Andy_Von_Hulkko 21.04.2005 00:19:06 | |
---|
Palatakseni tuohon aiemmin esittämääsi kysymykseen, että haluanko soittaa niin kuin Andy hyvänä vai huonona päivänä, niin hyvänä tietenkin. Samalla sitä oppii sen huononkin, koska siihen päästäkseen pitää alkometrin värähtää sopivasti, niin soittokin alkaa kuulostaa sitten huonolta. |
Keppi 21.04.2005 06:39:07 | |
---|
Kyllä Andyn soittoon tuntuu vaikuttavan paljon hänen tunnetilansa...tai sitt se on vaan kännistä riippuvaista?!;D Joskus vetää aivan hirveellä draivilla ja joskus ihan miten sattuu... Näin joskus jonkun pätkän, missä Andy veti akustisella 12 kielisellä flamecoa. Huomas, ett äijä on ihan selkeesti perehtynyt asiaan?! Kuulosti tosi hyvältä! ...no ei vaineskaan;) |
Dr.El 21.04.2005 09:35:33 | |
---|
Andy on niin umpikova rokkari että oksat pois. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Sir Härö 21.04.2005 15:13:36 | |
---|
Itse ihailen sitä kännissäsoittamisen taitoa joka andyltä löytyy. Äijä ei pysy edes pystyssä, mutta silti soitto luistaa. Tietenkään en ihaile hänen alkoholin käyttöään, mutta plussan annan hänelle soittamisen perusteella! Häröys#1
Härödys Mahtavus |
Sir Härö 21.04.2005 15:14:48 | |
---|
Palatakseni tuohon aiemmin esittämääsi kysymykseen, että haluanko soittaa niin kuin Andy hyvänä vai huonona päivänä, niin hyvänä tietenkin. Samalla sitä oppii sen huononkin, koska siihen päästäkseen pitää alkometrin värähtää sopivasti, niin soittokin alkaa kuulostaa sitten huonolta. Äijähän on Andy! Häröys#1
Härödys Mahtavus |
Hern ndez 21.04.2005 20:59:30 | |
---|
Näin joskus jonkun pätkän, missä Andy veti akustisella 12 kielisellä flamecoa. Huomas, ett äijä on ihan selkeesti perehtynyt asiaan?! Kuulosti tosi hyvältä! Hah ton haluisin nähdä. Jos näin on niin käsitykseni jätkästä muuttuu ihan kokonaan. Onko kellään tämmösiä pätkiä? |
Artist 21.04.2005 21:05:11 | |
---|
Hah ton haluisin nähdä. Jos näin on niin käsitykseni jätkästä muuttuu ihan kokonaan. Onko kellään tämmösiä pätkiä? Onhan Andy aina vähän välillä flamencoa/mustalaismusaa vedellyt, vaihtelevalla onnistumisella. ;) Parhaimmillaan sen verran hyvin, että kateeksi käy. Mulla on pätkä Tampereen yo-talon Andy, Dave, Nicky Hopkins -keikasta, Andy muun muassa vetäsee 12-kielisellä flamenco/mustalaismusaa sisältävän soolon. Siinä veti kyllä pätevästi, vaikka en itse tiedä kuinka "oikeata" flamencoa tuo oli, mutta hyvältä kuulosti ja sormet menivät melkoista vauhtia. :) Dave spiikkasi tuota ennen: "nyt Andy soittaa vähän tämmöistä erilainen nuori -stuffia..." Sorry, mutta multa pätkä ei lähde levitykseen. Kaikki tahot ei siitä pitäisi. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
Keppi 21.04.2005 21:44:12 | |
---|
Mulla on pätkä Tampereen yo-talon Andy, Dave, Nicky Hopkins -keikasta, Andy muun muassa vetäsee 12-kielisellä flamenco/mustalaismusaa sisältävän soolon. Juurikin tätä juttua tarkoitin! Varmaan moni muukin hämmästyis tosta?! ...no ei vaineskaan;) |
pekurides 23.04.2005 22:07:05 | |
---|
joskus 90luvun lopuilla olin jossaiin drugs against youth keikalla makasiinien takana ja hanoit veti keikkaa... kyllä oikein hävetti ku jamppa veti nii päin vittua ku vaa voi, soolot oli säälittävää räpellystä väärässä tahdissa ja sävellajit ihan viturallaan eli kuulosti ihan paskalta ku joku teini pierussa. en oo sen jälkee paljon jaksanu kiinnostua andystä. tosin oon kyllä nähny telkussa et se ois vetäny ihan hyvinkin, mutta... ei paljon vakuuttanu. Pelkkä rok asenne ei riitä jos ei homma toimi. |
