Aihe: Kitaransoitto ja laulaminen
1 2
J.Hollström
17.06.2005 12:43:03
Kaikki harjoitukset ovat tervetulleita.

No tossahan se on, soittamaan ja laulamaan yhtäaikaa oppii harjoittelemalla. Ihan sama mitä. Vaikka Ukko Nooaa. Itse olen alusta asti bändeissä joutunut ko. rooliin enkä ole aisiaa sen tarkemmin analysoinut. Harjoitus tekee mestaajan.
wrshredder
17.06.2005 12:46:20
LADY IN BLACK!!

Siinä se on, KAKSI sointua!, mielenkiintoiset,mystiset lyriikat ,eikä mee liian korkealta tai matalalta..

Ton helpompaa harjoitusta en keksi..
"I can play ANYTHING!" - Vladimir Horowitz
Lord of the strings
17.06.2005 13:29:03
Fade to Black on helppo soittaa ja laulaa samaan aikaan.
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli?
John Titor
17.06.2005 14:20:03

Miksi pitää ruveta heti soittamaan ja laulamaan samaan aikaan? Opettelee soittamaan ja keskustelemaan samaan aikaan, ilman että soitto häiriintyy, siitä on hyvä lähteä. Voi vaikka keskustella kaverin kanssa ja samalla rämpyttää kitaraa, helppo tapa harjoitella asiaa. Sitten kun pystyy tuohon, voi ottaa jonkun viisun. Turhauttaa huomattavan paljon vähemmän.
Robert
17.06.2005 15:14:12
Fade to Black on helppo soittaa ja laulaa samaan aikaan.

Ainakin jos vaan rämpyttelee niitä sointuja. Kai se sitten riippuu soittajasta tuokin. Jotkut osaa kävellä ja jauhaa purkkaa samaan aikaan.
:)

kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4
Volle
17.06.2005 17:34:58
Miksi pitää ruveta heti soittamaan ja laulamaan samaan aikaan? Opettelee soittamaan ja keskustelemaan samaan aikaan, ilman että soitto häiriintyy, siitä on hyvä lähteä. Voi vaikka keskustella kaverin kanssa ja samalla rämpyttää kitaraa, helppo tapa harjoitella asiaa. Sitten kun pystyy tuohon, voi ottaa jonkun viisun. Turhauttaa huomattavan paljon vähemmän.

Mun mielestä puhuminen samaan aikaan paljon vaikeempaa ja turhauttavampaa kuin se, että rämpyttelee samaan tahtiin sointuja kuin mitä suu laulaa. Riippuu tietysti paljon biisistä ja kitarakuvioista.
Nam.
Nor
07.05.2006 00:22:11
Tää on kyl yks asioista, joita haluaisin osata. Hitto, että voi tuottaa suuria vaikeuksia päästää edes yksi sana samaan aikaan, kun soittaa. Kaveri aina nauraa sille, kun se kyselee multa asioita samalla, kun soita. Sitten mulla kestää aina kauan ennen, kuin saan ähkäistyä jonkun vastauksen. Ihan kuin suu halvaantuisi soiton ajaksi :D

Sitten kun joskus huomaa vahingossa puhuvansa enemmän kuin yhden sanan samalla kuin soittaa, tulee ihan ihmelelinen olo. "HEI! Huomaistteko! Mä puhuin samalla, ku soitin! HEI NÄITTEKSTE!?"
Ronsto
07.05.2006 10:18:52

Olisiko kellään hyviä vinkkejä tai ohjeita, että miten voisin aloittaa harjoittelemaan kitaransoittoa ja laulamista samaan aikaan. Kitaransoittotaitoa on jo kyllä ja laulutaitokin on, mutta haluaisin oppia laulamaan myös samaan aikaan. Kaikki harjoitukset ovat tervetulleita.

Mokoma - Kasvot Kohti Itää
-//- - Uni Saa Tulla

Tuossa kaksi piisiä mitkä on helppo oppia soittamaan ja laulamaan samaan aikaan.
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Kasperi Tervonen
07.05.2006 13:20:39 (muokattu 07.05.2006 13:20:48)
Tää on kyl yks asioista, joita haluaisin osata. Hitto, että voi tuottaa suuria vaikeuksia päästää edes yksi sana samaan aikaan, kun soittaa. Kaveri aina nauraa sille, kun se kyselee multa asioita samalla, kun soita. Sitten mulla kestää aina kauan ennen, kuin saan ähkäistyä jonkun vastauksen. Ihan kuin suu halvaantuisi soiton ajaksi :D

Kuulostaa vähän liiankin tutulta. :D Tosin, olen niin surkea laulaja, ettei tuosta taidosta mulle mitään apua olisi. :/ Myös ilmeilleni nauretaan usein kun soitan.
"En usko, koska olet 16-vuotias kitaranraiskaaja. :)" -Jucciz
Bertrand
07.05.2006 13:36:20
Keskity esittämään räppiä. Sen kun suollat hävyttömyyksiä ja typeryyksiä vuoron perään vaan eikä sinun tarvitse melodian kaltaisiin sivuseikkoihin kiinnittää huomiota.
BigPapa
07.05.2006 13:39:37

Ikinä en oo laulanut, enkä toista kertaa laula.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
ballfish
07.05.2006 15:31:47
LADY IN BLACK!!

Siinä se on, KAKSI sointua!, mielenkiintoiset,mystiset lyriikat ,eikä mee liian korkealta tai matalalta..

Ton helpompaa harjoitusta en keksi..

Onx sul siihen tabeja??
Less is Less and More is More.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)