Aihe: Sähläämistä
1 2
Peoplez
22.05.2004 15:23:48
Itsellä on pari kertaa koulun konserteissa ollut läheltä piti- tilanteita. Kerran joulukonsertissa soitettiin jotain biisiä missä sävellaji vaihtui reilut viisi kertaa, en muista kappaleen nimeä. Yhtäkkiä kesken biisin takanani syntikka alkaa huutamaan. Siitä vissiiin lähti joku helvetin demo päälle ja säikähdin aivan helvetisti ja soitin sen kappaleen niin päin helvettiä kuin mahdollista.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Khaon
25.05.2004 10:31:59

Tällä herralla tuntuu taas, että soolot ja tilut irtoo melkein paremmin keikalla, kuin esim. kotona reenatessa.. Mikä lie?
pihinen
26.05.2004 15:15:19
Muutamalla keikalla olen joskus muinoin soittanu ja kyllähän sitä kaikennäköistä sattui. Välillä on ollu kaikki aivan pihalla missä mennään. Kerran alkoi mikkitelineen varsi (taimikäsenyton) valua alemmas ja alemmas kesken laulun. Mulla oli hirveä jännitys päällä ja minä huomasin sen vasta siinä vaiheessa, kun se tippui kokonaan ja minä oli melko leveässä haara-asennossa ja siinä vaiheessa ois pitänyt vaihtaa säröltä puhtaalle. No soitto stoppas kaikilla sitten siihen, ja alotettin vaan samasta kohdasta sitten uudelleen.
Miten kuuro kuulisi sanoman? Miten sokea löytäisi sanojan? Miten mykkä vastaisi sanoilla? Miten pimeys väistyisi runolla?
Jackson Dinky
26.05.2004 15:17:04 (muokattu 26.05.2004 15:17:26)
Kuinkahan tulee häslättyä master of puppetsissa perjantaina... :)

edit. ja fade to blackissa
Jau jau!
Jucciz
26.05.2004 15:18:30
Kuinkahan tulee häslättyä master of puppetsissa perjantaina... :)

edit. ja fade to blackissa

Vieläks noita biisejä veivataan? Määkin muistan pienenä poikana kuunnelleeni ja olihan se kova juttu silloin. :)
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
poppamies
26.05.2004 18:26:49

... Yleensä alam ajatella kesken biisiä jotain filosofisia kutn: "miksi soitan tässä ja nyt" tai "ajattelen. soitan. Olenko?" Sitten kaikki menee päin koivua ja muitakin puulajeja.

No joo kyllä tuollaista voi päästä tapahtumaan vielä kaikkien näiden vuosienkin jälkeen jos ei keskity siihen mitä tekee. Käyhän siinä niin että kun rupee uneksimaan niin mertsään menee.
"G-strings are for strippers"
Jackson Dinky
26.05.2004 22:47:13
Vieläks noita biisejä veivataan? Määkin muistan pienenä poikana kuunnelleeni ja olihan se kova juttu silloin. :)

Kyllä niitä näköjään veivataan.. Eihän mun mielestä kovin moni tota missään edessä soita? Olenkö ihan väärässä?
Jau jau!
Locrian
27.05.2004 10:44:43
Kyllä me treeneissä noita vedetään vieläkin.Harvoin tosin.Kannattaa muistaa juurensa.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
waukku
27.05.2004 13:13:21
Miule tuli kerran täysi blackout eli yhtäkkiä kesken biisin en vaan muistanu mikä biisi, mitkä soinnut ja soitto katkesi muutamaksi sekunniksi. Nolointa tässä on se että kyseessä oli kolmensoinnun punk biisi ja jouduin vielä katsomaan basistin sormia että pääsin takas kärryille. Kuulin asiasta keikan jälkeen...
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)