Ben_D 23.10.2004 00:02:26 | |
---|
No kato en mä ollu niin paha, vastasin vaan jussixzen turhaan paskaan, ja sitte joku rupes puhumaan mutsini nussimisesta ja sitten tää.. (joo iso hoho tähän) Juu en mä sun kommenteista/kommentoimatta jättämisestä maininnut. Jokainen miettiköön kommenttejaan tässä ketjussa. |
Kassu 23.10.2004 00:04:27 | |
---|
Juu en mä sun kommenteista/kommentoimatta jättämisestä maininnut. Jokainen miettiköön kommenttejaan tässä ketjussa. Jep. No ei mun nyt pitäisi vastata tähän eikä sun olisi pitänyt kirjoittaa tota viestiä eikä mun olisi itseasiassa edes pitänyt avata tänään konetta. Anteeksi ja kiitos, poistakaa. Painan itsellenikin varoitusta. Hyvää yötä. |
Da Make 23.10.2004 00:06:26 (muokattu 23.10.2004 00:09:43) | |
---|
Pikataan mahdollisemman tarkasti, mutta pidetään käsi kuitenkin rentona. Minulle tuo mutetus tuli ainakin levyltä aikoinaan blokatessa vaistomaisesti kehiin. Aloittelevan kitaristina kauan aikaa sitten Black Magicia alkuperäiseen tempoon treenailessa pälkältä korvakuulolta tuli virheitä joita on myöhemmin pitänyt sitten harjoitella kunnolla uusiksi. Ja tässä tarkoitan nimenomaan pikkaus tarkkuutta. Alusta asti suosittelen harjoittelemaan mahdollisimman tarkasti. Nopeutta sitten ajan kanssa kuten sanonta kuuluukin. Kannattaa käyttää aikaa myöskin pikkaus tekniikan hakemiseen ja kehittämiseen. Ranteesta se lähtee. Luultavasti pikkaaminen yksinkertaisesti vain "loksahtaa" joku päivä ja tajuat että löysit sen oikean tavan. Näin muistaakseni kävi itsellenikin. |
Minushuman 23.10.2004 00:12:21 (muokattu 23.10.2004 00:12:54) | |
---|
Jos Slayerin nuottikirjoja selailee niin se siellä pääosin lukee "light palmmute". Ja Kerryä mukaillen, jos haluaa Angel of Deathiä levy tai live temmoilla soittaa, niin ei kannata aloittaa kummastakaan. Jos haluaa nostaa 200 kg penkistä etkä ole koskaan painonnostoa harjoittanut, niin ei voi aloittaa siitä 200 kg:stä. Pitää aloittaa paljon pienemmillä painolla (temmolla) ja pikkuhiljaa työskennellä alan painoihin (tempoihin). Siihen ei ole mitään oikotietä olemassa. Se on klisee mutta usko tai älä. Ei ole muuta kuin treeniä treenin perään. Mulla ainakin kesti miltei vuoden ennenkuin pystyin downpickaamaan Master of Puppetsin levytemmolla, mutta on todennäköistä että olen vain todella paska soittaja. SDMF |
toxic 23.10.2004 00:17:58 | |
---|
Jos Slayerin nuottikirjoja selailee niin se siellä pääosin lukee "light palmmute". Ja Kerryä mukaillen, jos haluaa Angel of Deathiä levy tai live temmoilla soittaa, niin ei kannata aloittaa kummastakaan. Jos haluaa nostaa 200 kg penkistä etkä ole koskaan painonnostoa harjoittanut, niin ei voi aloittaa siitä 200 kg:stä. Pitää aloittaa paljon pienemmillä painolla (temmolla) ja pikkuhiljaa työskennellä alan painoihin (tempoihin). Siihen ei ole mitään oikotietä olemassa. Se on klisee mutta usko tai älä. Ei ole muuta kuin treeniä treenin perään. Mulla ainakin kesti miltei vuoden ennenkuin pystyin downpickaamaan Master of Puppetsin levytemmolla, mutta on todennäköistä että olen vain todella paska soittaja. Ja tuohon pikkaamisen harjoitteluun on erittäin hyvä tietokone ohjelma: Guitar pro. Siinä on speed trainer joka lisää tempoa vaikka joka tahdissa tai miten vaan. Ja sillä kannattaa opetella myöskin economy pickingiä ja kuvioita. |
Da Make 23.10.2004 00:20:12 | |
---|
Ja tuohon pikkaamisen harjoitteluun on erittäin hyvä tietokone ohjelma: Guitar pro. Siinä on speed trainer joka lisää tempoa vaikka joka tahdissa tai miten vaan. Ja sillä kannattaa opetella myöskin economy pickingiä ja kuvioita. "Silloin kun minä aloitin ei ollut mitään...", mutta oikeasti GuitarPro on todella hyvä ohjelma. Harmi vain että osa tabeista on ihan hirveää sontaa. "I know timing sucks..." |
