Ze Kink 15.04.2004 17:46:45 | |
---|
Käyn varmaan huomenna sen poistamassa, jos Itiksestä löydän.. "Ford!" hän sanoi. "Tuolla ulkona on ääretön määrä apinoita jotka haluavat keskustella tekemästään Hamletin käsikirjoituksesta." |
meekz 16.04.2004 08:52:12 | |
---|
Käyn varmaan huomenna sen poistamassa, jos Itiksestä löydän.. stockmannel oli kickin it like donkeyz, swinging like monkeyz! It's all jesus. |
Tumez 17.04.2004 22:50:25 | |
---|
Kävin ostamassa ton lehden. Oha siinä hyviä juttuja |
Ze Kink 19.04.2004 20:22:14 | |
---|
stockmannel oli Kävin tänään enkä löytäny! Prkl! "Ford!" hän sanoi. "Tuolla ulkona on ääretön määrä apinoita jotka haluavat keskustella tekemästään Hamletin käsikirjoituksesta." |
meekz 19.04.2004 21:38:43 | |
---|
Kävin tänään enkä löytäny! Prkl! mä ostin sen sinä päivänä ku tää threadi oli tehty... oisko ollu viime keskiviikkona... siis stockmannin lehtikaupassa siellä alakerras kickin it like donkeyz, swinging like monkeyz! It's all jesus. |
Jabe 27.04.2004 16:54:51 (muokattu 27.04.2004 16:55:13) | |
---|
Off-topic: mä näin viime yönä unen, jossa seikkaili myös Steve Vai. Steve soitti todella outoa jatsia ... Kuulin musiikin unessa; se oli sellaista free/bepop/kikkelijatsia. Steve kuolasi voimakkaasti soittaessaan silmät kiinni (se ei ollut kaunista). Oudointa oli Steven kitara. Se oli kuin kivestä tehty taideteos. Se oli valettu (tai istutettu) maahan kiinni - sitä ei voinut liikutella, vaan sen luokse piti tulla soittamaan. Ruskean graniitin värinen kitara nousin ensin n. metrin levyisenä n. metrin verran, ja kääntyi ja kapeni sitten n. 45 asteen kulmassa soittajasta nähden vasemmalle. Tässä yläosassa oli sitten kielet ja jonkun sortin otelauta. Outoa. |
PoLFus 27.04.2004 17:55:05 | |
---|
Outoa. Eikös Vailla ollut joskus tommoinen? ~ 7ender $tratocaster ~ |
Robert 27.04.2004 18:11:13 | |
---|
Off-topic: mä näin viime yönä unen, jossa seikkaili myös Steve Vai. Steve soitti todella outoa jatsia ... Kuulin musiikin unessa; se oli sellaista free/bepop/kikkelijatsia. Steve kuolasi voimakkaasti soittaessaan silmät kiinni (se ei ollut kaunista). Oudointa oli Steven kitara. Se oli kuin kivestä tehty taideteos. Se oli valettu (tai istutettu) maahan kiinni - sitä ei voinut liikutella, vaan sen luokse piti tulla soittamaan. Ruskean graniitin värinen kitara nousin ensin n. metrin levyisenä n. metrin verran, ja kääntyi ja kapeni sitten n. 45 asteen kulmassa soittajasta nähden vasemmalle. Tässä yläosassa oli sitten kielet ja jonkun sortin otelauta. Outoa. Miksi jotkut näkevät noin jännittäviä unia, ja minä vain sekopäistä paskaa? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Jabe 27.04.2004 18:15:30 | |
---|
Miksi jotkut näkevät noin jännittäviä unia, ja minä vain sekopäistä paskaa? Ööö ... melko sekopäinen oli tuo minunkin uneni. Plussaa oli se, että sinä oli musat mukana :-) |
Master of reality 01.05.2004 17:27:06 | |
---|
Mä näin kerran unta jossa soitti Black Sabbath. Ne soitti jotain biisejä mitä niillä ei edes ole. Se oli ihan vitun hyvä biisi ja kuulosti ihan Sabbathilta Ozzya myöten! Paitsi ne tyypit ei ollut Sabbathin tyypit vaan jotai ihan muita. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |