Aihe: Biisin hidastusohjelma tms.
1 2
murjaani
02.07.2005 11:41:53

Kun ehdottelette näitä ohjelmia niin kertokaa rajoituksista. Amazing Shit Slower on sw:tä ja sw-versio soittaa vain 2 ekaa raitaa levyltä. Audacity taas ei osaa soittaa suoraan CD-levyltä, vaan kappaleen pitäisi olla MP3:na yms.
Amazing lensi kyllä aika amazing nopeudella roskikseen. Audacityllä ehkä voi joskus tehdäkin jotain.

Jaksatkohan avata edes suuta itse, jos paisti lentäisi suoraan kohti
Krice
02.07.2005 14:04:58

Jaksatkohan avata edes suuta itse, jos paisti lentäisi suoraan kohti

Mikähän ihmeen "logiikka" on siinä, että kerrotaan ohjelman olevan hyvä, jos se on oikeasti perseestä?
murjaani
02.07.2005 16:31:25 (muokattu 02.07.2005 16:42:35)

Mikähän ihmeen "logiikka" on siinä, että kerrotaan ohjelman olevan hyvä, jos se on oikeasti perseestä?

Vieläkö valitat? En sanonut, että ohjelma on hyvä. ja kuitenkin se tekee sen mitä olit hakemassakin.

Demorajaoitteen voi kiertää siten, että jossain audio-ohjelmassa kopioi failin nelinkertaiseksi pituudeltaan ja liimaa yhteen. Mutta taas ei tule paisti valmiina suuhun....

Varmaankin levyn rippaaminen mp3:siksi on sekin liikkaa....jo riittää tämä aihe
murjaani
02.07.2005 16:41:31 (muokattu 02.07.2005 16:42:20)

poisto
risto
02.07.2005 18:14:41

Niille joiden kaikki levyt on MP3-muodossa.

Näyttää siinä kyllä olevan WAV, AIFF ja muutkin. Tosin en saanut sitä hidastamaan. Pitääkö siinä ladata joitakin plug-in juttuja myös?
Elämää, rauhaa ja musiikkia http://www.kolumbus.fi/slowsession/
murjaani
02.07.2005 18:21:06 (muokattu 02.07.2005 18:23:42)

Näyttää siinä kyllä olevan WAV, AIFF ja muutkin. Tosin en saanut sitä hidastamaan. Pitääkö siinä ladata joitakin plug-in juttuja myös?

Efekti-valikosta löytyy "muuta nopeutta".

mutta vedä ensin hiirellä se alue tummemmaksi, jota haluat prosessoida. siis sen äänitiedoston päältä vedät vasen nappi pohjassa alueen tummemmaksi
Gypsy
02.07.2005 18:22:20
http://sky.prohosting.com/oparviai/pacemaker/index.html

Siinä on Winamppiin plugini, jolla voi hidastaa ja tehä kaikkee muuta.
"Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin
risto
02.07.2005 20:48:24

Efekti-valikosta löytyy "muuta nopeutta".

mutta vedä ensin hiirellä se alue tummemmaksi, jota haluat prosessoida. siis sen äänitiedoston päältä vedät vasen nappi pohjassa alueen tummemmaksi

onnistuu kiitti, voiko siinä myös merkitä tahdit ja muu biisin rakenteen ihan noin vertailun vuoksi transcribeen ja miten saadaan luuppaamaan?
Sipe Lius
02.07.2005 21:34:13
Ei toimi Transcribe! lle.

jaa...puoli vuotta olen demoa käyttänyt ja hyvin toimii kunhan muuttaa koneen päiväyksen. Näkyypä olevan erilaisia versioita, vai mistä lie johtuu...
Play, Don´t Sing !
Sipe Lius
02.07.2005 21:39:10
Kun ehdottelette näitä ohjelmia niin kertokaa rajoituksista. Amazing Shit Slower on sw:tä ja sw-versio soittaa vain 2 ekaa raitaa levyltä.

Tuokin rajoitus on helppo kiertää; tallennan pari biisiä rw:lle
ja siinäpä ne kaksi eka raitaa sitten on...amazing toistaa myös 25% mp3:sta, senkin voi kiertää äänittämällä koneelle yhteen pötköön neljä kertaa biisin pituinen kappale ja niinpä ensimmäinen 25% onkin koko biisi.
Helppoa ja halpaa, eikös vaan..
Play, Don´t Sing !
Krice
02.07.2005 21:41:51

Tuokin rajoitus on helppo kiertää; tallennan pari biisiä rw:lle

En minä jaksa alkaa säätämään tuollaisia. On muutakin tekemistä.
risto
03.07.2005 00:55:16

>>Ei toimi Transcribe! lle.

>jaa...puoli vuotta olen demoa käyttänyt ja hyvin toimii kunhan muuttaa koneen päiväyksen. Näkyypä olevan erilaisia versioita, vai mistä lie johtuu...

No kas sepä kummaa, muistan selvästi kuinka koetin päivämäärän muuttamista taaksepäin koska silloin en viitsinyt vielä ostaa Transcribea. Syystä että minulla oli toinen (huonompi) maksettu hidstussofta nimeltä Transkriber (kovalla koolla). Päivälaskuri eteni kunnes 30 pv tuli täyteen vaikka koneen päiväystä muutti ennen softan käynnistämistä. Andy Robinsonilta ei varmaan kannata kysyä vaikka sattumalta juuri vaihdoin pari sähköpostia hännen kanssaan;-)
risto
03.07.2005 01:07:02

>>Tuokin rajoitus on helppo kiertää; tallennan pari biisiä rw:lle

>En minä jaksa alkaa säätämään tuollaisia. On muutakin tekemistä

Näin.

38 egen säästämiseksi ei paljon kannata jaksaa räpeltää. Pitemmän päälle tulee paljon kalliimmaksi jos jatkuvasti pitäisi säheltää joidenkin failien kanssa että saisi käyttää ilmaiseksi jotain halpaakin halvempaa ohjelmaa. Oleellista on saada hommat tehtyä helposti, siitä kannattaa maksaa.
murjaani
05.07.2005 15:55:22

Näin.

38 egen säästämiseksi ei paljon kannata jaksaa räpeltää. Pitemmän päälle tulee paljon kalliimmaksi jos jatkuvasti pitäisi säheltää joidenkin failien kanssa että saisi käyttää ilmaiseksi jotain halpaakin halvempaa ohjelmaa. Oleellista on saada hommat tehtyä helposti, siitä kannattaa maksaa.

No, se on puolen minuutin homma tehdä failista nelinkertainen, sinänsä tulisi tietysti softavalmistajia tukea. tämä on sitten ainoa syy mulle hankkia se ohjelma lisensoituna
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)