Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki II
1 2 3 4 5109 110 111 112 113122 123 124 125 126
stratomaster
19.12.2007 12:15:20

Tässä:

http://d4.mikseri.net/m/afa/8000865 ... ttfinger110%20-%20buttfinger110.mp3

Kiitoksia tästä!
J.Hollström
19.12.2007 19:08:53
Jumankauta juu nääs päivää. Pikkasen helmi tausta, vaikka vähän sylttytehtaalla on käytykin. Itse tein samoin. Kuuntelin noita sooloja vasta nyt ja ei hyvää päivää. Kaikki vetää aivan tautisen hyvin.

Ja BigPapa, welcome back!
stratomaster
19.12.2007 19:14:05

stratomaster
20.12.2007 08:39:39 (muokattu 20.12.2007 08:40:31)

Voe noita Mikserin linkkejä! En itkemälläkään saa tuota zakkharen oikeaa linkkiä näkymään Winampissa. Apua otetaan vastaan.

http://www.mikseri.net/admin/link.php?type=4_meter=102594&popup=1

Mielenkiintoista, että toi karik:n linkki aukeaa myös suoraan, vaikka on ihan erilainen:

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=309178&type=dl
blaekie
20.12.2007 10:40:07

Voe noita Mikserin linkkejä! En itkemälläkään saa tuota zakkharen oikeaa linkkiä näkymään Winampissa. Apua otetaan vastaan.

tuossa zakin linkki:

http://d2.mikseri.net/m/85f/4000867 … %20-%20zakkhare%20sooloskaba110.mp3
Nii onkii ...
Lenoldinho
20.12.2007 14:06:55

Onpa hieno tausta. Itse yritin jo vedellä jotain, en tosin vielä mitään julkaisukynnystä ylittävää.
Paino on voimaa, ja ylipaino ylivoimaa.
zakkhare
20.12.2007 15:54:59
Mikserin linkeistä:
Joo, mä oon kanssa niin tuohtunut tohon mikseriin...mä en osaa sitten perss....le millään laittaa ns. suoraa linkkiä??!!!
Jos joku osaa neuvoa, niin olisin kovin kiitollinen ohjeista!
tyyliin: ensin luot sen ja sitten teet näin ja sitten nuin...

olen pahoillani Stratomasterille aiheutuneesta päänvaivasta. Yritän opetella ton jutskan ens kertaan!

-ZH-
Keep On Rockin'!
JarnoH
20.12.2007 19:49:36

Onpa paljon osallistujia ja nyt on vasta torstai. Onneksi on joululoma niin kerkeää kuunnella.
Röytäen eteenpäin.
-AjA-
20.12.2007 20:17:59

Mikserin linkeistä:
Joo, mä oon kanssa niin tuohtunut tohon mikseriin...mä en osaa sitten perss....le millään laittaa ns. suoraa linkkiä??!!!
Jos joku osaa neuvoa, niin olisin kovin kiitollinen ohjeista!
tyyliin: ensin luot sen ja sitten teet näin ja sitten nuin...
-ZH-

Lainausta Blaekien edellisen sivun postauksesta:

1. Mene omalle artistisivullesi ,

2. Valitse "Download" soolostasi , jolloin Windows Media Player aukee (koskee vain siis Wmplayeriä) .

3. Oikealla "Now Playing" osassa näkyy soolosi nimi, hiiren oikealla ota "properties"
location kohdassa on oikea linkki. Maalaa se , ja paina Ctrl C , jolloin se menee clipboardiin, josta voit sen sitten pasteta minne haluat
I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words...
zakkhare
20.12.2007 21:53:17
Ai saamari!! Minä kiitän!
Keep On Rockin'!
Lennu
20.12.2007 21:54:40

Onpa paljon osallistujia ja nyt on vasta torstai. Onneksi on joululoma niin kerkeää kuunnella.

Onneks on remontti kämpässä, niin ei paljoa ehi kuunnella. Paitti nyt tälleen ysin jälkeen, jos enää jaksaa. Täytyy ottaa taas raakat arvostelumetodit käyttöön. Muutama sekka alusta, jos toimii, niin loppuun asti. Mut pitää hurmata sekunnissa. Julmettu homma kyllä kaikki kuunnella. Mutta toisaalta ei viittis missata yhtään hyvää vetoa. Sääh.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Johnnycaster
21.12.2007 11:47:51
Saa nähdä mihin asti äänestys on voimassa, tänään lähdetään Keski-Suomeen ja ennen tiistaita en lupaa kuuntelumahdollisuuksista mitään. Yritän kuitenkin parhaani jos äänestys päättyy ennen tätä.
PappaSF
21.12.2007 12:01:06
Jaahas, meikä yrittää korvata sitä ensimmäistä toisella mutt linkistä tulee sitä vanhaa vaikka se ei ole sivustollani edes enää :D

Pitääkö tuon uudemman version sooloskaba110 olla vaikka hieman eri nimellä?
Krice
21.12.2007 12:21:27

Pitääkö tuon uudemman version sooloskaba110 olla vaikka hieman eri nimellä?