toxic 23.10.2004 00:26:25 | |
---|
"Silloin kun minä aloitin ei ollut mitään...", mutta oikeasti GuitarPro on todella hyvä ohjelma. Harmi vain että osa tabeista on ihan hirveää sontaa. "I know timing sucks..." 90% on hirveätä sontaa. Ja kysynpä vielä off-topicina, et onko muita sivuja mistä saa niitä tabuja siihen? |
Da Make 23.10.2004 00:29:54 (muokattu 23.10.2004 00:30:18) | |
---|
90% on hirveätä sontaa. Ja kysynpä vielä off-topicina, et onko muita sivuja mistä saa niitä tabuja siihen? Mysonbook.com on ainut mitä käytän. Et maininnut oletusvaihtoehtoa joten kysymyksesi on huono. |
Ben_D 23.10.2004 00:33:07 | |
---|
90% on hirveätä sontaa. Ja kysynpä vielä off-topicina, et onko muita sivuja mistä saa niitä tabuja siihen? Eikä niistä mun mielestä 90% nyt sentään mitään paskaa ole. Kannattaa vähän katsella kuinka paljon ko. tabia on ladattu ja vähän vertailla ns. virallsiin nuotinnoksiin niitä. |
toxic 23.10.2004 00:34:25 (muokattu 23.10.2004 00:35:14) | |
---|
Eikä niistä mun mielestä 90% nyt sentään mitään paskaa ole. Kannattaa vähän katsella kuinka paljon ko. tabia on ladattu ja vähän vertailla ns. virallsiin nuotinnoksiin niitä. Joskus on silleen että juuri huonointa on ladattu eniten, mut eepä se haittaa hirveesti jos huonon lataa, ku ei ne vie tilaa juurikaan. Edit: Ihme kun ei löydy voodo childistä kunnon versioo rumpujen kanssa. :) |
Da Make 23.10.2004 00:38:56 | |
---|
Joskus on silleen että juuri huonointa on ladattu eniten, mut eepä se haittaa hirveesti jos huonon lataa, ku ei ne vie tilaa juurikaan. Edit: Ihme kun ei löydy voodo childistä kunnon versioo rumpujen kanssa. :) Haeppa voodoo chile:nä sitä... sitä kun kutsutaan joskus virheellisesti sekoitetuilla nimillä. |
toxic 23.10.2004 00:40:20 (muokattu 23.10.2004 00:41:19) | |
---|
Haeppa voodoo chile:nä sitä... sitä kun kutsutaan joskus virheellisesti sekoitetuilla nimillä. Eikös voodoo child ja chile oo eri asia? Tai... Pitääpä kokeilla. On muuten aika pahasti off-topicia koko ketju :) Edit: Löyty vain yksi, jossa on pelkkä kitara. Phärgele! |
MV 23.10.2004 02:12:48 | |
---|
toi guitarpro meikäläisellä onkin ja kyllä ne tabit on mun mielestä ihan hyviä suurimmaksi osaksi on. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
huapanen 23.10.2004 14:31:59 | |
---|
nii, mistä vireestä sleieri muuten vetää god hates us all -albumin? onko ne ikinä käyttäny drop-virityksiä? Mitä lukee bordellin ovessa ruokatunnilla?
"LOUNASTAUKO, VETÄKÄÄ KÄTEEN". |
Jackson Dinky 23.10.2004 15:47:38 | |
---|
Joo. Ton Hannemanin tyyli on vähän jännän näkönen. käsi heiluu 50 cm alueella ylös alas. Jau jau! |
Ze Kink 23.10.2004 18:24:56 | |
---|
"Silloin kun minä aloitin ei ollut mitään...", mutta oikeasti GuitarPro on todella hyvä ohjelma. Harmi vain että osa tabeista on ihan hirveää sontaa. "I know timing sucks..." "I think i may have messed this part" Kannattaa metsästää niitä mysongbookin tiimin tekemiä tabuja, ne on hyviä. Yleensä ei kannata ladata 4 tähteä huonompia myöskään. Mutta itsekin harjoittelen tuolla speed trainer- jutulla vaikeita riffejä ja sooloja (sooloja soittelen lähinnä tekniikkaharjoituksina). Suosittelen. |
Bilharzia 23.10.2004 19:04:22 | |
---|
nii, mistä vireestä sleieri muuten vetää god hates us all -albumin? onko ne ikinä käyttäny drop-virityksiä? Kuulemma kokeili tolla albumilla matalemmilla vireillä. Jotain B-virettä tms. Slayer-expertit voi jatkaa tästä. Kyl Reign in Blood on hyvä lätty, oon kuunnellu ihan simona parin päivän ajan, perhanan lyhyt vaan. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
toxic 23.10.2004 19:12:33 | |
---|
Yleensä ei kannata ladata 4 tähteä huonompia myöskään. HOhoo! Joissain tabuissa on 5 tähetä mutta silti ne on iha kykkejä. Varmaan tabujen tekijä on ite laittanu ne tähet :) |