Aihe: Mistä syystä kehuttu/haukuttu soittajana ja onko verrattu?
1 2 3 4 5
zzy
14.01.2005 00:17:55
Tai sitten jokaisen muusikon tyyppiviasta.

Mikäs se sitten on? Jos pakko myöntää, nii jotain mie osaan, en sentää turhaa oo ränpytelly pian kymmentä vuotta, mutta aina tuntuu et paremminki vois soittaa :)
SDMF
14.01.2005 09:19:44
No tarkkuutta on kehuttu , ja 'lavaenergiaa' :)
R.I.P Dimebag darrell
Lilli
14.01.2005 09:45:05
Kaipa tämäkin aihe joskus käyty,mutta en ainakaan heti löytänyt.Kertokaatte.Minua ei ole kovin usein sanottu virtuoosiksi tai teknisesti taitavaksi mutta soitossani on kuulemma munaa ja monipuolisuutta,eli humpasta heviin ja kitara on varapippeli.
Joku on joskus sanonut että kuulostan Neil Yongin ja John Frucianten kombinaatiolta,mitenköhän tuohon suhtautuisi....?

- Ei se mittään! Tällaisia puberteetti-ikäisten omaan-napaan-tuijottelu-threadeja aina tars! Ja keskinäinen vertailu on kans kivaa, eiks!
'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'.
...And Justice For All
14.01.2005 11:11:42
Sooloja on kehuttu koulussa ja joku kehtas väittää että mä kuulostan hetfieldiltä
Metallica: ...And Justice For All Pastilli?
Jani The Rock
14.01.2005 11:12:54

- Ei se mittään! Tällaisia puberteetti-ikäisten omaan-napaan-tuijottelu-threadeja aina tars! Ja keskinäinen vertailu on kans kivaa, eiks!

Mitä helvettiä sä meinaat? Eikö positiivisten kokemusten jakaminen oo hyväksyttävää? Ja negatiivistenkin - nimittäin otsikossahan on myös sana "haukuttu".

Että joo. Siitä vaan perustamaan parempia threadeja. Kumma saatana, kun alottaa kuka tahansa minkälaisen threadin vain, niin heti on joku toivottamassa lukkoa ja bannia tai muuten vaan märisemässä ja vittuilemassa. Siinä on se ruksi jota voi painaa ja mä ainakin teen niin juuri nyt.
The road never ends for me, kid.
Lilli
14.01.2005 12:02:32
Mitä helvettiä sä meinaat? Eikö positiivisten kokemusten jakaminen oo hyväksyttävää? Ja negatiivistenkin - nimittäin otsikossahan on myös sana "haukuttu".

No sitä mää tarkotinkin, just tällaisia aiheita tarvitaan!

Että joo. Siitä vaan perustamaan parempia threadeja. Kumma saatana, kun alottaa kuka tahansa minkälaisen threadin vain, niin heti on joku toivottamassa lukkoa ja bannia tai muuten vaan märisemässä ja vittuilemassa. Siinä on se ruksi jota voi painaa ja mä ainakin teen niin juuri nyt.
Käskinkö lukita? Ymmärtääkseni en...? Jos ylistää threadin aihepiiriä, niin sinusta se on siis vittuilua... liian pieni pää?
'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'.
leather rebel
14.01.2005 12:28:06 (muokattu 14.01.2005 12:29:36)
Yks koulukaveri ihmetteli joskus aikoinaan, että miten mä kykenenkään soittamaan ihan mitä vaan.
Aika vitun kaukana totuudesta.

EDIT : Niijjoo, mun hiuksia on verrattu Dave Mustaineen ja Sebastian Bachiin.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Angus
14.01.2005 12:37:46

No sitä mää tarkotinkin, just tällaisia aiheita tarvitaan!

Käskinkö lukita? Ymmärtääkseni en...? Jos ylistää threadin aihepiiriä, niin sinusta se on siis vittuilua... liian pieni pää?

Jotenkin vaan tuntui tuossa sinun aiemmassa kommentissasi olevat pientä sarkasmin makua?
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
Jani The Rock
14.01.2005 13:09:23

Jos ylistää threadin aihepiiriä, niin sinusta se on siis vittuilua... liian pieni pää?

Kattos perkele. Sä olitkin onnistunut suorastaan mestarillisen erehdyttävästi naamioimaan ei-sarkastisen kommentin sarkastiseksi. Yleensä tehdään toisinpäin, mutta käyhän se tietysti noinkin.

Mun käsityönä tehdyn, erittäin tyylikkään ja herrasmiehelle täydelleen sopivan englantilaistyylisen lakkini koko on 55. Ei kiristä, mutta ei myöskään pyöri päässä. Siitä voi tehdä päätelmiä mun kalloni koosta. Mutta evästykseksi mainitsen kuitenkin, että frenologia on tuomittu puoskaroinniksi jo 150 vuotta sitten.
Lilli
14.01.2005 16:41:58 (muokattu 14.01.2005 16:44:37)
Kattos perkele. Sä olitkin onnistunut suorastaan mestarillisen erehdyttävästi naamioimaan ei-sarkastisen kommentin sarkastiseksi. Yleensä tehdään toisinpäin, mutta käyhän se tietysti noinkin.

