velsa 28.03.2008 10:58:32 | |
---|
ja päätin ettei enää koskaan. Mielummin meen vaikka oikeisiin töihin. ;) Juuri näin......jos oikeesti rakastaa musaa ni sitä ei kannata tappaa spedeilyllä!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Lennu 28.03.2008 11:21:01 | |
---|
Ei vittu mikä tausta. Mä en saanu mistään kiinni, oli pakko "soittaa ulos", muka tarkotuksella. Hoho. Vittu mä oon huono ;,( "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
I.S.S 28.03.2008 11:27:53 | |
---|
Joo, tulipa vaihteeks kunnon sököilyä, minkäs teet ku ei kyvyt riitä järkevään ulosantiin. "You know what they say Frank...speed kills." |
Keppa 28.03.2008 11:38:17 | |
---|
Arvostus siitä, että ennakkoluulottomasti uskaltaa yrittää. Kyl tos pätkän valmistuttua ite koetin soitella päälle ja eihän siitä mitään tullu. Piti uhrata hieman ajatuksia ja silti hakee vielä. Mut minkäs teet. Tietokoneelle on toisinaan liiankin helppo sanoa "soita näin!" ja sehän saatana soittaa. Ristiriidat syntyvät vain loogisessa mielessä |
Lennu 28.03.2008 11:39:33 (muokattu 28.03.2008 11:41:28) | |
---|
Arvostus siitä, että ennakkoluulottomasti uskaltaa yrittää. Kyl tos pätkän valmistuttua ite koetin soitella päälle ja eihän siitä mitään tullu. Piti uhrata hieman ajatuksia ja silti hakee vielä. Mut minkäs teet. Tietokoneelle on toisinaan liiankin helppo sanoa "soita näin!" ja sehän saatana soittaa. Onneks mä oon ku tetokone. Syöttää vaan binäärikoodia kaljan muodossa, niin irtoo mitä paskaa vaan. Eritoten paskaa. Kippis. edit: hoho, ei juma sävis, jätkä on nero ;D "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
I.S.S 28.03.2008 13:12:41 | |
---|
hoho, ei juma sävis, jätkä on nero ;D Ihan standardi jazz-soolohan tuo on. "You know what they say Frank...speed kills." |
WanhaWetäjä 28.03.2008 13:22:00 | |
---|
Juuri näin......jos oikeesti rakastaa musaa ni sitä ei kannata tappaa spedeilyllä!!!!!! Eiköhän se me kuitenkin niin että se rock/proge yms-soittaja joka meissä lähes jokaisessa on nuorena ollut, joko pysyy tai sitten ei, riippumatta siitä tekeekö esim huttukeikkaa ammatikseen sen 30 vuotta mitä mä oon tehnyt...en mä diggaa siitä musasta mistä mä saan leivän, mutta tuskin se paskakuskikaan siitä lastistaan pitää? Ei mua ole tuo spedeily tappanut, 20 vuotta meni kyllä niin että en harrastanut musaa juuri missään muodossa työn ulkopuolella, nyt oon vähän innostunut jopa treenaan...ehkä se kuuluu, ehkä ei. Hauska tausta, mikäs tossa on sävellaji? yy kaa...mikä laatikko? |
J.Hollström 28.03.2008 13:27:43 | |
---|
Huikee progetausta. Gentle Giant tulee mieleen. Toinen juttu osaanko tohon mitään soittaa. Pitää varnaan kuitenkin kokeilla. Point-to-point ripuliranne |
J.Hollström 28.03.2008 13:30:52 | |
---|
Ihan standardi jazz-soolohan tuo on. Listening to the wind of change... Point-to-point ripuliranne |
I.S.S 28.03.2008 13:34:08 | |
---|
Listening to the wind of change... Mitääh, ikinä en oo tämmösestä biisistä kuullutkaan :) "You know what they say Frank...speed kills." |
Keppa 28.03.2008 14:00:42 (muokattu 28.03.2008 14:02:35) | |
---|
Tietoa taustas pyörivistä sävelistä sen verta mitä muistelisin tehneeni. pohjaidea josta aloin kasata tuota oli bassolinja, jossa menee sävelet c, a, d, e olennaisina koko pätkän ajan. ekojen sekvenssien alla pyörii myös f# ja g ainakin. itse sekvenssit on rakennettu sointujen cm7#5 ja emadd9 päälle. loppupuolella tulee sointukierto, kitarankaulalta ilmaistuna kun sillä tätä säveltelin, x3634x, x0655x, x5658x ja x76554 ja ihan lopussa Bbmadd9, Gmadd9 ja Emadd9. Kaipa tuossa tulee tarpeeksi vihjettä, jotka tosin saattaa sisältää virheitä, mut jos joku noista palasista sävellajin/sävellajit johtaa ni kaipa se on suotavaa kertoa muillekin. Koen reiluksi jakaa noi, ku ite ainaki oon sen verta puurokorva, et en osannu mitään tolkullista improta pelkän taustan päälle. Kaikki sävelet mitä taustassa käy noiden edellämainittujen ulkopuolella pistetään fiiliksessä säveltelyn piikkiin. Ristiriidat syntyvät vain loogisessa mielessä |
Lennu 28.03.2008 14:07:07 | |
---|
Kaikki sävelet mitä taustassa käy noiden edellämainittujen ulkopuolella pistetään fiiliksessä säveltelyn piikkiin. Mä kun oon kännissä, niin mähän vedin siihen vaan dimiä. Eks se oo ihan rok? Dimi siis. Ja Jimi. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Mazah 28.03.2008 14:47:10 | |
---|
Ai jai... Ei irtoa kyllä mitään. Taidan säästää teidän korvianne tämän skaban osalta... www.myspace.com/themetalmonk
www.myspace.com/avenie
www.crimsonlotus.org
http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3 |
SikaSilu 28.03.2008 14:52:40 | |
---|
Ei pyhä Sylvi mikä tausta ! Pikkusen on juu vaikee saada otetta. Ihan kivahan se on saada pikkusen vauhtelua näihin taustoihin, mutta kyllä aika hankala on tuo. Hyvin mielenkiintosta kuunnella mitä porukka saa tuohon aikaseks. "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
ankkiz 28.03.2008 16:36:52 | |
---|
Ei pyhä Sylvi mikä tausta ! Pikkusen on juu vaikee saada otetta. Ihan kivahan se on saada pikkusen vauhtelua näihin taustoihin, mutta kyllä aika hankala on tuo. Hyvin mielenkiintosta kuunnella mitä porukka saa tuohon aikaseks. Osaatko sanoa, että mikä oli tuo(tai nuo?) käyttämäsi sävelasteikko(t)? Kuulosti varsin metkalle, ja vois kokeilla itse samalla rykäistä (vain omaksi iloksi) saman taustan päälle. HALPA kakkos-/projektiskepa haussa. |
SikaSilu 28.03.2008 17:04:25 | |
---|
Osaatko sanoa, että mikä oli tuo(tai nuo?) käyttämäsi sävelasteikko(t)? Kuulosti varsin metkalle, ja vois kokeilla itse samalla rykäistä (vain omaksi iloksi) saman taustan päälle. En pysty, kun en ymmärrä teoriasta, sävelasteikoista, tai skaaloista mitään. Mä vaan soitan ja toivon että kuulostaa hyvälle, eli ihan hatusta pistelin menemään :D "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
Krice 28.03.2008 17:15:39 | |
---|
Minua tuossa taustassa hämäsi se, että basso ja se toinen instrumentti tuntuvat menevän ihan omia polkujaan toisiinsa verrattuna. Jotenkin yhdistän ne äänet ja en tiedä yhtään missä ollaan menossa. |
kimurantti1 28.03.2008 18:02:17 | |
---|
Ekan kerran kun kuuntelin ton taustan, niin mietin, että ei helvetti tällaista voi laittaa, pitää varmaan sittenkin mennä Mazahin kanssa vääntämään uusi tausta. Sitten kun kuuntelin uusiksi, niin tajusin, että tausta on siinä mielessä mahtava, että tuollainen ufoilu pakottaa väkisinkin irti niistä omista maneereista ja tavoistaan. Sen päälle ei yksinkertaisesti voi soittaa bluesia. :-D |
Kuha 28.03.2008 18:18:53 | |
---|
Sen päälle ei yksinkertaisesti voi soittaa bluesia. :-D Johannyttoki voi! |
MadMatt 28.03.2008 18:21:48 | |
---|
Johannyttoki voi! Jees! Tuohan on vallan erinomainen plyys tausta. Nothin' but the blues |