zzy 16.01.2005 02:19:18 | |
---|
Kaippa se lähti siitä kun isoveli sai joskus aikoinaan kitaran, sitä sitten piti ihmetellä ja rämpätä, pari vuotta myöhemmin veli osti toisen ja sain pitää sen ekan, siitä se sitten lähti. Veljellä harrastus ei kestänyt kuin ehkä 5v tjsp. itse olen soitellut jotain 8-10v, en muista aivan tarkkaan. |
moottorisaha 16.01.2005 03:23:53 (muokattu 16.01.2005 03:25:26) | |
---|
Rumpali olen pääasiassa (soittanut 10v), mutta olen aina pitänyt myös hevimusiikista, ja hevimusiikin pääjuttuhan on tunnetusti SÄRÖINEN SÄHKÖKITARA. Sen takia rupesin soittamaan pari vuotta sitten kitaraa. Ja täytyy vielä sanoa että ilman Dimebag Darrellia en olisi kyllä varmasti ruvennut soittamaan sähkökitaraa. Suurin inspiraatio. R.I.P. "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
JuniperThree 16.01.2005 13:37:03 | |
---|
Halusin himmeästi valaistulle, savun täyttämälle lavalle soittamaan...tuhannet ihmiset hyppii just mun bändin biisien mukaan. Joku tuntematon kuuntelee meidän musiikkia pimeässä huoneessaan ja saa jotain sydämeensä. Siinäpä se. |
Fadead 16.01.2005 13:44:43 | |
---|
Koska oon liian ruma pianistiksi. Toisin kuin Iiro Rantala ; ). Kiinnostuin kitarasta, kun kiinnostuin MUSIIKISTA. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
Numbie 17.01.2005 00:44:33 | |
---|
Halusin soittaa jotain parin vuoden tauon jälkeen ja kitara vaikutti ilmeisimmältä vaihtoehdolta. |
w/Stone 17.01.2005 00:53:40 | |
---|
Yksinkertainen syy: Näin junnuna Curt Cobainin ja se oli siinä!!!!!! Jos epäröit, tuplaa nopeus! |
ts0mbi 17.01.2005 01:17:08 | |
---|
En tiedä. Avatarissa lukee "turha..." |
Karipiirto 17.01.2005 11:13:22 | |
---|
Halusin olla maailman paras ja nopein ultimatetilukepittäjä. Nyt en enää tiluta juuri ollenkaan ja tuntuu että oon vaan hidastunut=-) Ei vaiskaa. Hitto ku muistais mitä tuli sanottua... ainiin, Pastilli? |
Von Härskiburg 17.01.2005 12:28:05 | |
---|
No eikös se ollut 20 vuotta sitten. Enää ei ainakaan auta vaikka osaisikin soittaa kitaraa... Niinpä. Pitäisi olla lätkämaila, hyppyriletti ja puuhelmet. Alassyöksy alkoi nyt. |
SDMF 17.01.2005 12:36:57 | |
---|
Niinpä. Pitäisi olla lätkämaila, hyppyriletti ja puuhelmet. Juoda Maitoooooooo ja Lämii Vasent laitaaaa !!!!! R.I.P Dimebag darrell |
Milkop 17.01.2005 13:39:10 | |
---|
Niinpä. Pitäisi olla lätkämaila, hyppyriletti ja puuhelmet. Noista ei (enää) ole mitään itellä.Mutta tottahan se taitaa olla, vaikka vetäis Perfect Dayn akustisella ja fiiliksellä, niin eipä auta. Ehkä tällaisia makuuhuonerämpyttelijöitä on liikaa ja semmoinen touhu ei naisia enää säväytä. Tai sitten ne eivät myönnä sitä. Itse topikkiin voisin vastata, että Kirk Hammett, James Hetfield ja yksi lukion aikainen kaveri olivat suuri innoittaja alkuaikoina. Sitten mukaan tulivat Santana, Henkka ja Page ja nykyisin arvostustani nauttivat myös Åkerfeldt, Townsend sekä useat hevikomppaajat (eivät tiluttajat). Jotenkin kitaran soitto näytti vaan niin hienolta ja tykkäsin myös sen soundista. Ei ole tarvinnut aloittamispäätöstä katua. Bändin kun vielä saisi kasattua. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
ravensoul 17.01.2005 14:38:59 | |
---|
Niin miksi? Ajatus kitaran soittamisesta syntyi jo vuosia sitten (joskus 1900-luvulla), mutta kesti vuoden 2004 kevääseen toteuttaa se. Kitaramusiikki alkoi kiinnostamaan entistäkin enemmän. Ja kuulin ensimmäistä kertaa Satriania, joka kolisi aivolohkoon kuin raekuuro peltikattoon. Hidas sytytykseni sai lopulta koneen käyntiin ja tajusin että jumalauta, kyllähän minäkin voin oppia edes välttävästi soittamaan siinä missä joku muukin. Ja miksi juuri kitara.. Se vaan kuulostaa niin pirun hienolta.. Minulle -- v**tuillaAN! |
Arcane 17.01.2005 17:32:34 | |
---|
Koska kotipaikkakunnallani ei voi opiskella bassonsoittoa. Basso olisi ollut suotuisampi, koska kitaristeja on täällä peräkylässä paljon, muita muusikoita tuskin ollenkaan. Ja mehän emme hevillä kuole! |
Wolffie 17.01.2005 18:26:59 | |
---|
Vän Heilen Wihii, perheenlisäystä tullut |
Coyote_FH 18.01.2005 12:35:39 | |
---|
Vän Heilen Hyvä syy. :) |
Heviasmo 18.01.2005 13:50:39 | |
---|
Kyllä se on se kitaran mahtava ääni, mikä veti kitaransoiton pariin! Noin lyhyesti ja yksinkertaisesti. "Fuck it, kids love it!"
-Jack Owen |
JS 18.01.2005 14:31:57 | |
---|
En ruvennut kitaristiksi. Synnyin. NeoClassical ShredGuitar Messiah, Destroyer Of The Weak And The Slow |
varjostus 18.01.2005 16:28:31 | |
---|
Teininä (ja mitähän minä nyt olen?) kuuntelin jotain teinihevipopitusta ja halusin olla tosi rankka tyyppi joten aloin soittamaan kitaraa. En tiedä haluanko olla enää tosi rankka tyyppi ja musiikkimakukin on mennyt (toivottavasti) parempaan suuntaan, mutta vielä sitä on kiva soitella... |
Kapt. Bratislava 18.01.2005 18:20:53 | |
---|
Tähän on ihan selviö. Saa paljon rahaa ja naisia. Taiteilija ei harjoittele vaan kokee. |
Chester 18.01.2005 20:33:21 | |
---|
Meitsi vaan alko soittaa. Ei siihen sen kummempaa syytä ollut. hain vaan yks päivä iskän vanhan kitaran vintiltä ja aloin soittelee. Sit pari kuukautta myöhemmin löydyin kitaratunnilta. Eipä haittaa. Ja kiitos vielä musanmaikalle mun ekoista tabuista! Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |