SomethingWild 25.04.2005 20:00:31 | |
---|
Young Guitar: Yngwie Malmsteen guitar lesson Hoho: "This is lick 72, I play it slowly first and then in full tempo." "ti-til-ti-til-" Sinänsä ihan kiva video kun esittelee lopussa niitä kamojaan jne, mutta ei siitä kyllä muuta opikkaan sitten. Lesotusvideo. Joo oon nähnyt jotain ynkän opetus videoita. Äijä vaan tiluttaa niissä minkä kerkeää. Loppujen lopuksi meistä kaikista hevareista tulee blues-miehiä! |
Master of reality 27.04.2005 23:35:44 | |
---|
Onko kukaan nähnyt ikinä Vinnie Vincentin opetusvideota? Repikää siitä! Hahaa! Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Jzci 27.04.2005 23:54:30 | |
---|
Joo oon nähnyt jotain ynkän opetus videoita. Äijä vaan tiluttaa niissä minkä kerkeää. Pieninä annostuksina katsottuna parasta mahdollista huumoria. |
moottorisaha 28.04.2005 11:45:52 | |
---|
Pieninä annostuksina katsottuna parasta mahdollista huumoria. Katselin tuossa vähän aikaa sitten Ynkän REH-videota, ja vaikka en hänen musiikistaan pidä, saati että noista videoista oppisi jotain, niin ei niissä nyt kyllä mitään ihan överikoomista mielestäni ollut. Hyvin ja näppärästihän se siinä pisti niitä omia ja vielä melko omaperäisiä lickkejään menemään. Mutta puhdas lesoamisvideohan tuo oli, ei hirveästi tekemistä opettamisen kanssa. ;) "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Jzci 28.04.2005 13:29:54 | |
---|
Mutta puhdas lesoamisvideohan tuo oli, ei hirveästi tekemistä opettamisen kanssa. ;) Tuo Ynkän asenne siinä ainakin minua juuri naurattaa. "this is the most extreme arpeggio shit I've come up" Sitten se soittaa Em arpeggiota läpi kaulan ja vetää jonkun älyttömän tilusoolon siihen väliin ja lopussa sitten näyttää coolilta ja puhaltelee käteensä ihan niinkuin se olisi tulessa :) |
wrshredder 28.04.2005 13:32:10 | |
---|
Opetetaanko siinä kittaamaan kaljaa ja karjumaan samaan aikaan :) Olen syntynyt samana vuodenpäivänä kuin Ynkkä ..ja 100 vuotta Liztin kuoleman jälkeen .. mussa on pakko olla jotai virtuoosiverta tai jotain.. |
SDMF 28.04.2005 13:39:24 | |
---|
Opetetaanko siinä kittaamaan kaljaa ja karjumaan samaan aikaan :) tottakai , olisko se muute hyvä DVD? haha :) R.I.P Dimebag darrell |
wrshredder 28.04.2005 13:45:32 | |
---|
Tuo Ynkän asenne siinä ainakin minua juuri naurattaa. "this is the most extreme arpeggio shit I've come up" Sitten se soittaa Em arpeggiota läpi kaulan ja vetää jonkun älyttömän tilusoolon siihen väliin ja lopussa sitten näyttää coolilta ja puhaltelee käteensä ihan niinkuin se olisi tulessa :) Nii , mutta Ynkällä sentään on asennetta ja lavapotkimista mukana ,toisin kuin joillain farereilla ja batioilla jokka vaan yrittää olla maailman nopeimpiä.. Mach 7 in my ass!! Ja ehkä sen käsi oli oikeesti tulessa :) Olen syntynyt samana vuodenpäivänä kuin Ynkkä ..ja 100 vuotta Liztin kuoleman jälkeen .. mussa on pakko olla jotai virtuoosiverta tai jotain.. |
Lönnrot 30.04.2005 00:07:56 | |
---|
Hello Kettle, my name is Pot. |
overtake 30.04.2005 00:30:39 | |
---|
www.stonetabs.tk |
Da Make 30.04.2005 00:32:52 | |
---|
Tuohan oli ihan hauska pätkä. Jep, Zakk on äijä. |
käsi 30.04.2005 08:50:40 | |
---|
mitä noita opetusvideoita olen katsellut niin aika useat niistä on tuntunut vain rahastuksilta, joku pitkätukka tiluttaja kiskoo ihan ihme sooloja hitaasti ja nopeasti ja selittää jotain. liian aikaisin jos niitä alkaa katselemaan ja käymään läpi ne tappaa vain motivaation treenata. on joukossa sentään jotain hyviäkin videoita, mutta useimmat on mun mielestä aika kökkendaalia. toi zw:n video vois olla ainakin näkemisen arvoinen. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
mikel 11.05.2005 18:07:47 | |
---|
http://stuweb.cms.gre.ac.uk/~bs718/ZakkWylde.zip Tossa ihan tuore 8 minsan näyte, vielä Epiphonella! Mikä biisi tuo on joka alkaa kohdassa 04:00 . Zakk puhuu Albert Leesta mutta ei käy selväksi onko tuo Zakkin oma versio jostain Albertin biisistä, Albertin biisi vai Zakkin oma kipale? |
Zakk 12.05.2005 10:07:50 | |
---|
|
ozzyfani 14.05.2005 17:55:28 | |
---|
no en tiiä mistä deeveedeestä puhutte mutta BLS:sän deeveedeellä on yks "opetusvideo" siinä opetetaa joitakin sooloja mut vähä vaikeeta oppia ku sanoo vaa et 12 nauha ja sitte näi! opi siinä ny sitte jotain. =/ eikä kukaa voi oppii tollasella nopeudella tai vaikka näyttääki TOSI hitaasti, mut silti. kaikki ei oo tollasii proo ku Wylde. =( |
SDMF 14.05.2005 22:28:32 | |
---|
no en tiiä mistä deeveedeestä puhutte mutta BLS:sän deeveedeellä on yks "opetusvideo" siinä opetetaa joitakin sooloja mut vähä vaikeeta oppia ku sanoo vaa et 12 nauha ja sitte näi! opi siinä ny sitte jotain. =/ eikä kukaa voi oppii tollasella nopeudella tai vaikka näyttääki TOSI hitaasti, mut silti. kaikki ei oo tollasii proo ku Wylde. =( No onhan sulla korvat ;) joo vähä menee ohi välillä mut vähä työtä teet ni opit :) R.I.P Dimebag darrell |
moottorisaha 14.05.2005 22:46:36 | |
---|
No eiköhän noissa videoissa ole ideana näyttää hidastettuna, että minkä tyyppisiä lickkejä tietty kitaristi soittaa. Eri juttu on tietysti joku oikeasti syvempiluotaava opetusvideo kuten John Petrucci - Rock Discipline (tekniikan kannalta) tai Marty Friedman - Melodic Control (melodian rakentamisen kannalta). "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |