Pande 08.02.2005 15:35:15 | |
---|
Erityisesti iski toi sweepjumala Frank Gambalen biisin ekariffi. Osaako joku ehdottaa mulle jotain Gambalen levyä? Se biisi on "6.8 Shaker" levyltä Passages (vuodelta 1994). Mä tykkään oikeestaan kaikista G:n levyistä, siis niistä jotka olen kuullut/omistan, eli näistä: A passage for the future, Brave new guitar, Coming to your senses, Passages, The great explorers, Thinking out loud, Thunder from down under, joten en oikein osaa kyllä suositella mitään yhtä levyä. Tolla The Great Explorers- levyllä on ehkä eniten mieleenjääneitä biisejä. www.frankgambale.com -sivustolla voi muuten kuunnella suurta osaa biisejä. When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
overthewall 08.02.2005 16:51:55 | |
---|
Aika harhaan johtava nimitys tuo likkikirjasto. Siellähän on kokonaisia biisejä. Eikö kyseessä ole ennemmin joku kitaristien esittely yhden biisin voimin ? |
Pande 08.02.2005 17:15:43 | |
---|
Aika harhaan johtava nimitys tuo likkikirjasto. Siellähän on kokonaisia biisejä. Eikö kyseessä ole ennemmin joku kitaristien esittely yhden biisin voimin ? Nojoo, tarkotus oli alunperin koota lickejä, mutta kun noita on noin tuhottomasti niin ei kaikille oikein ole mahdollista (ainakaan vielä), siksipä toisilla on lickejä ja toisilla biisejä. En kyllä jaksa nyt itse ajatella, joten ehdottakaa parempaa nimeä niin vaihdan (ei luulis olevan vaikeeta keksiä parempaa kuin tuo nykyinen :) When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Mrezzye 08.02.2005 17:24:59 | |
---|
Kai se on plussa laitettava, kun mies on noin paljon vaivaa nähnyt. Ihan hyvä lähde varsinkin aloitteleville harpisteille. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
saha 08.02.2005 18:17:12 | |
---|
Noni pande-san, sait plussan. Edellytyksenä että menet välittömästi plussa-threadiini ja päivität listan. Nopeus=Tunne kalamies#2 >-)))> |
Defrayer 08.02.2005 20:25:11 | |
---|
Noni, latasin kaikki kiinnostavat (aika monta...) ja tutkailen niitä sitten paremmalla ajalla kun ehdin. Mutta ehdottomasti plussaa tuosta vaivannäöstä. Lisää saat kun näen nuo tabit :) "This is gonna suck for sure, so don't stress over Pastilli?" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16. |
Pande 19.05.2010 20:22:55 (muokattu 19.05.2010 20:23:29) | |
---|
Löyhästi tähän aiheeseen liittyvä juttu, vaikka oon poistanu tuon "kirjaston" mihin alotusviestin viittaa, niin tein tuossa jokuaika sitten Spotifyyn soittolistan jossa on 1 biisi per 1 kitaristi. Samaan tapaan kuin tuossa oli 1 biisi/licki/riffi per kitaristi. http://open.spotify.com/user/pandelume/playlist/22kqV4c1vSalguDPhL6Atr Jos joku huomaa jonkun kitaristin (joka on mielestäsi kitaristiksi kutsumisen arvoinen) joka löytyy Spotifystä mutta puuttuu tuosta niin ollos ystävällinen ja mainitse vaikka tässä niin saan lisättyä. |
ankkiz 19.05.2010 20:56:57 | |
---|
Pande: Löyhästi tähän aiheeseen liittyvä juttu, vaikka oon poistanu tuon "kirjaston" mihin alotusviestin viittaa, niin tein tuossa jokuaika sitten Spotifyyn soittolistan jossa on 1 biisi per 1 kitaristi. Samaan tapaan kuin tuossa oli 1 biisi/licki/riffi per kitaristi.
Löytyykö tuota kyseistä kirjastoa joltakulta esim .zippinä? Olisin siitä varsin kiinnostunut ja kiitollinen! :) |
Jaqqi1991 19.05.2010 21:08:05 | |
---|
Pande: Löyhästi tähän aiheeseen liittyvä juttu, vaikka oon poistanu tuon "kirjaston" mihin alotusviestin viittaa, niin tein tuossa jokuaika sitten Spotifyyn soittolistan jossa on 1 biisi per 1 kitaristi. Samaan tapaan kuin tuossa oli 1 biisi/licki/riffi per kitaristi. http://open.spotify.com/user/pandelume/playlist/22kqV4c1vSalguDPhL6Atr Jos joku huomaa jonkun kitaristin (joka on mielestäsi kitaristiksi kutsumisen arvoinen) joka löytyy Spotifystä mutta puuttuu tuosta niin ollos ystävällinen ja mainitse vaikka tässä niin saan lisättyä. Hyvä lista, täytyy kuunnella lävitse. Marco Sfogli, John Mayer ja Al Di Meola tuohon listaan mielestäni kuuluisivat. We may be humans, but we're still animals |
Pande 19.05.2010 21:19:05 | |
---|
Jaqqi1991: Hyvä lista, täytyy kuunnella lävitse. Marco Sfogli, John Mayer ja Al Di Meola tuohon listaan mielestäni kuuluisivat. Jees tänks, Al Di Meola oli jo mutta noi 2 muuta puuttu, ja on noi syytä lisätä kyllä. |
Juuleppi 19.05.2010 21:50:00 | |
---|
Näitä en mielestäni listasta bongannu: Angus Young, Jake E. Lee, Vivian Campbell, Alex Skolnick M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |
Pande 19.05.2010 22:12:24 | |
---|
Juuleppi: Näitä en mielestäni listasta bongannu: Angus Young, Jake E. Lee, Vivian Campbell, Alex Skolnick Eisiidiisiitä ei löydy Spotifystä atm, muut lisäsin, tacksomycket. Eipä noistakaan kukaan oo semmonen jonka vois helposti pois listalta jättää. |
MannihilatoR 22.05.2010 21:50:41 | |
---|
vitut mä löydä mtn powertabeja.... |
antnis 22.05.2010 23:25:11 (muokattu 22.05.2010 23:26:34) | |
---|
|