Krice 19.07.2007 17:59:26 | |
---|
-Audacityn hankinta. Eihän se riitä, latenssit viturallaan. Audacityssä pitää olla pois päältä software-toisto, koska se hidastaa ihan älyttömästi. Asetukset kuntoon niin se pelaa hyvin sisäisellä äänipiirilläkin ilman äänikorttia. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Samuel P. 19.07.2007 20:47:54 | |
---|
Nyt kun kuuntelee noita muita vetoja niin tulee näitä "ai saamari kun sen olisi noinkin voinut tehdä" -tuntemuksia. :-) Se onkin yksi tämän jutun hauskimmista puolista, muut löytävät taustasta sellaisia ulottuvuuksia joita ei itse tule edes ajatelleeksi. Tämä on vissi tosi. Näissä aina vilisee itselle uusia ideoita. Ite soitan aina ensin oman pätkän ja laitan sen esille ennen kuin kuuntelen muiden sooloja. Muuten voi tulla apinoitua tai iskeä rimakauhu. |
-Cale 19.07.2007 21:18:53 | |
---|
Audacityssä pitää olla pois päältä software-toisto, koska se hidastaa ihan älyttömästi. Asetukset kuntoon niin se pelaa hyvin sisäisellä äänipiirilläkin ilman äänikorttia. Mistä tuon sitten saa pois? |
Krice 19.07.2007 23:16:59 | |
---|
Mistä tuon sitten saa pois? Preferences ja audio I/O. Siellä on software playthrough, se täppä kannattaa pitää pois päältä. Silläkin on merkitystä mitkä on input ja output -lähteet, minulla on on molemmissa microsoft sound mapperit ja hyvin toimii. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
-Cale 19.07.2007 23:38:07 (muokattu 19.07.2007 23:38:22) | |
---|
Preferences ja audio I/O. Siellä on software playthrough, se täppä kannattaa pitää pois päältä. Silläkin on merkitystä mitkä on input ja output -lähteet, minulla on on molemmissa microsoft sound mapperit ja hyvin toimii. Minulla kun tuo on suomenkielinen niin siinä lukee Ohjelmatason läpitoisto, eli sama asia kait, ainakin näin lukion pitkällä englannilla...? Se olikin kyllä jo pois päältä. Täytynee koittaa noita mappereita myös. Kiitosta! |
mammukka 20.07.2007 11:12:30 | |
---|
Nytkun kuuntelee noita kokeneempien vetoja niin on omassa vibrassa ja ajoituksessa hyvin paljon tekemistä. Ja omaa artikulointia pitää saada selvemmäksi. Onpahan taas tekemistä muutamalle vuodelle. Joka skaban jälkeen sama tunne. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi |
rheinone 20.07.2007 17:53:10 | |
---|
Preferences ja audio I/O. Siellä on software playthrough, se täppä kannattaa pitää pois päältä. Silläkin on merkitystä mitkä on input ja output -lähteet, minulla on on molemmissa microsoft sound mapperit ja hyvin toimii. Kyllä mulla vaan noillakin asetuksilla laahaa kiusallisen paljon jäljessä. Mikäs kone sulla on? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Krice 20.07.2007 18:55:18 | |
---|
Kyllä mulla vaan noillakin asetuksilla laahaa kiusallisen paljon jäljessä. Mikäs kone sulla on? Ei ole tehokas, joku sempron 1.8Ghz. Audacityssä oli jotain häikkää jossain vaiheessa vaikka asetukset oli ok, taisi olla uudelleenasennus tai uudemman version asennus joka sai sen toimimaan. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
rheinone 20.07.2007 19:55:59 | |
---|
Ei ole tehokas, joku sempron 1.8Ghz. Audacityssä oli jotain häikkää jossain vaiheessa vaikka asetukset oli ok, taisi olla uudelleenasennus tai uudemman version asennus joka sai sen toimimaan. Mulla on HP Compaq nx9000 läppäri. Ei oo vissiin kovin häävit sisäiset äänikortit noissa. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Socialite 20.07.2007 20:48:48 | |
---|
Hei hyvät herrat! Oon huomenna ja ylihuomenna keikalla, enkä välttämättä pääse koneelle kertaakaan ennen maanantaita. Siispä kysynkin, lykätäänkö äänestystä maanantaihin asti vai voisiko joku ottaa ääntenlaskun yms. tehtävät hoidettavakseen puolestani? Look at them yo-yo's |
