Aihe: treenauspäiväkirja
1 2
w the greatest
22.02.2005 19:51:40
Taidan itse aloittaa myös. Huono puoli on vain se että olen vastaavissa tilanteissa usein ennenkin huomannut että kun kuule hyvän idean niin innostuu, mutta sillon kun tarvittaisiin sitä paljon puhuttua viitseliäisyyttä... Pointtina on se että veikkaan etten jaksa kirjoittaa.
dfloreno
22.02.2005 23:37:50

Toi on asiaa. Itselläni ei mennyt kuin 10vuotta ennen kun tajusin että yhteensä 5h reeniä seittämänä päivänä on parempi kuin 10h viimesenä iltana. Jos vaan jaksaa pakertaa niitä vaikeita asioita edes 5min päivässä hitaasti, on kehitys huimaa verrattuna maratonitreeneihin.

Jep, kuulostaa kornilta, mutta kandee kokeilla jos ei usko. Kai siinä on se juju, että asia on koko ajan kuitenkin vireillä päässä jollain tasolla.
I'll Play The Blues For You.
Numbie
23.02.2005 00:13:50

Pois tuollaset minusta, kitaransoitto on minulle hauskanpitoa eikä mitään 'tun kehonrakennusta.
rokkari renttu
23.02.2005 19:11:33
Noi on varmasti ihan käytännöllisiä juttuja. Mutta pakko kyllä sanoo että kun aloin lukeen niin alko ahistaan jotenkin kun tuli sellanen fiilis et noista tulis liian "orjamaista" treenaamista. Siis että itse asia unohtuisi, soitto(ei niinkään suorituksena) ja hauskan pito. Siitähän musiikissa lienee pohjimmillaan kyse.

Mut mulla vois olla kyllä hyötyä tollasesta päiväkirjameiningistä.
rok rok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)