Aihe: Iron Maiden - The Ides Of March
1 2
Paperilyhty
14.11.2004 14:34:13
No, Fear Of the Dark on kyllä aikas helppo ja myös Dream Of Mirrors. Hauska biisi soitella minusta vaikka turhan pitkä. Yksi vakio ja helppo, jonka joka kerta soitan kun otan kitaran käteen, on Smithin soittama Paschendalen tapping -intro.

Minä myös! Siis soitan Paschendalen - joka melkein aina vaihtuu Wasted Yearsin introksi, ja lopulta Killers-soolon suht vastaavaaksi tiluksi, hah (12-0-0-14-0-0-15---jne.)

Ja Fear Of The Darkin suhteen olet väärässä!!11! ;) Ainakin, jos sooloja tarkoitat. Myönnettäköön, soolo nro. 1 on helppo, mutta kakkossoolo ei.
Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave-
Wickerman
15.11.2004 20:11:36
Ja Fear Of The Darkin suhteen olet väärässä!!11! ;) Ainakin, jos sooloja tarkoitat. Myönnettäköön, soolo nro. 1 on helppo, mutta kakkossoolo ei.

Juu ei se Murrayn soolo mene multakaan. Niinkuin jo aiemmin mainitsin, herran soolot on mulle suht järjestään liikaa. Mutta en liene ainut. No, muutoin se FOTD on tosiaan aika helppo
strophe
16.11.2004 23:44:30
Mielestäni on jotenkin vähän turhaa opetella orjallisesti miljoonan biisin soolot. Kyllähän siinä tekniikka kehittyy jne, mutta itse tykkään enemmän tehdä jotain omaa. Toiset tykkäävät äidistä, toiset tyttärestä. Maiden on muuten aika helppoa soitettavaa, mutta tosiaan ne soolot ovat aika helvetillisiä; yhtään en ole jaksanut opetella.
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
PoLFus
17.11.2004 09:17:31

Mielestäni on jotenkin vähän turhaa opetella orjallisesti miljoonan biisin soolot. Kyllähän siinä tekniikka kehittyy jne, mutta itse tykkään enemmän tehdä jotain omaa. Toiset tykkäävät äidistä, toiset tyttärestä. Maiden on muuten aika helppoa soitettavaa, mutta tosiaan ne soolot ovat aika helvetillisiä; yhtään en ole jaksanut opetella.

no, itse opin sooloista helvetisti opeteltuani ne korvakuulolta. Tekniikka, skaalat ja melodian/harmonian-taju paranivat.
"Vittu et se Limp Bizkit on hyvä soittaa skittaa, aight? -Yo, bustaa mun kaa!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)