spede from hell 12.06.2005 19:28:35 | |
---|
Yhdistelmä ei kuulosta huonolta. Miten toimi livenä? Ainakin sivuilta löytyneet pari klippiä vakuutti meikäläisen, diggasin kuulemastani. Vähän tuli mieleen Guano Apesin Sandra Nasic, jonka vokaloinnista tykkään kovasti. Tuollainen mimmiraspirokki on tosi rock vaikka without cock. Jos koko levy (uusin) on yhtä hyvää kuin nuo kaksi lyhyttä klippiä niin pitää ostaa tuo levy. Pirun kova livenä. Ajattelin ensin että skippaanpa ton lämppärin ja otan bisseä. Mutta sehän pitikin töllistellä haavi auki koko setti. Mutta B.L.S. oli kyllä just sitä mitä pitikin!!! ROCK ON!!! ThickFinger |
posliini 12.06.2005 19:31:25 (muokattu 12.06.2005 19:37:41) | |
---|
Jahas. Pitikin oikein käydä kattomassa bändin kotisivuilla kun isoista tisseistä puhuttiin. Onhan ne isot, joo. No mä aattelin kans ihan samaa, että pakko on tsekata. Oon nimittäin ihan hulluna isorintaisiin rokkimimmeihin:P EDIT: Äääh, oonhan mä tuohon tutustunut ennenkin. Ja onhan tuolla pari äijääkin, Lemmykin on mukana. Ja oon mä kyllä isompiakin rintoja nähnyt. http://www.meldrum.nu/newframe.html |
JamesHetfield 28.06.2005 09:48:38 | |
---|
meikäkin kävi ko. bändin sivuilla... huomasin, että bändi on sekä USA:sta että RUOTSIsta... eli kun joku tossa vähän aikaa sitten kysy että olisko tää rumpali sukua meshuggahin jollekin...? kuka nyt olikaan, ni voi vaikka olla... siis tämä sanottiin niiden kotisivuilla, et ne on USA:sta ja Ruotsista... kun jotkut sanoivat bändin tulevan mistä lie.... tämä sitten ei ollut vittuilua, tein vain oman osuuteni asian selventämiseksi (tai sekoittamiseksi...:))... miksi hevari syö jau- jau- jauhelihansa raakana? KOSKA SE ON PAHAA! |
leather rebel 29.06.2005 16:50:02 | |
---|
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
CoZO 29.06.2005 17:43:06 | |
---|
Faith No More |
Angus 30.06.2005 07:44:57 | |
---|
Kun lukee tätä keskustelua niin tulee mieleen kysymys: Minkähän sorttista musiikkia tämä bändi, jonka naisjäsenistöön keskitytte ulkomusiikillisesti, esitti? Tykkäsittekö, muistatteko edes millaista oli:) ? Mä voin ihan rehellisesti sanoa, että kun noi Tukholmassa viime jouluna lämppäs Motörheadia (ja Sepulturaa) niin mulla ei oo pienintäkään muistikuvaa noiden musiikista. Laulajan muistan kylläkin paremmin kuin hyvin. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Invader 30.06.2005 08:30:03 | |
---|
Walk oli kova veto kyllä. Oliko kitaristilla Tampereella muuten teistä Gibson Les Paul vai ESP Eclipse? Tästä tuli kaverin kanssa kiistaa. Eturivistä menoa seuranneena voin sanoa varmuudella että Gibson LP Custom. Prikulleen tällänen: http://www.kitarapaja.com/pics/glpcwr912.jpg Ajattelin jo että käviköhän se kitaristitar viemässä kitaransa Kitarapajalle kun ton sieltä bongasin, on ihan justiinsa samanlainen. Tosin vaikea siihen kitaristiin oli keskittyä kun se laulaja heilu siinä nenän edessä...krhm. Tai sitten ei.. |