Pande 23.04.2005 22:14:12 | |
---|
joskus 90luvun lopuilla olin jossaiin drugs against youth keikalla makasiinien takana ja hanoit veti keikkaa... kyllä oikein hävetti ku jamppa veti nii päin vittua ku vaa voi, soolot oli säälittävää räpellystä väärässä tahdissa ja sävellajit ihan viturallaan eli kuulosti ihan paskalta ku joku teini pierussa. en oo sen jälkee paljon jaksanu kiinnostua andystä. ... Pelkkä rok asenne ei riitä jos ei homma toimi. Kai se on myönnettävä minunkin, että mielipiteeni Andystä on jokseenkin tämä, olen kyllä tietysti valmis muuttamaan käsitystäni jos joskus kuulen häneltä jotain hienoa materiaalia. When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Artist 24.04.2005 11:09:31 (muokattu 24.04.2005 11:11:23) | |
---|
joskus 90luvun lopuilla olin jossaiin drugs against youth keikalla makasiinien takana ja hanoit veti keikkaa... Tämä kertoo tietämyksestäsi jo paljon. Hanoit eivät vetäneet 90-luvulla keikkaa missään. Mutta joo, mikäs siinä. Aina on kivaa tuomita yhden keikan perusteella ilman, että edes faktat ovat kunnossa. Tsemiä vaan. Kai se on myönnettävä minunkin, että mielipiteeni Andystä on jokseenkin tämä, olen kyllä tietysti valmis muuttamaan käsitystäni jos joskus kuulen häneltä jotain hienoa materiaalia. Kannattaa vissiin kuunnella? Vaikkapa Andyn soololevy "Building On Tradition". Tai vaikka Hanoin uusin. Toki, jos Steve Vain tai Ynkän tyyppistä tiluttelua odottaa, niin saa pettyä. Mutta mun mielestä hyvän kitaramusan ei tarvitse sellaista olla. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Pande 24.04.2005 11:59:24 | |
---|
Kannattaa vissiin kuunnella? Vaikkapa Andyn soololevy "Building On Tradition". Tai vaikka Hanoin uusin. Toki, jos Steve Vain tai Ynkän tyyppistä tiluttelua odottaa, niin saa pettyä. Mutta mun mielestä hyvän kitaramusan ei tarvitse sellaista olla. Huoh. Juuri tämän takia en yleensä sano mielipidettäni jostain kitaristista jos se on negatiivinen, ja jatkossa aion pysyä visusti sillä linjalla. :P Kuuntelin tuon Building on Tradition, ei se huono ollut. Ihan kuunneltava levy kaikenkaikkiaan, aluksi vaikutti perus rokkiräminältä, mutta kyllä sieltä omaperäisyyttäkin ja ideoita löytyi. Andyn rytmisoitanta on mielestäni paljon parempaa ja mielenkiintoisempaa kuin soolopuoli. Uutta tuossa levyssä oli se että soitto ei ollut sellaista yhtä häröilyä mitä aiemmin Andylta olen kuullut. Joten korjaan mielipidettäni - Andy onkin ok (no, ainakin tuolla em. levyllään). Löytyy kuuluisampia kitaristeja jotka ovat häntä huonompia (mutta nimiä en tietenkään mainitse :) When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Artist 24.04.2005 13:43:48 | |
---|
Huoh. Juuri tämän takia en yleensä sano mielipidettäni jostain kitaristista jos se on negatiivinen, ja jatkossa aion pysyä visusti sillä linjalla. :P Noh, emmä pahalla tuota kommenttiani tarkoittanut. Tarkoitin vaan, että ihmiset kuitenkin arvostaa kitaristeissa eri juttuja, eikä ketään kannata tuomita sen perusteella, että se ei vaan satu olemaan your cup of tea. ;)
Kuuntelin tuon , ei se huono ollut. Ihan kuunneltava levy kaikenkaikkiaan, aluksi vaikutti perus rokkiräminältä, mutta kyllä sieltä omaperäisyyttäkin ja ideoita löytyi. Juu, itselleni kolahtavat myös ne biisit, mikä on mulle se tärkein juttu. Mutta kyllä mä siitä soitostakin tykkään, Apache on mielestäni tuolla levyllä aika hyvin versioitu. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
pekurides 25.04.2005 03:36:49 | |
---|
Tämä kertoo tietämyksestäsi jo paljon. Hanoit eivät vetäneet 90-luvulla keikkaa missään. Mutta joo, mikäs siinä. Aina on kivaa tuomita yhden keikan perusteella ilman, että edes faktat ovat kunnossa. Tsemiä vaan. Niimpä niin, ei kai tää mikää tietokilpailu ollut. Hanoi tai ei vitun väliä, yli 5v siitä on ja andy se siellä lavalla söhläsi ja soitti päin persettä. mitä vitun faktaa siinä enään tarvitaan... makuasioitahan ne nämäkin lienevät;) |
Iso D 25.04.2005 12:16:01 (muokattu 25.04.2005 12:16:37) | |
---|
Juu, itselleni kolahtavat myös ne biisit, mikä on mulle se tärkein juttu. Mutta kyllä mä siitä soitostakin tykkään, Apache on mielestäni tuolla levyllä aika hyvin versioitu. Ja minusta taas tuo versio on aivan hirveä. Itse levy on aika hyvä, mutta Andy olisi saanut jättää nuo lauluhommat muille. Nykäsen Mattikin on melkein parempi laulaja kuin Andy. Kitaristina mies on melko hyvä. Ja yleensä myös tunnistettava, joka on sinänsä suht harvinainen asia. (Ainakin omille korville) Vedestä nousee kasvi! |
Cruzzi 25.04.2005 18:06:49 | |
---|
mun mielestä koko hanoi rocks on hyvä ja onhan Andy legendaarinen kitaristi jos siitä lähetään. Guns 'N Rosesin suurimpia vaikuttajia oli mm. Hanoi Rocks. |
arvid70 25.04.2005 18:11:32 | |
---|
mun mielestä koko hanoi rocks on hyvä ja onhan Andy legendaarinen kitaristi jos siitä lähetään. Guns 'N Rosesin suurimpia vaikuttajia oli mm. Hanoi Rocks. Niin justiin!!! |
Artist 25.04.2005 20:00:23 | |
---|
Itse levy on aika hyvä, mutta Andy olisi saanut jättää nuo lauluhommat muille. Eipä Andy siinä joka biisissä laulakaan. Danny Lagerted laulaa muutamassa. Nojoo, Andyn laulusta joko diggaa tai ei, mutta hänen parhaat laulusuorituksensa eivät kyllä välttämättä Building On Traditioinilta löydy. Toki, eipä niitäkään biisejä voisi kuvitella kenenkään muun vetävän yhtä uskottavasti, tai no varmaan jonkun, mutta en edes halua kuvitella esimerkiksi Michael Monroen laulavan Andyn soolobiisejä. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Andy_Von_Hulkko 25.04.2005 23:15:39 | |
---|
Eipä Andy siinä joka biisissä laulakaan. Danny Lagerted laulaa muutamassa. Nojoo, Andyn laulusta joko diggaa tai ei, mutta hänen parhaat laulusuorituksensa eivät kyllä välttämättä Building On Traditioinilta löydy. Toki, eipä niitäkään biisejä voisi kuvitella kenenkään muun vetävän yhtä uskottavasti, tai no varmaan jonkun, mutta en edes halua kuvitella esimerkiksi Michael Monroen laulavan Andyn soolobiisejä. Makuasioita toki, mutta minusta building on traditionin laulusuoritukset ovat oikein hyviä. Nassekin on sanonut tuosta levystä, että Andyn laulu toimii hyvin ja että vaikea kuvitella kenenkään muun vetävän niitä. Esimerkiksi joku strung out ei sopisi Michaelille ollenkaan. |
McNulty 25.04.2005 23:40:29 | |
---|
Andy on hyvä kitaristi... ihmettelenkin miten puhe ja kaikki muu toiminta on sellasta skeidaa mutta sitten soitto kulkee hyvin :) Jos äijä puhuis yhtä hyvin kuin soittaa niin siitä kaverista ottais tolkun :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |