Skebaristi 13.03.2006 20:47:32 | |
---|
Tää oli.. hmm.. vähintäänkin erikoinen. :D Joo, duurissa mennään. :) "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." |
keijo_naulapaa 13.03.2006 20:49:15 | |
---|
|
DaKiller 13.03.2006 21:01:52 | |
---|
Joo, duurissa mennään. :) Eikös joku bändi vedellyt noita metallican klassikoita duurissa? Muistan hämärästi tutustuneeni johonkin sen tapaisen yhtyeen nettisivuun. Omituista ja omaperäistä, mutta ei ehkä meikäläisen mieleen =) |
Skebaristi 13.03.2006 21:03:48 | |
---|
Eikös joku bändi vedellyt noita metallican klassikoita duurissa? Muistan hämärästi tutustuneeni johonkin sen tapaisen yhtyeen nettisivuun. Omituista ja omaperäistä, mutta ei ehkä meikäläisen mieleen =) Juu, joku bändi ainakin teki metallicasta countrya. Pitääpä tarkistaa. "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." |
tigi_ 13.03.2006 21:06:32 | |
---|
Juu, joku bändi ainakin teki metallicasta countrya. Pitääpä tarkistaa. Iron Horse |
Skebaristi 13.03.2006 21:09:52 (muokattu 13.03.2006 21:10:16) | |
---|
Iron Horse Joo, niin onkin. On kyllä hauskoja nuo coverit :) "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." |
tigi_ 13.03.2006 21:30:39 | |
---|
Joo, niin onkin. On kyllä hauskoja nuo coverit :) Kieltämättä. Parempia kuin alkuperäiset. |
mathias 13.03.2006 21:41:18 | |
---|
Iron Horse Onkos tuo se Fade to Bluegrass-juttu, vai jokin muu? |
Skebaristi 13.03.2006 21:51:50 | |
---|
Onkos tuo se Fade to Bluegrass-juttu, vai jokin muu? Juuri se. "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." |
Bubbles 14.03.2006 00:05:50 | |
---|
Oon soittanu ite jotain 3kk ja rupesin huvikseen opettelemaan tota masters of puppets vai mikä onkaan eikä se niin vaikeelta tunnu kyllä se alkaa jo silleen sujua en mitenkään lesota. |
Epi- 14.03.2006 06:45:51 | |
---|
Oon soittanu ite jotain 3kk ja rupesin huvikseen opettelemaan tota masters of puppets vai mikä onkaan eikä se niin vaikeelta tunnu kyllä se alkaa jo silleen sujua en mitenkään lesota. Ja eikun ääninäytettä kehiin. |
DaKiller 14.03.2006 07:59:10 | |
---|
Oon soittanu ite jotain 3kk ja rupesin huvikseen opettelemaan tota masters of puppets vai mikä onkaan eikä se niin vaikeelta tunnu kyllä se alkaa jo silleen sujua en mitenkään lesota. Uskoisin, että tämäntyylisiä kommentteja varten threadi on perustettukin.. Eli kuten äsken sanottiin - rohkeasti näytettä kehiin! ;) |
King_V 01.04.2006 23:58:23 | |
---|
Oon soittanu ite jotain 3kk ja rupesin huvikseen opettelemaan tota masters of puppets vai mikä onkaan eikä se niin vaikeelta tunnu kyllä se alkaa jo silleen sujua en mitenkään lesota. ja misäs se näyte viipyy..? The punishment for living is death, so don't get too excited yet, because you never know when your proven guilty... |
Jonttu 02.04.2006 01:29:47 | |
---|
Oon soittanu ite jotain 3kk ja rupesin huvikseen opettelemaan tota masters of puppets vai mikä onkaan eikä se niin vaikeelta........ Kuinkakohan monta tälläistä kommenttia löytyy täältä keskusteluista? Ja missä näyte viipyy? Kyllähän se varmasti viipyy, ja seuraava kommentti onkin sitten että:"Kyllähän mä nauhoittaisin sen, mutta kun: A) Ei ole välineitä B) En kerkeä kun historian koe painaa päälle ja pitää lukea C) Naapurin koira söi mun plekut D) Vahvistin ei toista kaikkia nuotteja mitä soitan..... (keksikää muut lisää?)" |
Teemu K. 02.04.2006 11:49:36 | |
---|
Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson |
Leppala 02.04.2006 17:58:40 | |
---|
|
hannu90 02.04.2006 19:10:13 | |
---|
|
Zl z 02.04.2006 19:41:17 | |
---|
Kuinkakohan monta tälläistä kommenttia löytyy täältä keskusteluista? Ja missä näyte viipyy? Kyllähän se varmasti viipyy, ja seuraava kommentti onkin sitten että:"Kyllähän mä nauhoittaisin sen, mutta kun: A) Ei ole välineitä B) En kerkeä kun historian koe painaa päälle ja pitää lukea C) Naapurin koira söi mun plekut D) Vahvistin ei toista kaikkia nuotteja mitä soitan..... E) Mursin käteni auto-onnettomuudessa. F) Samurai katkoi kaikki piuhani miekalla G) Arnold Schwarzenegger luuli kitaraani voimaTwisteriksi H) Jouduin lähtemään Matti-Esko Hytönen Shöyn kuvauksiin I) Jäsen Zl z muutti asumaan kotiini ja jouduin luovattamaan hänelle huoneeni ja kitarani J) NÄLÄKÄ!!!!!1
V.U.K. #20 |
Miikathebest 02.04.2006 23:12:12 | |
---|
Hei sinä! |
Leppala 03.04.2006 09:41:16 | |
---|
Uskaltaisinkohan minäkin äänittää tämän... Voisin melkein osata soittaa sen tunnistettavasti. Kokeile soittaa ronskimmin. Tai... ehkäpä metallicaa kuuluukin soittaa juuri noin. Äänitä ihmeessä. Herkkä biisi herkillä otteilla ;) |