MadMatt 20.07.2007 21:04:56 (muokattu 20.07.2007 21:29:29) | |
---|
Hei hyvät herrat! Oon huomenna ja ylihuomenna keikalla, enkä välttämättä pääse koneelle kertaakaan ennen maanantaita. Siispä kysynkin, lykätäänkö äänestystä maanantaihin asti vai voisiko joku ottaa ääntenlaskun yms. tehtävät hoidettavakseen puolestani? Pysytään vaan aikataulussa. Eiköhän joku (?) nuo pisteet laske..... Niin saadaan uutta skabaa kehiin. Osallistujiakaan kun ei ole kauhiasti.. E: En kai vain ilmoittatunut vapaaehtoiseksi :-I Lauantai iltana kun en välttämättä ole paikalla mutta sunnuntaina viimeistään voin äänet laskea jos ei kukaan halua sitä aikaisemmin tehdä. Nothin' but the blues |
Manetti 20.07.2007 22:24:53 | |
---|
Pysytään vaan aikataulussa. Eiköhän joku (?) nuo pisteet laske..... Niin saadaan uutta skabaa kehiin. Osallistujiakaan kun ei ole kauhiasti.. E: En kai vain ilmoittatunut vapaaehtoiseksi :-I Lauantai iltana kun en välttämättä ole paikalla mutta sunnuntaina viimeistään voin äänet laskea jos ei kukaan halua sitä aikaisemmin tehdä. Mie oon lauantaina paikalle ja voin ottaa pestin jos Madmatt:illa on kiireitä ja kellään ei ole mitään sitä vastaan? Saatas uus kisa noppeemmin käyntiin. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
MadMatt 20.07.2007 22:29:28 | |
---|
Mie oon lauantaina paikalle ja voin ottaa pestin jos Madmatt:illa on kiireitä ja kellään ei ole mitään sitä vastaan? Saatas uus kisa noppeemmin käyntiin. Ota sie pesti. Eiköhän se kaikille sovi. Nothin' but the blues |
Manetti 20.07.2007 22:30:48 | |
---|
Ota sie pesti. Eiköhän se kaikille sovi. No jos ei tule haisevia vastalauseita niin otan kyllä, mulla ei oo lauantai-iltana muutakaan tekemistä. ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
Socialite 20.07.2007 22:32:45 | |
---|
No jos ei tule haisevia vastalauseita niin otan kyllä, mulla ei oo lauantai-iltana muutakaan tekemistä. Hyvä homma! Kiitos paljon. Look at them yo-yo's |
cbs 20.07.2007 22:37:30 (muokattu 20.07.2007 23:29:42) | |
---|
Vedäs sosiaalimies hyvä keikka ja tervetuloa keikoille tännekin päin. EDIT: Offshore EDIT2: Jep jep Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
Socialite 20.07.2007 22:57:53 | |
---|
Vedäs sosiaalimies hyvä keikka ja tervetuloa keikoille tännekin päin. EDIT: Offshore Yritetään! Ai mikkeliin? Toivottavasti sinnekin keikkamatka taas joskus suuntaa. Look at them yo-yo's |
Hank Hill 21.07.2007 01:17:46 | |
---|
Purple masiin: Flangeriko siellä pyöriii? teknisesti ihan taidokasta soittoa, jotenkin sekavat fiilikset kuitenkin jäi tästä. Flangerihan se.Hyvä että jäi sekavat fiilikset,sehän tarkoittaa että olet terve ja reipas blues-kitaristi _ei hymiöitä_ Kiitos kommentista,aika harvinaisia nuo on nykyään.Peiliinkatsomisen paikka |
Manetti 21.07.2007 10:34:09 (muokattu 21.07.2007 13:36:32) | |
---|
Hyvä että jäi sekavat fiilikset,sehän tarkoittaa että olet terve ja reipas blues-kitaristi No jaa...viiskymppinen, yhteen genreen jämähtänyt vanha ukko, terveydestä ei tietookaan saati reippaudesta. Noi arviot olivat yhden kuuntelukerran perusteella annettuja...itse en saanut tähän taustaan mitään järkevää soitettua...että semmosta tällä kertaa...8) ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
velsa 21.07.2007 15:13:51 | |
---|
itse en saanut tähän taustaan mitään järkevää soitettua... sama vika ittellä , mut hampaat irvessä väkisin vaan jotain oli pakko vetää,oli sen verran haastetta tossa taustassa jo ihan rytmisessä mielessä + pituudessa!!! Kauas on pitkä matka........ |