Hannu H. 02.03.2004 18:50:49 | |
---|
Kitaraa aloin soittamaan, koska pianoa on helkutin hankala kantaa mukana jos jonnekkin reissuunkin lähtee... Myös äänestä tykkään. "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
D_Steele 02.03.2004 20:59:32 | |
---|
Koska ala-asteen maikka soitti sähkistä aina koulun jälkeen ja me jäätiin kuuntelemaan ja se opetti mulle smoke on the waterin intron ja batmanin! Kun tulin kotiin kerroin mutsille ja se jotenkin joskus puhelimessa kertoi mummolle ja mummo oli sitä mieltä että musiikki on hieno asia ja se suostui maksamaan jos haluun oman skeban. Kuukauden päästä mulla olikin jo oma skeba ja vahvistin himassa. Elämä on kovaa... NIIN MÄKIN! |
Von Härskiburg 02.03.2004 21:40:31 | |
---|
Olen liian kaunis rumpaliksi, liian fiksu basistiksi, laulamisesta en pidä eikä koskettimilla voi soittaa Master of Puppetsia. Valinta oli siis hyvin selkeä. "Vähän ois siistii olla lesbo! Sais nussii naisia!" -Rumpalimme |
Da Make 02.03.2004 21:51:30 | |
---|
Olen liian kaunis rumpaliksi, liian fiksu basistiksi, laulamisesta en pidä eikä koskettimilla voi soittaa Master of Puppetsia. Valinta oli siis hyvin selkeä. Koskettimilla voi soittaa mitä vaan. Jotkut vaan kuulostavat perseeltä. Cräx, Change, Ötöm!? IHKK #09 |
Spike 02.03.2004 22:31:37 | |
---|
basso, rummut&koskettimet ei o COOL. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
KooAa 02.03.2004 22:35:46 | |
---|
Ei ollu muita soittimia saatavilla ja kaveri tarvi komppaajaa. Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva |
Topah 02.03.2004 22:42:30 | |
---|
En edes muista oikeastaan miksi. Kaverilla tais olla sähkis ja se harjotteli kuulolta vanhoja 80-luvun speedmetal/thrasmetal bändejä kuten esim. Metal Churchia, Sepulturaa ja Slayeriä. Kotoa löyty sitten vanha landola ja aloin himona treenaamaan ja kun huomasin, että opin soittamaan aika nopeasti, niin eihän siinä kauaa menny, kun jo tajusin mikä musta tulee. :) ! Kitaristina oleminen on mahtavaa, kunhan ei heti vaan leipiinny. Joka päivä voi oppia uutta, mutta poisopiskelu on tärkeämpää. "Tapa vanhempasi" |
aapiskukko 02.03.2004 23:05:52 | |
---|
Pikkuveli aloitti kitaransoiton n.3 vuotta takaperin. Vanhemmat sitten käski alottaa soittamisen veljen kanssa samaan aikaan. Loppujen lopuksi kävi niin,että veljeni lopetti ja itse innostuin soittamisesta.Ja paljon. Joten kiitokset maailman parhaasta harrastuksesta,kitaransoitosta ym. musiikista,kuuluu kai pikkuveljelleni. Nykyään se soittelee bassoa. Mulla on ihan sama stoori, paitsi että pikkuveli oli soittanu vaan vuoden enne minua ja ei niitten vanhempien tarttenu pakottaa. |
Josid 02.03.2004 23:45:11 | |
---|
Koska en saanut banjotunteja mistään. Banjo ois ollu aika miehekäs peli soitettavaksi.. Vois tässä vielä joku päivä hankkia semmosen, kuhan sais tuon budjetin hieman parempaan kuntoon. |
BenGlenton 03.03.2004 00:54:15 | |
---|
Mummolasta löytyi vanha Landola ja samaan aikaan Slash räjäytti potin soitollaan. Hyvä Slash! http://www.supremecourtband.fi |
Skebaholikko 03.03.2004 08:26:13 | |
---|
I Got One Word For Ya: Slash
I Got Three More Words For Ya: Eddie Van Halen Get It, Paco? ´Nuff Said! "Milhouse: Well Bart, I guess we learned that war is not the answer to anything." "Bart: Except to all of Americas problems. Milhouse: Amen." MATT GROENING JA KUMPPANIT OVAT NEROJA! |
Super-Jari 03.03.2004 10:58:28 | |
---|
Se näytti mukavalle hommalle. "tuu ite soittaan ne vitun nopeat basarit" -PasiFist |
Torniojaws 03.03.2004 11:13:40 | |
---|
En edes muista. Taisi olla se kohtalokas syksy 1997, kun koulun musiikkitunnilla onnistuin kuin onnistuinkin soittamaan Black Sabbath - Black Sabbath koulun akustisella. Se oli saavutus silloin :) A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
weelie 03.03.2004 11:26:56 | |
---|
Kitara oli halpa, niin ja kitaraa saa soittaa vaikkei osaisikaan. Kitara on monipuoleinen ja rok. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
alphamale 03.03.2004 11:27:17 | |
---|
En edes muista. Taisi olla se kohtalokas syksy 1997, kun koulun musiikkitunnilla onnistuin kuin onnistuinkin soittamaan Black Sabbath - Black Sabbath koulun akustisella. Se oli saavutus silloin :) Black Sabbath on vaikea biisi soittaa "oikein". Mielestäni. |
Eddie 03.03.2004 13:03:14 | |
---|
Soitin ala-asteella pianoa, yläasteella rumpuja ja vasta ysin alussa tajusin, että haluan soittaa kitaraa. "If you like metal, you´re my friend." |
Aerodactev 03.03.2004 13:12:45 | |
---|
Pistetäänpä tähän gallupiin vielä looginen yhteenliittymä, eli kuinka moni on sitten aloittanut akustisella kitaralla? (Allekirjoittanut viittaa) |
Super-Jari 03.03.2004 13:32:16 | |
---|
Pistetäänpä tähän gallupiin vielä looginen yhteenliittymä, eli kuinka moni on sitten aloittanut akustisella kitaralla? (Allekirjoittanut viittaa) mää "tuu ite soittaan ne vitun nopeat basarit" -PasiFist |
hirvijo 03.03.2004 13:37:06 (muokattu 03.03.2004 13:39:20) | |
---|
I Got One Word For Ya: Slash Sama täällä. :) Kyllähän sit Queenit ja muut houkutteli siihen kans, mut suurin syy on kyllä just Slahsin "peltosoolot" eli November rainin musavideo ja muut kovat GNR pläjäykset. Mut en mä tajuu miten mää heviä oon ruennu vääntämään... EDIT: akusella aloitin, kun ei muuta ollu, mut kyllä silläkin rokkia soitettiin ja viriteltiin omia "säröjä" esim. paperin paloista jne. silloin alle 10v. |
author 03.03.2004 13:46:49 | |
---|
Siitä se kaikki alko, kun pullossa luki ALKO heheh no ei vaineskaan. Metallica se innosti soiton pariin. Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |