Aihe: Sweeppaus onnistuu alottelijoilta?? Kaikki mukaan
1 2 3 4 510 11 12 13 14
JS
22.05.2007 16:40:26
Muista, että arpeggiot eivät tarkoita sweeppausta. ;)

Sen takiahan se juuri kysyikin...
Do you the Devil's work >-)))> #20 - Hevijuntti #313 "hevi on junttimusaa!!! junteista ei ole idolsiksi!!!" "No Commands!!!"
InYourFace90
22.05.2007 16:41:32
Sen takiahan se juuri kysyikin...

Mietin vaan tota otsikkoa.
Mikäs siinä vedä ihmeessä. :)
Up The Irons!
wrshredder
22.05.2007 16:43:45
Muista, että arpeggiot eivät tarkoita sweeppausta. ;)

Kyllä ,kyseinen fakta on tietoisuudessani vahvana (Teal'c) :P

No hemmetti laitan vaikka ette haluaisikaan. höhö. Laitanpa loppuun vielä jotain improtilua ja vaikka muutaman ihan oikean swööpin kynnellä..
kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!!
wrshredder
22.05.2007 18:43:18
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=275265&type=dl

Okei tommosen sain aikaan. Pari asiaa haluisin mainita..

Toi olikin hankalampi saada purkkiin kokonaan kun muistinkaan, monta ärräpäätä lähti ,pari virhettä ,mutta eisse mitään:P
Crossroadsin jälkee lähtee improa ,olisi pitänyt lämmitellä vähän kauemmin mutta meni miten meni. Siinä välissä tulee pätkä joka toistuu neljä kertaa ,se on itseasiassa pätkä työn alla olevasta sävellyksestäni. 3:25 lähtee ne kynnellä sweepatut arpeggiot. Kaikki muu on sormilla soitettua.
kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!!
LamaAjanElvis
22.05.2007 18:54:18
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=275265&type=dl

Okei tommosen sain aikaan. Pari asiaa haluisin mainita..

Toi olikin hankalampi saada purkkiin kokonaan kun muistinkaan, monta ärräpäätä lähti ,pari virhettä ,mutta eisse mitään:P
Crossroadsin jälkee lähtee improa ,olisi pitänyt lämmitellä vähän kauemmin mutta meni miten meni. Siinä välissä tulee pätkä joka toistuu neljä kertaa ,se on itseasiassa pätkä työn alla olevasta sävellyksestäni. 3:25 lähtee ne kynnellä sweepatut arpeggiot. Kaikki muu on sormilla soitettua.

Tässä on sitten vielä pakolliset lisävarusteet.
http://www.thomann.de/fi/fender_yngwiemalmsteen_vw.htm
http://www.thomann.de/fi/dod_fx_yjm_308_preamp_overdrive.htm
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista.
wrshredder
22.05.2007 19:03:30
Hammermul
22.05.2007 21:01:52

Plus tietenkin tämä.. (tosin hieman myöhässä..)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ferr … 120119283424QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Luulin eka, että siitä myytiin itse maestroa.
Bombing for peace is like fucking for virginity.
Jonttu
23.05.2007 14:41:28

Luulin eka, että siitä myytiin itse maestroa.

Ei kait sillä nyt ihan niin huonosti vielä mene?
InYourFace90
23.05.2007 14:54:05
Ei kait sillä nyt ihan niin huonosti vielä mene?

No myydäänhän niitä futispelaajiakin. ;)
Up The Irons!
Zairex
23.05.2007 15:56:51 (muokattu 23.05.2007 18:07:23)

Mie oon soitellut kaksi vuotta ja mie nyt päätin tuota Sonataa yrittää. ;)

Menkäähän tähän osoitteeseen ja ladatkaa video nimeltä Video 243 ja katsokaa koneeltanne.

http://koti.japo.fi/~erkkahe :

Avipakkaus kusee sen verran pahasti, ettei video näy, jos yrittää suoraan katsella. :o

..huonostihan ja hitaalla temmollahan se menee, hirveästi epäpuhtauksia ym. :

Mutta yritinpähän edes! :P

EDIT:

Pistän vielä pari jotain tältä foorumilta löytämääni lickiä:

http://koti.japo.fi/~erkkahe

Sinne ja nimillä:

Video 246.avi
Video 249.avi
Video 251.avi
Video 254.avi

Eipä nuo häävisti mene, mutta enpä ole häävi kitaristikaan.
Credence
23.05.2007 18:19:59
Olen soittanut vähän alle kaks vuotta sähkistä ja täytyy sanoa että kyllä minä tätä paremmin vedän. :D kai siinä oli sweeppiäkin jossain välissä.
.... taitaa kyllä olla laihon poika aika tuuuuubassa.
Credence
23.05.2007 18:21:59
http://www.youtube.com/watch?v=GguXI5WC9aY

Joo siis tuo Towards Dead Endhän sitä sweeppiä taitaa olla. (biisin nimi puoliksi arvattu :D)
wrshredder
23.05.2007 18:38:33
Olen soittanut vähän alle kaks vuotta sähkistä ja täytyy sanoa että kyllä minä tätä paremmin vedän. :D kai siinä oli sweeppiäkin jossain välissä.
.... taitaa kyllä olla laihon poika aika tuuuuubassa.

