velsa 06.02.2007 22:19:48 | |
---|
Ootteko muuten pannu merkille, että tollanen hidas rokkitempo vaatii aika paljon fraseeraukselta? Siksi sellaisen piruuttani laitoinkin, ja nyt hikoilen itse sen kanssa! älä nyt rupee Fareeraamaan kesken kaiken.....pitkä päätyyn vaan ja perään!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
stratomaster 06.02.2007 22:21:13 | |
---|
älä nyt rupee Fareeraamaan kesken kaiken.....pitkä päätyyn vaan ja perään!!!!! Vai olikse pitkä päätyyn ja päätä tyynyyn? Viikon palindromi: "Alle satasella." |
BigPapa 06.02.2007 22:22:08 | |
---|
älä nyt rupee Fareeraamaan kesken kaiken.....pitkä päätyyn vaan ja perään!!!!! Oliks tää nyt joku Fareri....8D...se Ransisko....keskuskushyäkkääjä vai pakki? The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
velsa 06.02.2007 22:22:16 | |
---|
Vai olikse pitkä päätyyn ja päätä tyynyyn? Kuulostanks mä noin väsyneeltä......8D Kauas on pitkä matka........ |
Karipiirto 06.02.2007 22:27:47 | |
---|
Ootteko muuten pannu merkille, että tollanen hidas rokkitempo vaatii aika paljon fraseeraukselta? Siksi sellaisen piruuttani laitoinkin, ja nyt hikoilen itse sen kanssa! Pistin merkille ja sen olen nyt myös huomannut että nauhalle soittaminen aiheuttaa samanlaista kopelokouraisuutta kuin keikkajännitys. Tiedä johtuuko siitä että jänskättää se nauhoituksen laatu/soiton puhtaus ja se että samoin kuin keikalla niin soolo-/riffiskaboissahan joku todella on kuulemassa sen tuotoksen. Täytyypä jatkossa vähän koittaa jotenkin rentoutua. NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!! |
Hank Hill 06.02.2007 22:34:59 | |
---|
Missäs muuten kaikki tilutintit luuraa,söikö ambitus ne kaikki? Soittovirheet luovat mukavaa vaihtelua muuten niin tylsään soittooni |
BigPapa 06.02.2007 22:46:12 | |
---|
Jengi simahti? The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Lennu 06.02.2007 22:54:01 (muokattu 06.02.2007 22:54:57) | |
---|
Mä rupeen nyt tiluttaa tähän, capiche? Palaan asiaan... edit: voipillu, eihän tää ollukkaan se uus sooloskaba, mä meen sinne, capiche..? - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
Mazah 06.02.2007 22:56:43 | |
---|
Missäs muuten kaikki tilutintit luuraa,söikö ambitus ne kaikki? En tiedä olenko tilutintti (hauska ilmaisu muuten!), mutta mä joudun skippaamaan tämän skaban, tausta ei nyt kolahda. Ja joku vitun räkätautikin painaa päälle, seiskakielinenkin ihan limassa muutaman minuutin jamittelun jälkeen... Pistin merkille ja sen olen nyt myös huomannut että nauhalle soittaminen aiheuttaa samanlaista kopelokouraisuutta kuin keikkajännitys. Tiedä johtuuko siitä että jänskättää se nauhoituksen laatu/soiton puhtaus ja se että samoin kuin keikalla niin soolo-/riffiskaboissahan joku todella on kuulemassa sen tuotoksen. Täytyypä jatkossa vähän koittaa jotenkin rentoutua. Tämä on jännä psykologinen ilmiö, tai lähinnä illuusio. Pahinta mitä voisi tapahtua on se, että jäädyt. Mitä sitten, uusiksi vaan. Jos soolosi ei jonkun korvaa netissä miellytä, niin ei silläkään ole mitään väliä. Reccikammo lähtee kun vaan äänittelee jatkuvasti, itselläni jo hyvin pitkälti kokonaan kadonnut jatkuvan studiorunkkaamisen myötä. Myös ihan mielikuvaharjoitukset auttaa (olen NLP-hihhuli), hermosto kun ei huomaa eroa todellisen ja kuvitellun tapahtuman välillä. Kuvittelet itsesi vetämässä täydellistä sooloa purkkiin mahdollisimman eläväisenä ja kirkkaana. www.farmakonband.com
www.myspace.com/avenie
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org
http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3 |
Urmas Potkuri 06.02.2007 23:45:50 | |
---|
Piti sitten rämpytellä taas, kun se on niin rentouttavaa tuohon taustaan. Viritin tälläkertaa olevinani niitä bassokieliäkin, kun kuulostivat siinä edellisessä niin pahalta varsinkin vapaana soidessaan. Ei ole helppo soittaa tuohon filosofiani mukaisesti hitaasti, mielikuvituksettomasti ja yksinkertaisesti, mutta parhaani (eli pahimpani) yritin. Mukava tausta kyllä soitella vaikka ei ossaiskaan...... Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on
vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;) |
Mazah 06.02.2007 23:48:51 | |
---|
Piti sitten rämpytellä taas, kun se on niin rentouttavaa tuohon taustaan. Viritin tälläkertaa olevinani niitä bassokieliäkin, kun kuulostivat siinä edellisessä niin pahalta varsinkin vapaana soidessaan. Ei ole helppo soittaa tuohon filosofiani mukaisesti hitaasti, mielikuvituksettomasti ja yksinkertaisesti, mutta parhaani (eli pahimpani) yritin. Mukava tausta kyllä soitella vaikka ei ossaiskaan...... Vedä pajarit alle, ja kokeile sitten uudestaan =) Voisi tuoda uusia näkökulmia tuohonkin taustaan. Joopa joo, alkaa tässä taudin kourissa väsyneenä tulemaan outoa läppää... www.farmakonband.com
www.myspace.com/avenie
www.crimsonlotus.org
Urmas Potkuri 06.02.2007 23:59:18 (muokattu 07.02.2007 00:00:02) | |
---|
Vedä pajarit alle, ja kokeile sitten uudestaan =) Voisi tuoda uusia näkökulmia tuohonkin taustaan. Joopa joo, alkaa tässä taudin kourissa väsyneenä tulemaan outoa läppää... Heh. Outous on usemiten hyvä asia, mutta ole nyt huolellinen sen lääkityksen kanssa kuitenkin. ;) Muuten tuo "pajarit" on hiukan hämärä käsite minulle. Anteeks ny vaan. Google kertoi heitin olleen venäläisiä maanomistajia ja jotensakkin ikäviä ihmisiä??? Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on
Hammermul 07.02.2007 00:03:16 | |
---|
Muuten tuo "pajarit" on hiukan hämärä käsite minulle. Köhömm, taitaa olla huumejuttuja, isot pojat kertoi. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
Urmas Potkuri 07.02.2007 00:09:04 | |
---|
Köhömm, taitaa olla huumejuttuja, isot pojat kertoi. Hyi huimeita! Järkytyin ihan. Alan ryyppäämään. Taas. Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on
Mazah 07.02.2007 00:09:22 (muokattu 07.02.2007 00:10:32) | |
---|
Köhömm, taitaa olla huumejuttuja, isot pojat kertoi. Jep, luomuhuumeita =) Nekö samat isot pojat joilta säädit? www.farmakonband.com
www.myspace.com/avenie
www.crimsonlotus.org
Hammermul 07.02.2007 00:27:21 | |
---|
Jep, luomuhuumeita =) Nekö samat isot pojat joilta säädit? Emmie tue huumehita. Kossuu kurkkuseen ja hyvä tulee! Bombing for peace is like fucking for virginity. |
Jucciz 07.02.2007 00:31:49 | |
---|
Tilutinttien sukupuutosta huolestuneena kannoin oman korteni kekoon. |
Lennu 07.02.2007 00:33:29 | |
---|
Hyi huimeita! Järkytyin ihan. Alan ryyppäämään. Taas. Hyisaatana, niin mäkin. Eiku mähän ryyppäänki kokoajan, ei itään.. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
BigPapa 07.02.2007 00:33:35 | |
---|
Tilutinttien sukupuutosta huolestuneena kannoin oman korteni kekoon. Täh???....joku skaba menossa vai?..8D... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Jucciz 07.02.2007 00:36:05 | |
---|
Täh???....joku skaba menossa vai?..8D... Joo, 200 metrin sähköaidat. Dopingia oman maun mukaan. |