Ze Kink 18.05.2005 18:34:37 | |
---|
Mulla on kans semmonen ongelma noitten sweeppien kaa et ne äänet jää soimeen et se kuulostaa ku yritäs jotain epämääräsiä sointuja soitaa ,pitäskö tässä vaan harjotella hitaasti ja varmasti vai onko jotain muuta niksii tähän. Kuulostaa siltä että pidät sormet kiinni. Tämä juuri on aika yleinen virhe. Rölö |
Lord of the strings 18.05.2005 20:18:19 | |
---|
Itse vedän "sweeppikuviot" alternatella. Harrastaako joku muu tätä? En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
biibob 18.05.2005 20:45:19 | |
---|
Itse vedän "sweeppikuviot" alternatella. Harrastaako joku muu tätä? Tietyt jutut kuulostaa paremmalta alternatella. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Jii 18.05.2005 20:58:06 | |
---|
Niin. Välillä tuntuu että FAQ aiheista ei ole yhtikäs mitään hyötyä... On niistä. Mikään taito vaan ei viimekädessä tule ilmaiseksi. Omaa motoriikkaa soittotekniikoita harjoitellessa kehitetään ja niksit oikeaan toimintaan on sen vuoksi tajuttava lopulta itse. Lukemalla saa neuvoja, ei opi tekemään. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
SG-mies 19.05.2005 14:50:40 (muokattu 19.05.2005 14:52:00) | |
---|
Itse vedän "sweeppikuviot" alternatella. Harrastaako joku muu tätä? Ooo! *Respektettää* Sonata Arctican 8th Commandmentin esnimmäinen soolo saatais kuulostaa kivalta alternatella! :D "Death be not proud. Though some have call thee mighty and dreadful, thou art no so." |
Ed_Guy 20.05.2005 19:58:01 (muokattu 20.05.2005 20:02:58) | |
---|
Itse vedän "sweeppikuviot" alternatella. Harrastaako joku muu tätä? Itse käytän "sviippiä" ja alternatea sekaisin miten tilaanteeseen sopii. vittu en vain vieläkään tajua alternaten ja economyn eroa sattaa olla että käytänkin "sviippiä" ja economya sekaisin. Ihansama olen sekakäyttäjä. Edit: alkuperäiseen kysymykseen: hitaasti hitaasti sitten kun menee hitaasti lisää hiukan nopeutta jne... ja jotkut tekevät sviipin niin, että liike lähtee ihan kyynärpäästä ja jotkut niin että liike lähtee ranteesta kokeile kumpi on parempi. Ja varaa aikaa harjoitteluun. Itse treenaan muun elämän puuttuessa n.2h päivässä(paussi joka tunnin välein) joskus 3h... paljon erilaisia harjoituksia tee. Minua ei sitten kannata kuunella, koska olen väärässä aika monessa asiassa. "I can play everything."
-Yngwie Malmsteen |
Jzci 20.05.2005 22:38:48 | |
---|
Itse käytän "sviippiä" ja alternatea sekaisin miten tilaanteeseen sopii. Käytännössähän economy picking tarkoittaa juuri tuota että käyttää alternate pickingiä ja sweep pickingiä sekaisin. |
Strutsi 21.05.2005 10:29:22 | |
---|
Hitaasti hyvä tulee. Sitten kun osaa jotenkin jo sweepata niin ottaa siihen finger-tapin mukaan. C-duurisweep -----------------12-15--T20-15-12------------------------------- -------------13----------------------13---------------------------- ---------12------------------------------12------------------------ -----14--------------------------------------14-------------------- -15----------------------------------------------15---------------- --------------------------------------------------------------------- "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Ed_Guy 21.05.2005 11:53:37 | |
---|
Käytännössähän economy picking tarkoittaa juuri tuota että käyttää alternate pickingiä ja sweep pickingiä sekaisin. ok asia selvä. "I can play everything."
-Yngwie Malmsteen |
MyssyE 22.05.2005 19:42:03 | |
---|
Lyhyesti: osaksi demppaat kielen minkä juuri pikkasit. Ja hitaasit kannattaa aloittaa. |
Jackson Dinky 23.05.2005 10:33:51 | |
---|
On niistä. Mikään taito vaan ei viimekädessä tule ilmaiseksi. Omaa motoriikkaa soittotekniikoita harjoitellessa kehitetään ja niksit oikeaan toimintaan on sen vuoksi tajuttava lopulta itse. Lukemalla saa neuvoja, ei opi tekemään. Tarkoitan sitä että kaikista tehdään uusi aihe kun faq:ja ei vaivauduta lukemaan. Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin. |
Landola59 26.05.2005 12:26:05 | |
---|
Tarkoitan sitä että kaikista tehdään uusi aihe kun faq:ja ei vaivauduta lukemaan. Faqit eli eli fuckit ei aina kerro kaikkea HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja. |
toxic 26.05.2005 13:43:47 (muokattu 26.05.2005 13:44:15) | |
---|
Faqit eli eli fuckit ei aina kerro kaikkea Nii-in, ei tuossa sweep picking faqissakaan ole läheskään kaikkea ja olen näköjään unohtanut economy pickingin lähes kokonaan. :/ Sweepit kannattaa opetella joillain 2-3 kielen "sviipeillä", itse en jaksa enää edes yrittää, kun kyllästyin (enkä oppinutkaan kunnolla) ;) |
mailbag 26.05.2005 14:41:22 | |
---|
Ooo! *Respektettää* Sonata Arctican 8th Commandmentin esnimmäinen soolo saatais kuulostaa kivalta alternatella! :D Kuulostaa ihan samalta kummin vain :P kokeilin. |