Niin siis topikin idea on postata sitä omaa sweeppi soittoa tänne eikä vaan kertoa kalajuttuja ,joten laitappa jotain nyt sitten.
InYourFace90
23.05.2007 18:50:47
Niin siis topikin idea on postata sitä omaa sweeppi soittoa tänne eikä vaan kertoa kalajuttuja ,joten laitappa jotain nyt sitten.

Niin, harva 2 vuotta soittanut vetää Laihoa paremmin sweepit. ;)
Up The Irons!
Credence
23.05.2007 19:27:00
Joo siis kyllähän sitä muuten mutta kun ei köyhällä ole varaa kunnon äänitysmäsineryyn saati kunnon kitaraan ja vahvariin.
Laitan sitten kun olen reena...hommannu kunnon masiinat, sanotaan 10-20 vuoden päästä :D
Sori piti oikeesti päästä vaan päteen jonnekkin... ainiin ja kyllähän se menee...
wrshredder
23.05.2007 19:31:51
Joo siis kyllähän sitä muuten mutta kun ei köyhällä ole varaa kunnon äänitysmäsineryyn saati kunnon kitaraan ja vahvariin.
Laitan sitten kun olen reena...hommannu kunnon masiinat, sanotaan 10-20 vuoden päästä :D
Sori piti oikeesti päästä vaan päteen jonnekkin... ainiin ja kyllähän se menee...

Ei selityksiä!
Itsekin äänitin mp3 soittimella ,toinen vaihtoehto olisi ollut 3 euron Biltema mikki.
Tosin kitara on 3000e hintaluokkaa ;)

Soundeilla ja muilla ei ole väliä ,soita vaikka ilman säröä jos on paskat tsydeemit.
Me odotellaan.. :)
Ambitus
24.05.2007 03:42:24 (muokattu 24.05.2007 03:48:02)

olen soittanut 1,5 vuotta ja saan menemään kaikki bodomit ja stevevait ihan leikiten. Te muut aloittelijat olette ihan huonoja. Minulla ei tosin ole nauhoitustarvikkeita, mutta tietäkää, että olen teitä parempi....voihan video....huhuh...

Hei oikeesti! Ketä kiinnostaa kuka osaa swiippaa ja kuka ei! voin ite sanoa, et mulla meni viis vuotta pelkkään tekniikan opettelemiseen enkä mielestäni vieläkään osaa sitä kunnolla. Ei siinä mitään, en ole katkera, jos joku kolme vuotta soittanu "mielestään" osaa vetää jonkun mollisointupatterin vitunnopeesti 3000euron skeballa.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
wrshredder
24.05.2007 12:12:39
Hei oikeesti! Ketä kiinnostaa kuka osaa swiippaa ja kuka ei! voin ite sanoa, et mulla meni viis vuotta pelkkään tekniikan opettelemiseen enkä mielestäni vieläkään osaa sitä kunnolla. Ei siinä mitään, en ole katkera, jos joku kolme vuotta soittanu "mielestään" osaa vetää jonkun mollisointupatterin vitunnopeesti 3000euron skeballa.

Yhtä kiinnostavaa se on kuunnella kun mitä tahansa tilupätkiä ,sävellyskilpailuita ,sooloskaboja jne. Kuunnellaan mitä toiset osaa ja kommentoidaan. Ja parhaimmassa tapauksessa voi saada vaikka apua jos on ongelmia tms..
JamesHetfield
25.05.2007 17:09:17

Lähes poikkeuksetta tuo kuulostaa ja näyttää siltä kuuluisalta "kato mä osaan" pätemiseltä, tietenkin itse musiikin kustannuksella. Mainittakoon vielä että poikkeus vahvistaa säännön. Tämä poikkeus on nimeltään Jari Mäenpää. Wintersunin levyllä äijä sweeppailee kaikkia ihan järjettömiä tekniikkaharjoituksiksi luokiteltavia juttuja ihan hullulla nopeudella, mutta silti kokoajan kuulostaa täydellisen järkevältä ja tilanteeseen sopivalta, ja ennenkaikkea musiikilta. Mies on nero, tai sitten olen vain tilun sokaisema.

Täälläkin on huomattu täysin sama asia!;)
saatanan harakat...
Ibanez_90
25.05.2007 17:19:00
Juu, ja on Jari Mäenpää kuuluista sweepeistään myös muualla maailmassa, jossain ulkomaisessa foorumissa oli puhetta hänestä.
Olen Stratocaster_90
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)