vantage 21.04.2004 13:25:48 | |
---|
offtopikkia, mutta mä taas oon soittanu viimeaikoina enemmän ku pitkään aikaan :) Sama juttu täällä. Soitin eilen viisi tuntia ja kovaa! Kolmisen vuotta sitten lopetin soiton hetkeksi. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Henko 21.04.2004 19:33:03 (muokattu 26.04.2004 13:33:25) | |
---|
mulla on ollu pitkään soitto tosi katkolla..en ole edes ajatellut ottavani kitaraani esiin..miten olette saanu taas uuden maun soittamiseen ku ei se näköjään ajalla onnistu..kiitos etukäteen.. Soitatko omaksi iloksi vai esim. bändissä? Onko tavoitteita? Mieti mitä oot aikaisemmin saanut soittamisesta ja mitkä sillon oli motiivit. Ja loppujen lopuksi, eihän sitä mikään pakko oo soittaa, ei se tee kenestäkään parempaa ihmistä. Jatkat sitten kun/jos kiinnostaa. EDIT: Eipä oo itsekään aikoihin tullu enää "treenattua" kun ei kikkailujen opettelu oo kiinnostanut pitkään aikaan. Soittaminen on silti hauskaa mutta ei sitä tuu reenikämpille lähdettyä kovin monesti viikossa. Horrorpunk raikaa koviten |
Torniojaws 24.04.2004 02:43:11 | |
---|
Viime kesänä oli vähän sellaista meininkiä, mutta sitten Päätin™ opetella soittamaan pari levyä läpi kannesta kanteen. Siinä se aika sitten meni ja lopulta opin - taas maistui soitto. Alkuvuodesta liityin kaverin bändiin ja johan taas soitto maistuu vieläkin enemmän, keikkakin tulossa tässä viimisellä kouluviikolla ennen kesää. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
ingle 25.04.2004 05:47:14 | |
---|
soitto katkolla: kyllä syy: suorittamassa palvelusta isänmaalle, eli armeija If assholes could fly, this place would be an airport. |
Matomaukka 25.04.2004 08:06:05 | |
---|
Kyllä, Syy: Myin landolan poes ja ostin mööbeleitä + kaljaa. kesällä kun saan "tarpeeksi" rahaa ni vois ostaa jo ´( vihdoin ja viimein) sähkökitaran. Säälipillua jo vuodesta 1980 |
Mulkero 26.04.2004 12:21:14 (muokattu 26.04.2004 12:22:38) | |
---|
Itse olen havainnut ainakin sen, että epäinhimillinen aikataulu ja viisi tuntia soittoa joka päivä tappaa motivaation jossain vaiheessa. Motivaatiota olen tähän mennessä onnistunut hankkimaan takaisin lähinnä pitämällä muutaman päivän taukoja aina kun mahdollista ja soittamalla välillä jotain helpompiakin juttuja joista voi sitten siirtyä vaikeampiin. Kyllästyminen ainakin itselläni johtuu miltei aina siitä että en opi mielestäni kyllin nopeasti. |
Locrian 26.04.2004 12:26:39 | |
---|
Miksasin pari keikkaa muutamalle bändille ja sen koommin on oo ehtinyt hirveästi treenaamaan.Soittelu on sitten erikseen,sitä tulee harrastettua noin joka toinen päivä.Kaikki aika kuluu nauhoitus ja miksaus hommiin.Ja kyllä mä edelleenkin biisejä duunaan ,mutta kuten sanoin:Se ei ole ns. treenaamista. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Capsu 11.05.2004 10:04:18 | |
---|
Ensimmäisen kitaran hommasin kesällä 2001 ja silloin soittelin suht ahkerasti kun soli niin kivaa ja jänskää :P Sitten jossain vaiheessa se homma jäi, ei ollukkaan enään hauskaa kun ei osannu heti kaikkea. Ja sitten vielä meni vahvari rikki ja kaikenlaisia muitakin tekosyitä. En tainnut edes koskea tuohon kitaraan reiluun vuoteen ellei jopa puoleentoista.Suurin syy oli siis turhautuminen jota edesauttoi fakta, että olin valinnut vääränlaisen kitaran. Pieni kätisille ei tuollainen 7-kielinen ole se paras vaihtoehto. Mutta kuten tuolla joku ehdottikin niin uuden 'lelun' hankkiminen toimii. Uusi kitara kehiin ja kyllä taas tekee mieli soitella vaikka en edelleenkään osaa mitään. Elämöinti on ihmisen parasta aikaa. |
Karvanaama 13.05.2004 00:39:55 | |
---|
Mulla oli kanssa vähän turhautuneisuutta ilmassa ton metallin kans ku ei oikeen mitään sopivaa reenattavaa löytyny... Ei vaan jaksa sweeppailla ja hurutella molliskaalaa ympäri kaulaa koko päivää. Vaita, bluesia ja kunnon tehotreeni kehiin ja aiai on taas sormet rakoilla!!! |