Sääntöjä pitäisi muuttaa niin, että vain yksi versio per kisa. Jos ei saa heti sellaista sooloa jolla haluaa osallistua niin.. sanonko mitä..
Minä en ala arvailemaan mitkä soolot on uusittu kun latailen niitä soolokisan edetessä hitaalla nettiyhteydellä.
PappaSF
21.12.2007 12:45:30 (muokattu 21.12.2007 12:52:58)
Sääntöjä pitäisi muuttaa niin, että vain yksi versio per kisa. Jos ei saa heti sellaista sooloa jolla haluaa osallistua niin.. sanonko mitä..
Minä en ala arvailemaan mitkä soolot on uusittu kun latailen niitä soolokisan edetessä hitaalla nettiyhteydellä.

Kyse onkin vain yhdestä soolosta, en osallistu kahdella soololla ja ekassa soolossa kaverin sähläys vieressäni pätkäs soolon kesken kaiken loppupuoliskolla, joten joutu kikkailemaan sitten sen jatkon mikä kyllä kuuluu siinä loppupäässä, enkä ollut tyytyväinen siihen ekaan kyllä muutenkaan.

Itelläni ei aina tule soolo heti vaan sitä pitää muusan olla läsnä jos haluaa edes jotain kelpoa vääntää.(varsinkin kun alkuperänen on ihan hemmetin hieno ja paras).

Jos säännöissä kiellettään ettei voi vaihtaa soitettua osuuttaan niin tyydyn siihen mutta en tuollaista sääntöä nähnyt. Itse en laitaile noita netistä omalle koneelle vaan kuuntelen linkistä suoraan.

Yleensä saan kerralla homman kuntoon niin ei muiden tarvi nähdä sitten vaivaa, eiköhän tämä ollut kuitenkin kohdallani poikkeus.

Niitä ääniä en kauheasti odottele joten en usko edes Pukin niitä mulle tuovan, osallistun kisaan pelkästä mielenkiinnosta ja osallistumisen ilosta.

Pahoittelen kuitenkin tätä "souvaamistani" ;-(
blaekie
21.12.2007 13:21:38 (muokattu 21.12.2007 13:26:51)

Kyllä noita sooloja on samoista syistä yks sun toinen vaihdellut ennenkin.
"Nyrkkisääntönä" on ollut, et skaban vetäjä päättää, eli erikseen tuota ei
ole koskaan kielletty eikä sallittu "säännöissä".

Itse en näe tuossa mitään ongelmaa, ei edes kauhea vaiva mielestäni skaban vetäjälle. Suurempi ongelma vetäjälle on nuo huonot linkit.

Hitaiden linjojen omistajat tuosta hieman tietty kärsii, koska lateilevat kuuntelusessiota varten soolot jo valmiiksi koneillensa.

Mikseri.netin linkeissä on se huono puoli, että jos soolon vaihtaa alla, generoituu
sille uusi linkki joka tapauksessa, eli vanha linkki ei toimi enää, vaikka soolotiedoston nimi säilyisi samana.

Muissa pitäisi riittää soolotiedoston korvaaminen palvelimelle, ja linkki säilyy samana.

SuomiPapan tapauksessa, sulla oli varmaan jäänyt selaimen välimuistiin vanha soolo, ja siksi ihmettelit, miksei se vaihdu, jos oikein ymmärsin ongelmasi.
Nii onkii ...
cbs
21.12.2007 13:38:38

Pahoittelen kuitenkin tätä "souvaamistani" ;-(

Elä suotta. Mulla muuten kerran soolon poiston jälkeen se kuului Mikseristä vielä päivän verran ennen poistumista ja lähti sitten pois varmaan jonkun ajon jälkeen.
buttfinger
21.12.2007 13:53:37

Itsekin muutin soolonlopun ja minulle se on ihan sama kuunteleeko joku sen aikaisemman vedon vai uudemman. Ihan itseni vuoksi muutin kun pari päivää vaivas mieltä ja vaivaa vieläkin, mutta kun ei ole vain aikaa vetää sitä mitä haluais... ja nyt töihin
PappaSF
21.12.2007 14:04:54 (muokattu 21.12.2007 14:06:15)
Nyt toimii siitä vanhasta linkistä tuo uusi versio.
Selaimen välimuistihan se kettuili, joten siksi ei toiminu.

Päivitetty omat kirjoitukset joten ei aiheuta päänvaivaa kisan vetäjälle eli vanhan linkin mukaan löytyy nyt sitten uusi versio jossa ei piuhojakaan ole potkittu kesken session ;-)

Kiitos vinkistä Blaekie ;-D
Krice
21.12.2007 14:13:24

Aikaa osallistumiseen on ihan tarpeeksi, että voi ensin vetää sen ihannesoolon ja sitten vasta osallistua sillä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)