Aihe: Hitaasti soittaminen, hitaasti tiluttaminen.
1 2
HeavyMachinery
16.05.2004 21:22:00

No viddu Ynkkä paras ja siksi kun se on nopein..!!!

EI VASTA VÄITTEITÄ NIIN , EIPÄS ÄPISTÄ SIELLÄ S%&t4N4
I am not insane, i am just smarter than YOU !
Henko
17.05.2004 12:35:46

No jaa. Kyl siis mä ainaki pidän sellasen kitaran soiton kuuntelemisesta mikä kuulosta hyvältä vaikka oliski tosi helppoo "rämpytystä" Ei se tarkota että on hyvä kitaristi jos osaa soittaa tosi monimutkasia juttuja. Yksikin sointu kuulostaa paremmalta ku joku saakelin tilutus jos sen vaan soittaa oikein.

Toikin on totta.
Ja Hevimäsinerin kommentti kans. Parempi vaan asettaa joku standardi ni ei tarvii väitellä.
Horror Sweet Horror.
randy
17.05.2004 13:32:13
Eikös tässä pitänyt keskustella hitaasti soittamisesta eikä tapella.

Ite tykkään soittaa hitaasti ja nopeesti, nopeesti ja hitaasti, ja välillä en soita ollenkaan. Ossi sanoi hyvin tuossa että puristaa kaikki irti siitä mitä soittaa, olen erittäin paljon samaa mieltä.
Onko talonrakentaja hyvä talonrakentaja jos hän tekee heikkoja taloja nopeasti ja paljon, vai silloin kun tekee hitaasti hyvän talon. Päättääkää ite. Nopeat syövät hitaat soittavat.
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
alphamale
17.05.2004 16:38:28 (muokattu 17.05.2004 16:39:26)

Itse olen noita harjoituksia soittanut aloittaen tuskallisen hitaista tempoista. Nyt tosin ollut taas melkeen kuukauden tauko kotona nysväystreenaamisesta, ja huomasin että bendit meni ihan perseelleen joka haittasi suuresti.

Yks mikä on ollut harjoittelulistalla pitkään on se että opettelis soittamaan hitaasti ja enemmän ehkä ajatuksella, nyt on yleensä jotenkin hirvee kiire tunkea ne kaikki hyvät jutut (kaikki kaks) samaan improsooloon... heh heh

EDIT: niin piti pointtina sanomani että omasta mielestäni kyllä hitaasti soittaminen on hankalampaa kuin balalaikkajuttujen sahaaminen.
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)