jamez_wannabe 11.11.2004 00:28:36 | |
---|
The guitar handbook, muistaakseni. No kyllä se löytyy ihan tekijän nimelläkin. Sieltä yläkerroksen kauimmaisesta nurkasta. ...ja puoleen hintaan Amazonista;) "Elämässä ei ole encorea - pidä siis huolta itsestäsi". -Jari Sinkkonen |
Kimmo72 11.11.2004 01:02:25 | |
---|
...ja puoleen hintaan Amazonista;) No niinhän Ben D tossa just sanoi.. Lukekaa näitä viestejä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Robert 11.11.2004 10:32:04 | |
---|
Pitäisiköhän kylmän rauhallisesti puhaltaa ko. teos paikallisesta kirjastosta kun ei kaupasta löydy :D Siitä vaan... Mutta sitten on jeparit ovella! :D On tämä html kyllä ihmeellinen asia! |
Shaft 11.11.2004 21:49:13 | |
---|
Pitäisiköhän kylmän rauhallisesti puhaltaa ko. teos paikallisesta kirjastosta kun ei kaupasta löydy :D Ei todellakaan. Aina voi ottaa valokopioita, jos laina-aika ei riitä. |
LaXu 11.11.2004 23:12:11 | |
---|
Vielä kun saisi suomenkielisen mallin kunnolla suomennettuna. Vieläkin naurattaa ne "sormityyliluraukset" ja muut käännökset. "If it feels good" -> "Jos se saa sinut tuntemaan hyvää" ym. |
jalka 12.11.2004 14:43:29 | |
---|
millon ton painaminen on lopetettu?mä en oo lainkaan tietonen tollasest jutusta... |
Robert 12.11.2004 17:08:05 | |
---|
Suuren kitarakirjan bendausohjeet ovat kyllä hieman outoja... Yleensä bendaan itse kahdella (akustisella joskus kolmellakin) sormella, mutta ko. kirjassa neuvottiin käyttämään yhtä sormea. Ja miten pelkällä nimettömällä muka saa bendattua? Onhan tuo muuten todella oiva kirja. Yksiin kansiin ahdettu paljon asiallista asiaa. On tämä html kyllä ihmeellinen asia! |
Makuupussimies 05.01.2005 00:53:29 | |
---|
Mitä tämä nyt on? Siis eihän sitä mitään ole lopetettu? Äiti ainakin oli juuri ostanut kyseisen kirjan minulle. Vai tarkoititteko että nyt on sitten viimeinen satsi myynnissä? Harr |
Kimmo72 05.01.2005 01:00:50 | |
---|
Mitä tämä nyt on? Siis eihän sitä mitään ole lopetettu? Äiti ainakin oli juuri ostanut kyseisen kirjan minulle. Vai tarkoititteko että nyt on sitten viimeinen satsi myynnissä? Just tuli uus vanha painos myyntiin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Snakepit 05.01.2005 01:08:58 | |
---|
Siis oliko tää nyt ilmestynyt sitten viimone ? Itte ainakin ostin omani (painettu Espanjassa 2005) ennen joulua ja hyllyssähän niitä oli aivan mielettömästi. Se ei kuullosta hyvältä, jollei Slash ole mukana |
efunkelist 05.01.2005 08:11:28 | |
---|
Ostin tai en niin kyllä minun puolesta tuota sais painaa lisää kyllä ostajia riittäis. Ehkä hommaisin itsekin. Tai sitten lähden hakemaan sitä lontoon kielistä. Mutta jos jotain "adressia" tämän aiheen tiimoilta kerätään niin osallistun. |
ShadowWalker 05.01.2005 10:49:35 | |
---|
Minä oon käsittäny niin, että nyt on just tullu siitä se uus painos, jonka itekki ostin männä viikolla, niin miks siitä pitäs jo olla uutta painosta tekemässä ku entinenkään ei oo vielä loppu?? Ööö... Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. |