Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 5109 110 111 112 113122 123 124 125 126
Socialite
27.06.2007 22:41:36
Pitänee ensin vaihtaa 9-setti stratoon. Kasit on alkaneet tuntumaan turhan spageteilta..

Oikein... vielä pari pykälää lisää caliberia niin a vot!
Look at them yo-yo's
apenaattori
27.06.2007 22:48:01 (muokattu 27.06.2007 22:48:13)
Kokeilin musaliikkeessä jenkkiteleä ja kuume iski. Vahvari jonka läpi kokeilin oli samaa mallia kuin omani ja tele kuulosti törkeän hyvältä. Vaihtelu todellakin virkistää, oli piristävä saundi tuon tumman lespasaundin jälkeen. Tahtoo telen! Rahojen pitäisi tosin ensin riittää kannettavaan ja putkivahvariin. :-( On tämä rankkaa, ei auta kuin tehdä töitä hemmetisti.

Juuh jatkakaa. :-)
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
velsa
27.06.2007 23:05:20

nyt on kyllä tarjolla aika hurjaa tarinaa mm. Kuhalla,Socialitella ja Mad Mattilla......huh,huh!!!
Kauas on pitkä matka........
Lennu
27.06.2007 23:12:26

Kokeilin musaliikkeessä jenkkiteleä ja kuume iski. Vahvari jonka läpi kokeilin oli samaa mallia kuin omani ja tele kuulosti törkeän hyvältä. Vaihtelu todellakin virkistää, oli piristävä saundi tuon tumman lespasaundin jälkeen. Tahtoo telen! Rahojen pitäisi tosin ensin riittää kannettavaan ja putkivahvariin. :-( On tämä rankkaa, ei auta kuin tehdä töitä hemmetisti.

Juuh jatkakaa. :-)

Täytyy helpottaa sun tuskaa sanomalla, että tämä jenkkitele on mahtavan ylitsevuotavan paras kitara ikinä missään.
Socialite
27.06.2007 23:51:40
nyt on kyllä tarjolla aika hurjaa tarinaa

Juu, madmatin veto on kyllä ihan timangia, saundit ja kaikki!
Tulee mieleen vähän niinqu Rude Mood, Pipeline jne..
Look at them yo-yo's
Ossi
28.06.2007 00:18:30

Nyt on kyllä tyrkyllä niin kipakka polska, että katu-uskottavuuden nimissä olis parasta jättää väliin :) Täytyy kattoa aamulla, kun oon heittänyt kursseille säntäävän vaimon junalle. Tällaisen kanssa olis suuri houkutus leikata ja liimailla kaikenlaista sieltä sun täältä, että intensiivisyys, draivi ja elämäniloinen kantrimeinki säilyisi.

Paha nakki kyllä! Ainakin mulle :D
Lennu
28.06.2007 13:27:21

Nyt on kyllä tyrkyllä niin kipakka polska, että katu-uskottavuuden nimissä olis parasta jättää väliin :) Täytyy kattoa aamulla, kun oon heittänyt kursseille säntäävän vaimon junalle. Tällaisen kanssa olis suuri houkutus leikata ja liimailla kaikenlaista sieltä sun täältä, että intensiivisyys, draivi ja elämäniloinen kantrimeinki säilyisi.

Paha nakki kyllä! Ainakin mulle :D

Niin mullekin, ei taitu :D Pakko jättää väliin.
J.Hollström
28.06.2007 13:36:19
nyt on kyllä tarjolla aika hurjaa tarinaa mm. Kuhalla,Socialitella ja Mad Mattilla......huh,huh!!!

Mikäs vika muiden tarinoissa oli kun ei mainita?
velsa
28.06.2007 19:34:12

Mikäs vika muiden tarinoissa oli kun ei mainita?

eihän niissä mitään vikaa oo,ne ei vaan oo yhtä hurjia.....8=)
Kauas on pitkä matka........
BigPapa
28.06.2007 19:54:55 (muokattu 28.06.2007 19:56:40)

eihän niissä mitään vikaa oo,ne ei vaan oo yhtä hurjia.....8=)

Alkaaks tää mennä tiluskabaks? Mie ainakin arvostan selkeesti selkeyttä...ja jukillahan oli aika hurja tarina sekä apella....jos kohta aika hurjii nää on teiän kaikkien veot ...8)..
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
J.Hollström
28.06.2007 20:15:21
Joo, menee perseennuollennaks nää jälkipyykit. Taustat on nykyään semmosii, että nuoriso (apenaattorii lukuunottamatta) ei osallistu. Pitäis saada jotain tilu vs. blues vääntöjä väliin niin tulis vähän sipinää ja sutinaa. Joskus oli ihan hyvää vääntöö...
BigPapa
28.06.2007 20:23:36 (muokattu 28.06.2007 20:27:17)

Joo, menee perseennuollennaks nää jälkipyykit. Taustat on nykyään semmosii, että nuoriso (apenaattorii lukuunottamatta) ei osallistu. Pitäis saada jotain tilu vs. blues vääntöjä väliin niin tulis vähän sipinää ja sutinaa. Joskus oli ihan hyvää vääntöö...

Kamoon hei Olanoffikin on kehissä.....junnuista junnuin, mut se vetääkin joka taustaan melkein omaa blyyssiään....;-/ mikä must ei oo kovin huono juttu....saa nähä tuleeks tähän taustaan jotain.....mut kyllä jokaisen tarinalla on oma arvonsa, oli hurja tai vähemmän hurja....mun mielestä...8)..
willie
28.06.2007 20:27:15
TOP 10 Perseennuolijat :

??
Bassoa vuodesta 1972.
J.Hollström
28.06.2007 20:30:16
Kamoon hei Olanoffikin on kehissä..

Okei. Unohin Rock Olan. Sorry,
BigPapa
28.06.2007 20:33:06 (muokattu 28.06.2007 20:33:51)

Okei. Unohin Rock Olan. Sorry,

Mut ihan oikeessa oot, on tää johonkin suuntaan menny tää skaba ja jälkipyykki....pitäs tutkii että mihin....8O....
-AjA-
28.06.2007 20:36:34

Tuppaa olemaan iso osa nuorisosta vielä ns. aloittelijoita jo ihan iän takia.. kyllä siinä vähemmästäkin menee pupu pöksyyn ku ammattilaisten sooloja kuuntelee. Yritä nyt sen jälkeen osallistua :-)
Ja harvempi nykynuori kai bluesia kuuntelee/soittaa.. mulle ainakin jäänyt semmonen kuva, että osallistujia on enemmän noissa "erilaisemmissa" taustoissa. Mun mielestä bluesia on ihan helvetin vaikee soittaa.. varsinkaan hyvää sellasta.
J.Hollström
28.06.2007 20:36:35
Mut ihan oikeessa oot, on tää johonkin suuntaan menny tää skaba ja jälkipyykki....pitäs tutkii että mihin....8O....

Mun tulkinta, että tässä on nyt semmonen tietty jengi joka tätä pyörittää, ja jotka harjaa kisat skabasta toiseen. Joku tuuletus vois olla välillä paikallaan.

Enkä tarkota, että mun pitäis päästä säätämään mitään taustoja. Enkä tarkota sitäkään että taustoissa olis mitään vikaa.

Ja tahon nuolla teidän kaikkien perseet tässä samalla.
Ambitus
28.06.2007 20:37:24

Joo nää viimeisimmät taustat on oikeesti ollu harmonisesti tosi köyhiä. Ei jaksa osallistuu ku tulee pelkästään I-IV-V-I-kamaa. Monille nää taustat on selkeesti tosi herkkua kun pääsee näyttää et on oikeesti hyvä jossakin genressä...Laittakeehan jotain haastavampaa niin varmasti moni muukin osallistuu kuin nää top10-perseennuolijat;D
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
J.Hollström
28.06.2007 20:40:55
Joo nää viimeisimmät taustat on oikeesti ollu harmonisesti tosi köyhiä. Ei jaksa osallistuu ku tulee pelkästään I-IV-V-I-kamaa. Monille nää taustat on selkeesti tosi herkkua kun pääsee näyttää et on oikeesti hyvä jossakin genressä...Laittakeehan jotain haastavampaa niin varmasti moni muukin osallistuu kuin nää top10-perseennuolijat;D

Sun olis kyllä hyvä tulla harjaamaan välillä, kun kuiteskin homma taittuu, taustoja myöden. Lipo lipo.
J.Hollström
28.06.2007 20:43:13
TOP 10 Perseennuolijat :

??

Missäs ne all time ränkingit nykyään majailee?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)