Mun käsityönä tehdyn, erittäin tyylikkään ja herrasmiehelle täydelleen sopivan englantilaistyylisen lakkini koko on 55. Ei kiristä, mutta ei myöskään pyöri päässä. Siitä voi tehdä päätelmiä mun kalloni koosta. Mutta evästykseksi mainitsen kuitenkin, että frenologia on tuomittu puoskaroinniksi jo 150 vuotta sitten.

Noo kunhan vinoilin... Ei vaan, on totta, että kyllä tällaset aiheet on tarpeen. Missä vaan soiton vaiheessa tarvitsee eräänlaisia mittakeppejä että itse osaisi määrittää sijaintinsa, toisinsanoin kehuista ja/tai arvostelevista kommenteista sitä saa voimaa harjoitella lisää.
- Ja tuossa aiemmin mainitsin tietyn ikävaiheen (ehe-ehe); silloin sitä juuri eniten opastusta tartteekin...!
Jani The Rock
14.01.2005 17:39:16

Ja tuossa aiemmin mainitsin tietyn ikävaiheen (ehe-ehe); silloin sitä juuri eniten opastusta tartteekin...!

Olet ihan oikeassa. Mä kun opastan työkseni juuri tota ikävaihetta eläviä.

Mutta koskaan ei oo liian vanha kehittyäkseen tai ottaakseen hyvistä neuvoista (ja asiallisesta kritiikistä) ns. onkeensa. Ja kehut lämmittävät minkä ikäistä vain.
Jucciz
14.01.2005 21:53:17
Minulta on kysytty keikan jälkeen, eri kerroilla, kuuntelenko paljonkin...

1) Steve Lukatheria
2) Larry Carltonia
3) Pat Methenyä

Joka kerta olen joutunut vastaamaan myöntävästi. Kovia herroja kaikki.
kalamies#11 >-)))>
« bändi · kalusto · räpellystä »
Volcom
15.01.2005 12:10:17
komppausta on sanottu "rennoksi" ja että hyvä rytmitaju. musiikin maikka sano, että paljon tullu kehitystä.

... mutta paska olen silti edelleen!
tilutan ihq:mmin kuin ynkkä!
Volcom
15.01.2005 12:10:19 (muokattu 15.01.2005 12:10:44)
- gsd
tilutan ihq:mmin kuin ynkkä!
DJKaaos
15.01.2005 13:16:13 (muokattu 15.01.2005 16:29:28)
"haukuttu" on hieman improvisaation heikkoudesta, eli tuppaan soittamaan aika lailla kaavojen mukaan. Kehut ovat tulleet lähinnä soittotyylistä ja eläytymisestä soittoon.

Ai niin. Kerran setin päätyttyä keräiltiin kamojamme pois toisen bändin alta niin yleisöstä joku huusi "hei kaveri, hienosti soitit", kiitin kohteliaasti huikkaamalla kädellä.
Rock 'n roll on tie, totuus ja elämä.
Feggy
15.01.2005 13:29:50

Tein kerran lavalla pienen sivuaskeleen. Sitä kehuttiin.
Less is more.
saha
15.01.2005 13:52:57
ja joku kehtas väittää että mä kuulostan hetfieldiltä

Nämä on aina olleet kannustavimpia kommentteja, kun joku asioista mitään tietämätön tulee sanomaan jotain: "oot parempi ku hetfield!" "jätkä on nopeempi ku liimatainen"

Nämä siis yläasteen "kuuntelenbodomiijametallicaaolenvitunkovajatr00hevari" -tyypeiltä.

Eipä ole kyllä tullut liikaa vakavasti otettavaa kehua/haukkua.
Sahalla silmään sitä joka väärin soittaa.
kalamies#2 >-)))>
Super-Jari
15.01.2005 13:55:39 (muokattu 15.01.2005 13:55:57)
Basistimme sanoi kerran että "hyvä riffi".

e. ei noussut päähän.
Roll up, roll up for the mystery tour.
WildChild89
15.01.2005 14:18:01
Kyllähän se oli mukavaku jotaki 15-17 vuotiaita tuli katteleen tonne musamaailman testi huoneeseen ku soittelin bodomilta vaikka mitä biisejä ihan kitaran testaus fiiliksissä. Muutama niistä sano et sää soitat ihan saatanan hyvin kitaraa. Sen jälkeen oli ihan kivat fiilikset, mutta saatto se kusiraja vähäsen nousta. :P
I was the one who survived lake Bodom.
Strutsi
15.01.2005 14:22:05
Soitin joskus meidän koululla näytelmässä, johon Kai Chydenius oli kirjoittanut laulut.
Musiikinopettaja sano Chydeniukselta terveisiä, että soitit hirmu hyvän soolon siinä yhessä piisissä.

Äiti ja sisko ja kaverit joskus kehuvat, mutta tiedän soittavani joskus epäpuhtaasti.

Veljeni arvio (soittaa nyös kitaraa):
"Sulla on nopeet kädet, vaikkei liian tarkat. Ja sun ongelmakohta on oikea käsi."

Hyvä arvio
"I've gone where the hand of man has never set foot."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)