 30.06.2007 23:07:29)

Näinpä se oli, mutta ei ollut yllätys. Häntäpä miekin eniten odotin ja en pettynyt. Oli varmaan jotain viiestoista kerta järvenpäässä ja kokonaisuus jäi hiukan keskitason alapuolelle. Vai ollinko minä liian selväpäinen.

Ja anteeksi nämä totaalioftopicit.

Mie kävin Blyysseissä 1978-1997. Aluksi yleisönä ja sitten harva se vuosi soittamassa vuodesta 1989. Kohokohtia oli mm. pikkulavalla vetely juuri ennenkuin Hooker alotti päälavalla ja sit rivolin jameista se kun munnaristi Sugar Blue hyppäs lauteille meiänkaa jamitteleen....lopetin siellä käymisen kun alko touhu siellä menemään turhan mahtipontiseksi...mun mielestä. Ekat bluesit -78 oli nastat piknikit...8)..
cbs
01.07.2007 00:51:11 (muokattu 01.07.2007 01:07:31)

Milläs tuo lopun sound-a-like pedal steel on tehty.. ? Istuu kuin hevosenpaska bootsin kärkeen !

Kiitokset. Kammella vaan.

Joo, hauskaa oli vaikka mukalat urputti. Tekee ihan hyvää näin raskaamman musiikin raatajalle yrittää välillä jotain ihan muutakin musaa, vaikka sittten hillubillu Benny Hill -hengessä. Siinä mielessä nää skabat on loistavia. Laajentaa perspekdiiniä. Kun ottaa säröt pois, niin se on vähän kuin munasillaan juoksentelis...
Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella.
thomasgynn
01.07.2007 03:06:26
...hillubillu Benny Hill -hengessä...

Peijoona että olin innoissani kun alkoi Benny Hill-teema raikua. Harmitti herkun jäädessä niin vähälle.

...hevosen paska haisee !!

Se se on köyntriä jöö. Tänään oltiin maaseudulla juhlimassa ja siellä tuoksui ehta sianpaska. Pannaanpa vuan lissee maallaismussiikkia taustolloihin ja johan irtovvaa jenkka, nii!
Kun laulaa ei voi olla vihainen.
Ossi
01.07.2007 03:40:13

Mä tykkäsin kanssa KM:sta aivan simona. Varsinkin just siksi, että miehellä on meheviä biisejä, jotka eivät nimenomaan ole sitä peruskauraa. Karismaattinen, loistava muusikko ja mahtava bändi, joka groovasi makeesti.
John Titor
01.07.2007 16:06:24 (muokattu 01.07.2007 16:07:28)

Joo on se nopee....en kyllä nähny....vetikö nopeesti vai nopeesti?

Noni nyt on nähty....ei se niin nopeeta vetänykkän.....en tota soundii kommentoi sen kummemmin....mut kitaran pitäs soundaa kitaralta - mun mielestä....mut aikalailla oli prosessoitu...no vetihän se sit nopeempaakin....mä en oo vaan ton genren diggari, ei mul muuta...

Parissa pätkässä oli uniksia, joissa oli syna mukana, eli voipi olla että sekoitit sen kitaraan?
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)