Treble H 07.05.2004 18:42:40 | |
---|
Ei vedä vertoja Kalevankadun kotimaiselle klasaritiluttajalle. Joo, kerran se veti säkkijärven polkan. |
Treble H 07.05.2004 18:43:56 | |
---|
No ei se ihan mustalainen taida olla, Django on mustalainen ja siltä puuttuu sormia, mutta se ei kyllä missään pikkupubissa soittele. Keskustassa se soittelee, joskus akustisella ja joskus sähkiksellä. Eixe oo kuollut jo 100 vuotta sitten? |
Treble H 07.05.2004 18:44:52 | |
---|
Juu oon nähny ja vielä Kalkkunan kanssa. Oon nähny sillä Fenderin,Ibanezin ja akustisen Se Ibanez oli vissiin se akustinen, koska eihän soolosoittajat soita Iban hevikepeillä? |
DJ Lattialuukkukoira 07.05.2004 18:56:52 | |
---|
Se Ibanez oli vissiin se akustinen, koska eihän soolosoittajat soita Iban hevikepeillä? Enpä tiedä. Olen nähnyt sillä Ovationin akustisen, ibanezin straton ja fenkun straton. Ei vedä vertoja Kalevankadun kotimaiselle klasaritiluttajalle. Missä kohtaa Kalevankatua äijä piileksii? "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
Jäsen X 07.05.2004 23:50:56 | |
---|
Ihan vaan mielenkiinnosta, minkä kaupungin Aleksanterin ja Kalevankaduista tässä on nyt kyse? "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
DJ Lattialuukkukoira 08.05.2004 01:13:54 | |
---|
Ihan vaan mielenkiinnosta, minkä kaupungin Aleksanterin ja Kalevankaduista tässä on nyt kyse? Helsingin Aleksanterinkadusta ainakin. kalevankadusta en sitten tiedä. "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
Bantuteurastaja 08.05.2004 14:44:22 | |
---|
En löytänyt enää Armotonta Menoa -äänitettäni, ei voi varmistaa tarkempaa osoitetta. Olikohan Kaleva 17 tai jotain parinkympin tienoilla. ;( |
opuh 08.05.2004 15:04:56 | |
---|
Se Ibanez oli vissiin se akustinen, koska eihän soolosoittajat soita Iban hevikepeillä? Kyllä sillä oli Ibanezin strato Hahahah |
Da Make 08.05.2004 20:54:54 | |
---|
Nähty on. |
Imper 09.05.2004 14:39:18 | |
---|
Joo, itekin kattelin perjantaina pitkän aikaa tuota kolmesormista soittajaa ja annoinpa rahaakin. Aika paljon siihen pysähteli kitaristin näköisiä jätkiä kattelemaan ja arvelin että muusikoiden.netissä tästä sitten jauhetaan. Naama sillä oli joo palanut. Everyone is a per-son |
Piraatti 09.05.2004 21:38:53 | |
---|
Monta kertaa oon kaverin nähny - ja lähes yhtä monta kertaa jäänyt vähintään pariksi minuutiksi soittoa kuuntelemaan. Vetelee kolmella sormellaan (joista yksi vielä pahannäköisesti vääntynyt) paremmin kuin monet viisisormiset soittoniekat. Rahaakin sille heitin parisen euroa, sillä se todella ansaitsi sen. Aina kun se mestoilla on ollu, on sillä ollu vihreä fenderin strato,peaveyn styrkkari ja muistaakseni zoomin multiefekti + sitte muistaakseni crybaby wah. Levyjään se siinä samassa myy ja aina kun joku heittää rahaa/ostaa levyn, se hymyilee veikeesti. Haluaisin kyllä kuulla, miten tää kaveri soitti ennen ku joutu onnettomuuteen (?). Ja jotta se vois soitta hyvin, se joutuu pitämään sitä kitaraansa tosi ylhäällä, mutta mikäs siinä jos soitto sujuu. Enempää yksityiskohtia en muista :) Ei näitä |
kalkkuna 09.05.2004 21:43:00 | |
---|
Voisi muuten miettiä myös sen levyn ostamista, hyvä sen pitäisi varmaan olla. |
zaren 09.05.2004 21:56:52 | |
---|
Voisi muuten miettiä myös sen levyn ostamista, hyvä sen pitäisi varmaan olla. Jep, porukalla sponsoroimaan vaan. Kyllä noin sitkeä kaveri sen ansaitsee... |
leather rebel 10.05.2004 09:19:40 | |
---|
Voisi muuten miettiä myös sen levyn ostamista, hyvä sen pitäisi varmaan olla. Mulla on se jo. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
kalkkuna 10.05.2004 14:41:18 | |
---|
Mulla on se jo. Hyvä? |
leather rebel 10.05.2004 15:59:36 | |
---|
Hyvä? Emmää nyt tiiä. Tuntuu jätkä olevan livenä paremmin elementissään. Mutta pitihän kaveria nyt vähän sponssata. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Noku 10.05.2004 21:34:56 | |
---|
No joo, onhan tuo tullut useaan otteeseen nähtyä... Onkos kukaan nähnyt sellaista äijää joka soittelee akustista ja lauleskelee päälle mahtavalla stadioni äänellään. Siinä on jotain mikä koskettaa jotenkin. Aina on ollut pakko pysähtyä kuuntelemaan, äijällä on tosi mahtava ääni. Niin juu, tunto merkkeinä oli viime kesänä sellaset hassut lasit muuta ne tais jäädä pois kuvioista. Tukka oli talvella musta ja keskellä oli punainen raita, nykyään punaista raitaa ei kai enää näy. No äänestä sen miehen kyllä tunnistaa, taitaapi muuten olla ainoa laulava kitaristi jota useamminkin näkee... "Face Your Fears, Live Your Dreams" |
Dolmo 10.05.2004 22:06:45 | |
---|
Jos on paikkakuntalaisia ja kiertelee keskustassa niin vaikea olla törmäämättä heppuun. Myöskin ainut katusoittaja jolle olen heittänyt eurosia. "Oma tyhmyyteni on minulle tärkeämpi, kuin vieras viisaus" |
Cmo 10.05.2004 22:50:17 | |
---|
Juuri tuossa pari päivää sitten soitteli siinä Carrolssin vieressä. Kyllä se kaveri osaa asiansa. |
EtG 05.07.2004 13:28:52 | |
---|
Se on kovis. Kävin antaa sille koko omaisuuteni mitä oli mukana (n.4€) Pakkanen karistaa nudistit |