Aihe: Kannattaako tilata 2-kaulainen kitara..?
1 2
Jucciz
17.01.2005 18:41:33
Tulisko joku autokauppaan mukaan ja kertois, tykkäänkö mä siitä autosta, joka on siinä kolmannessa rivissä vasemmalla neljäs.
kalamies#11 >-)))>
« bändi · kalusto · räpellystä »
Mrezzye
18.01.2005 11:34:52

Tulisko joku autokauppaan mukaan ja kertois, tykkäänkö mä siitä autosta, joka on siinä kolmannessa rivissä vasemmalla neljäs.

Kyllä mä voi tulla. Mutta katopa ensin sitä, joka on siinä sen takana seuraavassa rivissä. Luulen, että saattaisit tykätä siitä enemmän. Ainaskin hinta-laatusuhde on parempi.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
JOO100
18.01.2005 11:37:10
tottakai 2-kaulainen! ainakin jos olet 4-kätinen...
Let the metal flow...
BulletProof
18.01.2005 12:05:13
jerry_field
18.01.2005 14:10:48

...tulihan se sieltä...
pitää olla fjongaa et on stÜld håjttiii!
Arcane
18.01.2005 15:21:32
Jossain videossa oli 4-kaulainen kitara. Miksei samantien semmoista? Kyllä on mulle yksi kaula (sekä kitaralla että itsellä) riittänyt mainiosti...
Ja mehän emme hevillä kuole!
pwallin
18.01.2005 16:01:55

mutta nitroa varten pitää olla nelikaulainen kitara. sitten voi tiluttaa molemmilla käsillä legatona samaan aikaan.

No mihin niitä kahta muuta kaulaa silloin tarvitaan? Paitsi jos osaa tiluttaa molemmilla jaloilla...
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Kampela77
18.01.2005 16:27:04
No mihin niitä kahta muuta kaulaa silloin tarvitaan? Paitsi jos osaa tiluttaa molemmilla jaloilla...

Kovassa tilutuksessa kielet kuumuvat, jolloin voit jatkaa tilutusta kahdelta muulta kaulalta ja kielet saavat tilaisuuden jäähtyä.
JS
18.01.2005 16:36:21

Voi olla eri vireitä...
NeoClassical ShredGuitar Messiah, Destroyer Of The Weak And The Slow
Jake24-25
20.01.2005 16:53:39
Voi olla eri vireitä...

Epäilemättä tuo on yksi tärkeimmistä syistä useampi kaulaisten kitaroiden olemassaoloon. Lisäksi tietysti eri kaulojen kielimäärät ovat toinen tärkeä syy esim. toisessa kaulassa on 6-kieltä ja toisessa taas 12-kieltä. Itselleni useampi kaulainen kitara on aina ollut ja on yhä edelleen yksi tulevaisuuden haaveistani kitaroiden osalta. Tällä hetkellä tuntuisi hyvältä vaihtoehdolta hommata joskus sellainen useampi kaulainen kitara, jossa on esim. kolme kaulaa ja kaikki ovat kuusikielisiä. Näin olisi helppoa siirtyä virityksestä toiseen kun yksi kaula olisi esim. avoimessa D:ssä, toinen avoimessa G:ssä ja kolmas normaalivireessä. Jimmy Pagehän soitti Page/Plant-duon vuoden 1994 (vai oliko vuosi 1995) kiertueella muistaakseni kolmikaulaista Ovationin akustista, jossa ensimmäinen kaula oli 6-kielinen, toinen 12-kielinen ja kolmas mandoliini. 6-kielinen kaula oli muistaakseni yleensä normaalivireessä ja 12-kielinen kaula oli usein jossakin erikoisvireessä. Ritchie Samboralla oli myöskin jossakin vaiheessa (ja on varmaan yhä edelleen) tuollainen kolmikaulainen Ovation, jossa yksi kauloista oli mandoliini. Tuollainen edellä mainittu kolmikaulainen Ovation olisi minusta kanssa hieno omistaa joskus.
"Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T
Kinnunen
26.01.2005 21:11:09

Oon miettiny tilaavani Ovation Celebrity Double Deluxe- merkkisen/mallisen kitaran thomannilta, mutta pieni epäily silti on.. Oisko kokeneemmilta ihmisiltä tietoa et onko se kuin kannattavaa??
Tai olisiko parempia nettikauppoja tai kakskaulasia mitä tilata?

Kiitos!

Älä ny semmosta hyvä mies, mihin semmosta tarvii?
"Örph!" kuuntele biisejäni: http://www.mikseri.net/www/play.php?type=hi&id=98709
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)